دانلود كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان

۵۴ بازديد

يك روز كريسمس يك كامپيوتر دانلود كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان خانگي كوچك Commodore را به پسر 15 ساله خود هديه داديم. او به مدت دو هفته در اتاقش ناپديد شد و در مورد Epiphany-tide ظاهر شد و قادر به برنامه ريزي در Basic بود. چه كسي به او ياد داد؟ كامپيوتر انجام داد. ذهنش را گسترش داد. او را بيشتر از آنچه بود ساخته بود. عوض شده از اتاقش بيرون آمد.

مانند همه ما، او نيز توسط يك وراثت دوگانه شكل مي‌گرفت: يكي ژنتيكي، ديگري فرهنگي. فرهنگ ساخت و استفاده از وسايل، بخش اوليه ميراث فرهنگي ماست. ابزارها، ابزارها و ماشين‌هاي اطراف ما از تولد تا مرگ ما را در بر مي‌گيرند و به ما آموزش مي‌دهند.

بنابراين، مي بينيد، وقتي مي گويم دانلود كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان رايانه خودش را اختراع كرده است، من اصلاً مقصر هذل انگاري نيستم. ما به طور غريزي ماشين هايي مي سازيم كه با ما طنين انداز مي شوند و به ما مي آموزند. تكامل هر ماشيني برخاسته از اين هم افزايي است و نه از تدبير آگاهانه انسان. براي مثال، خودرو به چيزهايي منجر شد كه هرگز به ذهن مخترعان آن خطور نكرده بود. اين امر باعث شد، چه خوب چه براي بد، سيستم‌هاي بزرگراهي ايجاد كنيم و شكل شهرها را تغيير دهيم. اختراع تلفن نيز كل بافت تعامل انسان را تغيير داد.

اكنون، با در نظر گرفتن اين موضوع، بياييد بپرسيم كه هم افزايي بين رايانه و ذهن ما امروزه چگونه كار مي كند. بافت تغييرات تكنولوژيكي در اطراف ما چيست؟ من با سه مكان تغيير شروع مي كنم -- آنها را نام گذاري كنيد: Pointillism، Memory و Visualization. اول، پوينتيليسم:

من پوينتيليسم را دوست دارم -- نقاشي هاي سورات، عكس هاي روزنامه اي كه از ابرهاي نقاط سياه ريز بيرون مي آيند. اما چه اتفاقي مي‌افتد وقتي كل نتواند ظاهر شود و ما تنها با نقطه‌ها باقي بمانيم؟ كدام كتابدار مرجع به روشي كه دانش‌آموزاني كه از منابع الكترونيكي غني ما استفاده مي‌كنند در دام نقاط ادغام نشده دانلود كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان مي‌افتند توجه نكرده است.

كامپيوترها با دانش كار عجيبي انجام مي دهند. يك سوال بپرسيد و آنها بلافاصله پاسخ دقيق را برجسته مي كنند - استناد، تعريف. به ما پاسخ‌هايي داده مي‌شود كه زمينه‌اي ندارند. ما ديگر نيازي به خواندن يك مقاله يا كتاب كامل نداريم تا آنچه را كه مي خواهيم پيدا كنيم. ما كلمات نزديك را در فرهنگ لغت نمي بينيم. همانطور كه ما زمينه را از دست مي دهيم، دانش عقيم مي شود و اشكال خوشبختي كه در گذشته استفاده مي كرديم ايرانيان سايبراز بين مي رود. وقتي واقعاً به دنبال يادگيري هستيم، بايد روابط بين نقاط فضا را ببينيم.

من در فرآيند جستجوي چيز ديگري بسيار آموخته ام -- صفحات مجاور در يك فرهنگ لغت، خواندن يك كتاب كامل براي يادگيري يك چيز خاص. كامپيوتر زمينه را به اتلاف زمان قابل اجتناب تبديل مي كند. و اين ضرري بسيار بزرگتر از آن چيزي است كه در ابتدا تصور مي كنيم.

قرباني بعدي كامپيوتر حافظه است: وقتي از قانون اسلايد استفاده مي كردم، مجبور بودم محاسبات زيادي را در ذهنم انجام دهم. اين به اين معني بود كه اعشار را به خاطر بسپارم و همانطور كه من پيش رفتم، محاسبه را به طور تقريبي انجام دهم. اكنون آن بعد فكر به كلي از بين رفته است. يك بار مجبور شدم املا را حفظ كنم. حالا دانلود كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان دستگاه براي من املا مي كند.

