آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان6

۲۱ بازديد

همه تلاش شده است تا اطمينان حاصل شود كه همه اطلاعات موجود در اين وب سايت در دسترس افراد داراي معلوليت است. به عنوان آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان  مثال ، يك كاربر داراي ناتواني بينايي مي تواند با استفاده از فناوري هاي جانبي مانند صفحه خوان و بزرگنمايي صفحه به اين وب سايت دسترسي پيدا كند.

همچنين بايد استانداردها را رعايت كرده و از اصول كاربردي و طراحي جهاني پيروي كند ، كه بايد به همه بازديدكنندگان اين وب سايت كمك كند.

اين وب سايت مطابق دستورالعمل آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان  هاي وب سايت هاي دولت هند طراحي شده است. بخشي از اطلاعات ارائه شده در وب سايت نيز از طريق پيوند به وب سايت هاي خارجي در دسترس قرار مي گيرد. وب سايتهاي خارجي توسط بخشهاي مربوطه كه مسئول دسترسي اين سايتها هستند ، نگهداري مي شوندسلب مسئوليت

اين وب سايت توسط مركز ملي انفورماتيك طراحي ، توسعه و ارائه شده است و توسط وزارت توسعه مهارت ها و كارآفريني ، دولت هند نگهداري مي شود محتواي اين وب سايت فقط براي اهداف اطلاعاتي است ، به  آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان طوري كه اطلاعات به صورت سريع و آسان در دسترس عموم قرار مي گيرد. ما تمام تلاش خود را براي ارائه اطلاعات دقيق و به روز انجام مي دهيم. با اين حال ، ممكن

است قبل از به روز رساني وب سايت ، جزئياتي مانند شماره تلفن يك مقام ، نام و غيره تغيير كرده باشد. در نهايت ، ما هيچگونه تعهد قانوني در مورد كامل آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان  بودن ، صحت يا مفيد بودن iranian cyber  مطالب ارائه شده در اين وب سايت نمي پذيريم.

برخي از اسناد پيوندهايي به ساير سايت هاي خارجي ارائه مي دهند. ما مسئول صحت محتواي آن سايت ها نيستيم. پيوندهاي ارائه شده به سايت هاي خارجي از اطلاعات ، محصولات يا خدمات ارائه شده توسط آن سايت ها پشتيباني نمي كند.

عليرغم تمام تلاش ما ، ما تضمين نمي كنيم كه اسناد موجود در اين سايت عاري از ويروس رايانه باشد.

ما از پيشنهادات شما در مورد نحوه بهبود سايت خود استقبال مي كنيم و درخواست مي كنيم كه هر گونه خطايي كه در آن وجود آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان  دارد به اطلاع ما برسد.

سياست حق نسخه برداري

محتواي نمايش داده شده در اين وب سايت ممكن است به صورت رايگان در هر قالب يا رسانه اي بدون مجوز خاص تكثير شود. با اين حال ، محتوا بايد به طور دقيق بازتوليد شود و نبايد به شيوه اي توهين آميز يا گمراه كننده استفاده شود. هر  آموزش طراحي سايت براي كودكان و نوجوانان جا كه اين مطالب بايد دوباره نقل قول شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.