آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان

۳۰ بازديد

CAD توسط پيتر لوينسون آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان طراحي شده است تا به صورت گروهي به عنوان يك درمان عمل كند و در آن نقش حرفه اي مربي گروهي است كه در آن زمينه هاي مختلف مرتبط با درد افسردگي كار و آموزش داده مي شود. چندين نسخه دارد كه به مناطق مختلف جمعيت اختصاص يافته است كه بسياري از آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان آنها كارايي خود را ثابت كرده اند.

 

اين يك برنامه ماهيت رواني آموزشي است و اساساً مبتني بر رفتار است (اگرچه بر روي عناصر شناختي نيز كار مي كند)، با ساختاري بسيار واضح و تعريف شده و در مجموع ده ها جلسه، و همچنين برنامه ديگري براي حمايت و پيگيري بعد از مداخله. اين دو با هم اين دو جلسه آخر در يك ماه و شش ماه خواهد بود

براي شما جالب است

Mgid

Mgid

 

Psts او هميشه پست ها به همان اندازه الهام بخش و ..... هستند

بيشتر بدانيد

 

6 نكته غير معمول براي ايجاد يك رابطه سالم

بيشتر بدانيد

اجزاي اصلي

دوازده جلسه كليدي در طول اين برنامه انجام شده است، زيرا ما در مورد جنبه هاي مختلف مربوط به درمان و پيشگيري از افسردگي اساسي اظهار آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان نظر كرده ايم. به طور خاص، ما مي توانيم چهار جزء اصلي را پيدا كنيم.

 

1. براي فعاليت هاي سرگرم كننده برنامه ريزي كنيد

يكي از اساسي ترين و ضروري ترين كار آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان در سمت اول و انجام برنامه اي از فعاليت هاي دلپذير. همراه با موضوع، هدف آن ايجاد طيف وسيعي از استراتژي‌ها، دستورالعمل‌ها و فعاليت‌هايي است كه به افزايش نسبت تجربيات مثبت و لذت‌بخش كمك مي‌كند و تعداد دفعات مخالفت‌ها را كاهش مي‌دهد. هدف اين است كه فرد را قادر سازد تا عواطف خود آموزش برنامه نويسي كودكان و نوجوانان را با اعمال خود مرتبط كند و دومي را به گونه اي تغيير دهد كه بتواند حالت اول را اصلاح كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.