اما خلاقيت دقيقاً مربوط به داشتن زمينه كافي در بخش ذخيره‌سازي RAM مغز است تا به ما اجازه دهد ايده‌هاي خارج از زمينه را تشخيص دهيم. اتاق زير شيرواني غبارآلود ما از چيزهايي كه به‌طور تصادفي به ياد مي‌آيند: نام‌ها، تاريخ‌ها، ترانه‌ها و ملودي. اين چيزي است كه خلاقيت از آن تغذيه مي كند. تكه تكه تراشه هاي كامپيوتري آن ميراث را از بين مي برند.

پس از جنگ جهاني دوم، ما به طور سيستماتيك شروع به كم اهميت جلوه دادن حفظ كرديم. مدارس دولتي گفتند كه دانش آموزان اگر فقط حفظ كنند چيزي نمي فهمند. ما مي خواهيم آنها مفاهيم را ياد بگيرند، نه فقط حقايق را. براي يك نسل، حافظه از مد افتاد.

همه چيز براي من خوب بود اما نگاه دقيق به اختراع، و ماهيت مفاهيم، ​​نظر من را تغيير داده است. حالا به دانش‌آموزان مي‌گويم: «حافظت كن! همه چيز را حفظ كندر چشم -- ضربه زدن به ميانگين ها و شعر، چهره ها و معادلات." جنبش ديگري نيز پس از جنگ جهاني دوم شتاب گرفت -- آموزش مونته سوري براي كودكان. ماريا مونته سوري معتقد بود كه خلاقيت يك امر تداعي است. او گفت:

آنچه ما [خلاقيت] مي ناميم، در واقع يك تركيب است -- ساختاري كه بر اساس آن مطرح شده استمواد ذهني كه بايد توسط حواس جمع كتاب آموزش كامپيوتر به كودكان آوري شود. ما قادر نيستيمچيزهايي را "تصور كنيد" كه در واقع خود را به حواس ما نشان نمي دهند.

اپلیکیشن های کتاب الکترونیکی چه برنامه هایی هستند؟

Ebook Apps اپلیکیشن های موبایلی هستند که به شما کمک می ‌کنند تا در هر کجا که هستید، فقط از طریق صفحه گوشی تان کتاب بخوانید. این برنامه ‌ها مسیر تولید طولانی را طی کرده‌ اند تا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرند. پیش از این تنها برنامه مخصوص کتاب های الکترونیکی ePub بود که کاربران اندروید در گوگل پلی می ‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند. اما در حال حاضر، ده‌ ها برنامه برای کاربران iOS و Android وجود دارد که بسیاری از آن ها ویژگی‌ های بسیار خوبی هم دارند و بدونِ شک هر خوره کتابی را به وجد می آورند. سایت خرید کتاب الکترونیک

شما با این برنامه های کتاب خوان الکترونیکی، می توانید:

  • کتاب‌ های مورد علاقه‌ تان را ذخیره کنید: رمان‌های تان را در فضای ابری یا در فضای ذخیره ‌سازی آفلاین گوشی تان نگه دارید.
  • زندگی را آسان ‌تر کنید: کیندل ‌ها و کتاب ‌‌های الکترونیکی سبک ‌تر از یک کتاب فیزیکی هستند، اما باز هم به اندازه ابزاری که می توانید روی گوشی تان بریزید، راحت نیستند. برای خواندن فقط باید یک برنامه روی گوشی هوشمند تان نصب کنید.
  • به یک سری ویژگی‌ های مفید دسترسی پیدا کنید: بسیاری از برنامه ‌هایِ کتاب خوان دارای ویژگی‌ های بزرگ ‌نمایی و روشنایی هستند که خواندن در هر شرایطی را برای تان راحت تر می‌ کنند.خرید کتاب تافل
  • فایل ‌های مختلف را بررسی کنید: برخی از کتاب ‌های الکترونیکی از شما می ‌خواهند که فایل ‌های کتاب الکترونیکی تان را قبل از این که روی دستگاه تان دانلود کنید، به فرمت مناسب تبدیل نمایید . در صورتی که برنامه های موبایلی انعطاف پذیرتر هستند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.