كلاس هاي تابستاني

يرنامه نويسي

كلاس هاي تابستاني

۲۸ بازديد

 

تخفيف هاي اوليه، تخفيف خواهر و برادر و فضاهاي بورس تحصيلي در دسترس است.  براي اطلاعات بيشتر بر روي م كلاس هاي تابستاني حدوده سني زير كليك كنيد:

كمپ ها از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر، با تحويل انعطاف پذير صبحگاهي از ساعت 8:30 تا 9:00 صبح و تحويل  كلاس هاي تابستاني انعطاف پذير بعد از ظهر از ساعت 3:00 تا 3:30 بعد از ظهر اجرا مي شوند.

هر روز از ساعت 3:3 كلاس هاي تابستاني 0 تا 5:00 بعد از ظهر يك باشگاه طبيعت مراقبت پس از كمپ سرگرم كننده و آرامش بخش ارائه مي شود.

سوالات؟الزامات فني: دوره آنلاين كمپ تابستاني با استفاده از رايانه روميزي يا لپ تاپ قابل دسترسي است. ما مي خواهيم مطمئن شويم كه همه دانش آموزان ما از يك تجربه يادگيري با كيفيت لذت مي برند. ممكن است هنگام دسترسي به دوره با استفاده از رايانه لوحي با مشكلاتي در ورود به سيستم مواجه شويد، بنابراين ما غير از اين را پيشنهاد مي كنيم.

 

لطفا توجه داشته باشيد: ثبت نام 48 ساعت قبل از شروع دوره بسته مي شود. هر گونه پرداختي كه بعداً دريافت مي شود ممكن است دسته هاي بعدي ارائه شود.  كلاس هاي تابستاني هر شكاف زماني داراي صندلي محدود است. ثبت نام فقط بر اساس اولويت اول. كلاس ها با حداقل ثبت نام شروع مي شود تا از تجربه يادگيري جذاب اطمينان حاصل شود. در صورت ثبت نام كمتر، تيم خدمات مشتري با شما تماس خواهد گرفت تا د كلاس هاي تابستاني ر مورد گزينه ها به توافق برسند. وقت آن است كه براي فصل كمپ به آتش كشيده شويد! براي يافتن تجربيات فوق‌العاده‌اي كه در آن بچه‌ها مهارت‌هاي جديدي را ياد مي‌گيرند و خاطرات مادام‌العمر را مي‌سازند، در راهنماي برنامه‌ها و كمپ‌هاي سن ديگو مرور كنيد. آيا هنرمند، دانشمند يا دامپزشك آينده در خانواده داريد؟ اكنون زمان برنامه ريزي يك ماجراجويي كمپ حماسي است.

 

كمپ هاي بهار/تابستان 2022

تمركز آكادميك

 

اختراع كمپ

Saber Springs and Del Sur - 800-968-4332

www.invent.org/local

نمرات K-6; Saber Springs: 13-17 ژوئن; دل سور: 20 تا 24 ژوئن

يك ماجراجويي فراموش نش كلاس هاي تابستاني دني به مبتكر جوان خود بدهيد. فعاليت‌هاي كاملاً جديد و عملي، تخيل آن‌ها را راه‌اندازي مي‌كند و با كشف سرگرمي STEM از اقيانوس‌ها به فضا، اعتماد به نفس آن‌ها را افزايش مي‌دهد. ممكن است مكان‌هاي Leader-in-Training (LIT) براي كلاس‌هاي 7-9 در دسترس باشد. Leaders in Training ضمن كمك به راهنمايي اردوداران در طول هفته در مكان هاي حضوري ما، مهارت هاي مر كلاس هاي تابستاني بيگري و همكاري را به دست خواهند آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.