بهترين برنامه هاي يادگيري برنامه نويسي اندوريد براي كودكان

۲۵ بازديد

برنامه نويسي و زبان هاي برنامه نويسي براي همه افراد كار ساده اي نيست و بسياري از افراد يادگيري و شناختن آنها را بسيار دشوار مي دانند ، اما مطمئناً اگر شما از كودكي شروع به يادگيري هر چيزي كنيد ، مسئله متفاوت است و همين مورد در مورد برنامه نويسي نيز هست.

اما اين سوال همچنان باقي است كه اهميت آموزش برنامه نويسي به كودكان چيست؟

پاسخ اين سوال بسيار ساده است ، اين است كه زبان هاي برنامه نويسي و برنامه نويسي در همه چيز در اطراف ما وجود دارد و هيچ زمينه اي را ترك نمي كنند و در آن دخالت نمي كنند ، و اين است كه در آينده تقريبا به همه چيز خاص تبديل خواهد شد با توسعه ربات ها و هوش مصنوعي به طرز گسترده اي.

خوشبختانه ، سيستم Android برنامه هايي را فراهم مي كند كه از طريق آنها مي توانيد كودك خود را به زبانهاي برنامه نويسي بياموزد ، و ما در اين مقاله بهترين برنامه ها را براي كودك شما ارائه مي دهيم تا از آنها بهره مند شود.

بهترين برنامه هاي يادگيري برنامه نويسي براي كودكان

برنامه Encode :

اين برنامه بهترين برنامه براي يادگيري برنامه نويسي در نظر گرفته مي شود كه از طريق آن مي توانيد از هر دوره آموزشي براي يادگيري برنامه نويسي صرف نظر كنيد ، و برنامه براي تقسيم آسان تر زبان هاي برنامه نويسي به دروس كوچك تقسيم مي شود ، تست ها و چالش هاي بسياري را ارائه مي دهد ، و بهترين ويژگي در اين برنامه اين برنامه مي تواند بدون اتصال به اينترنت در تلفن Android شما كار كند.

Udacity: بهترين برنامه يادگيري برنامه نويسي 

اين برنامه شگفت انگيز از توسعه افرادي كه با فيس بوك ، گوگل ، آمازون و ديگر سيستم عامل ها و وب سايت ها كار كرده اند ناشي مي شود و به شما امكان مي دهد مستقيماً با معلم ارتباط برقرار كنيد و از طريق برنامه مي توانيد دروس و محتواي آموزشي برنامه نويسي را بارگيري كنيد به راحتي و بدون اتصال به اينترنت روي آن كار كنيد و در چندين زمينه از جمله علوم داده ، هوش مصنوعي ، بازاريابي ديجيتال و توسعه وب و برنامه ها مهارت ايجاد كنيد.

 

SoloLearn: بهترين برنامه برنامه نويسي 

اين نرم افزار محتواي آموزشي زيادي را براي يادگيري برنامه نويسي فراهم مي كند و براي مبتديان بسيار مناسب و براي افراد حرفه اي نيز مناسب است و از ويژگي هاي آن داشتن يك رابط كاربري ساده است كه توسط بهترين برنامه نويسان ساخته شده است زيرا شما مي توانيد از طريق برنامه با آنها ارتباط برقرار كنيد و آنها رفتار بسيار خوبي با شما خواهد داشت و آيا آنها به تمام سوالات و سوالات شما پاسخ مي دهند.

 

https://www.3allemni.com/best-android-coding-apps-for-kids/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.