كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر

۱۷ بازديد

خوش آمديد ، ستارگان! در اين ماه ، ما جامعه زودياك خود را براي برخي از چهره هاي بنيانگذار (واقعاً) تازه باز مي كنيم. در دنيايي كه دائماً در حال تغيير است ، آينده براي جوانان امروز مبهم تر است. به طور جدي ، 2020 ، به  كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر  ما استراحت دهيد! بازار كار براي كلاس هاي 2021 و بعد از آن چگونه خواهد بود؟ مدرسه فقط مي تواند چيزهاي زيادي به شما بياموزد ، و بسياري از جوانان با ايجاد مهارت هاي ارزشمند در دنياي واقعي از طريق علايق جانبي خود ، يادگيري كتاب را تكميل مي كنند. برخي حتي با اين كار پول در مي آورند.

 

در مجموعه تكاليف خانه ، با چند كودك و نوجوان مصاحبه كرديم كه بين تمرينات فوتبال ، تكاليف مدرسه و آموزش رانندگي ، مشاغل موفقي را نيز اداره مي كردند. آنها براي بلاسترهاي Nerf پس انداز مي كنند. و براي شهريه دانشگاه و برخي حتي از ابرقدرت هاي خود براي نيكوكاري استفاده مي كنند. انگيزه هاي آنها هرچه باشد ، اين جوانان - گاهي ناخواسته - همچنين پايه هايي براي آينده موفق خود مي سازند.

 

باشگاه Baby-Sitters در كلوپ كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   اتاق خواب خود جمع مي شود

بر اساس سري كتاب هاي محبوب ، باشگاه The Baby-Sitters Netflix داستان الهام بخش گروهي از كارآفرينان جوان را دنبال مي كند. كيلي شورمن/نتفليكس

در اينجا ما جوانان ، والدين و معلمان را از طريق مزاياي مشاغل تحت مديريت جوانان و نحوه شروع راهنمايي مي كنيم. ما همچنين به هر نشانه بنيانگذار مي پردازيم تا ايده هاي تجاري سازگار براي نوجوانان را بر اساس نوع شخصيت كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   پيشنهاد دهيم.

 

us پاداش: در مسابقه ما شركت كنيد تا دريابيد كه كدام شخصيت از The Baby-Sitters Club هستيد-و در مورد شخصيت كارآفرين خود چه مي گويد.

 

️ ميانبرها

 

چرا يك كسب و كار تحت iranian cyber  مديريت جوانان راه اندازي كنيد

اگر زير 18 سال داريد چگونه كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   يك كسب و كار راه اندازي كنيد

6 ايده كسب و كار كوچك براي كودكان و نوجوانان

6 ايده كسب و كار كوچك براي نوجوانان

QUIZ: شما كدام شخصيت Baby-Sitters Club هستيد؟ ????

زودياك بنيانگذار: نكات و ايده هاي تجاري فقط براي علامت شما انتخاب شده است

چرا يك كسب و كار تحت مديريت جوانان راه اندازي كنيد

بسياري از كارآفرينان موفق راههاي سنتي را طي نكرده و از مسير آموزشي فرار كرده و يادگيري را با اين كار انتخاب كردند. پس از فارغ كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   التحصيلي برنامه هاي فعلي شما - فارغ التحصيلي ، سال تحصيلي ، شروع مستقيم به كار - به ياد داشته باشيد كه شما جوان هستيد و هميشه مي توانيد مسير خود را تغيير دهيد. شما با ارزش ترين منبع را داريد: زمان. در اين مرحله از زندگي ، مهم است (و ممكن است) چند آينده را امتحان كنيد تا ببينيد كدام يك بيشتر مناسب است.

 

راه اندازي كسب و كار خود در حالي كه هنوز در مدرسه هستيد به شما امكان مي دهد فاصله بين تئوري (كتابهاي مدرسه) و تمرين (ايجاد مهارت هاي عملي) را كوتاه كنيد. همچنين ممكن است به شما در تصميم گيري پس از فارغ التحصيلي كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   شما كمك كند-شايد كسب و كار كوچك شما ارزش پيگيري تمام وقت را داشته باشد ، يا شايد متوجه شويد كه كارآفريني واقعاً براي شما مناسب نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.