آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ

۲۸ بازديد

بياييد قبل از تصميم گيري آخرين آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ نگاهي به تفاوت بين دو نسخه Minecraft بيندازيم: پلتفرم هاي پشتيباني شده Windows، Mac و Linux Windows، Android، iOS، Xbox One، Xbox Series X / S، PS4 / PS5، Nintendo Switch و Kindle Fire OS

Cross Game براي كاربران رايانه شخصي فقط در همه پلتفرم ها موجود است مودينگ موجود استنوار NAمقدمه هموارسازي با منابع فشرده در اكثر سيستم ها انجمن بزرگ و بزرگ محدود كنترل والدين NA موجود است جامعه پوست كافت حالت هاردكور موجود NA

همانطور كه ممكن است تا به حال حدس زده باشيد، Minecraft Bedrock تنها گزينه شماست اگر روي رايانه شخصي نيستيد ... اين نسخه از بازي از كراس پلي، كنترل والدين و گرافيك زيباي RTX پشتيباني مي كند. اگر در رايانه آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ شخصي هستيد و نياز به پشتيباني مودينگ، سرورهاي جامعه، پوسته ها و هر چيز ديگري داريد، فوراً نسخه جاوا را نصب كنيد. به ياد داشته باشيد كه براي اجراي روان نسخه جاوا به يك رايانه شخصي رده بالا نياز داريد.

Minecraft Print يا Java Edition: نسخه مناسب را انتخاب كنيد!

تقريباً همين طور است. اميدواريم اكنون وضوح بيشتري در مورد اينكه كدام نسخه از اين بازي sandbox محبوب را مي‌خواهيد بازي كنيد و چرا مي‌خواهيد داشته باشيد. انتخاب خود را در بخش نظرات زير با ما به اشتراك بگذاريد. خوشبختانه، اگر به يكي از اين سرورهاي Minecraft Discord متصل هستيد، مجبور نيستيد سايتي را براي به اشتراك گذاشتن عشق خود به بازي انتخاب كنيد.

و حتي مي توانيد بازي هاي آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ جديدي براي لذت بردن از بازي پيدا كنيد. در نهايت، فراموش نكنيد كه اين بازي رايگان نيست، بنابراين چند مود جعلي Minecraft در فروشگاه Google Play و فراتر از آن وجود دارد. Minecraft يك عنوان خاص است! بسياري از بازيكنان او را دوست دارند، اما بسياري از آنها فاصله خود را حفظ مي كنند. شكستن و شروع به تفريح ​​با اين ضربه آسان نيست. با اين حال، اگر مي خواهيد امتحان كنيد، اين يك ماجراجويي بزرگ در پيش روي شماست و راهنماي ما به شما مي گويد ايرانيان سايبر كه چگونه در اولين قدم ها گم نشويد!

به هر حال ... اين Minecraft - چيست؟

به طور خلاصه، Minecraft يك بازي بقا و اكتشاف است كه در آن منابع به دست مي‌آوريم، از بقاي شخصيت خود مراقبت مي‌كنيم، دنياهاي شگفت‌انگيز را كشف مي‌كنيم، با مخالفان مبارزه مي‌كنيم و مهمتر از همه، به قدرت مي‌رسيم. آنها مي توانند خانه هاي كوچك يا قصرها و قلعه هاي شگفت انگيز باشند. از بلوك هاي مكعبي Minecraft تشكيل شده است، اين يك جعبه ماسه اي بزرگ و پر از بلوك است كه تنها محدوديت آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ در آن مي تواند تخيل ما باشد

ممكن است چيزي غيرقابل درك به نظر برسد، نوعي جام مقدس سرگرمي مجازي! به خصوص كه همه فرياد مي زنند: Minecraft، Minecraft، Minecraft! شما مي توانيد از اين شلوغي ديوانه شويد! يكي يكي - در مورد Minecraft، با Minecraft، با Minecraft ... از زماني كه Mojang AB با اين فرمول بلوك مانند ارائه شد، فرزند ديجيتال آنها نه تنها در همه پلتفرم هاي اصلي - از ايكس باكس وان، پلي استيشن 4، تا نينتندو سوييچ - ظاهر شد. بلكه بر روي لبان ميليون ها بازيكن از سراسر جهان است. با! حتي يك بازي ماجراجويي اپيزوديك Minecraft: Story Mode و به زودي بازي‌هاي hack'n'slash نيز دارد - چيزي مانند block Diablo يا Minecraft Dungeons.

Minecraft يك ماجراجويي شگفت انگيز و پيچيده است كه در هيچ سبك ديگري نمي گنجد. با اين حال، بايد به خاطر داشت كه اين نيز از آن دسته عناويني است كه با دست پيش نمي روند و بر خلاف ظاهر، مي توانند در ابتدا بسيار مطالبه كنند.

باور كنيد يا نه، تقريبا يك دهه از نمايش اين عنوان آوانگارد (و حتي بيشتر از زمان دسترسي اوليه!) مي گذرد و هنوز هم در ليست پرفروش ترين ها قرار دارد. تا حدي به دليل پشتيباني ارائه شده توسط سازنده، و تا حدودي به دليل خلاقيت يك جامعه بزرگ و پرشور كه مي تواند مثلاً كل شهرها را بر اساس نقشه Minecraft ايجاد كند. خود سازندگان نيز بيكار نيستند، زيرا Minecraft بالاخره از فناوري رديابي پرتو پشتيباني مي كند. درست است كه تست هاي بتا Minecraft RTX همچنان ادامه دارد، اما اكنون همه مي توانند خودشان بررسي كنند كه اين عنوان به لطف جلوه هاي بصري جديد چقدر سود مي كند. چه مي توانم بگويم، احتمالاً آموزش نصب ماينكرافت زماني بهتر از اين وجود نداشت كه براي اولين بار در دنياي جادويي Minecraft غوطه ور شويد.

نکات خرید پاور بانک لپتاپ، بسیار حیاتی و مهم هستند که لازم است آن ها را در نظر بگیرید. اولین نکته مهم، توان پاور بانک است. لپ تاپ‌ها نیاز به توان بالایی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پاور بانک انتخابی توان کافی برای شارژ لپ تاپ شما را دارد. همچنین، ورودی و خروجی پاور بانک باید با لپ تاپ شما سازگار باشد تا به‌طور صحیح عمل کند. برای مثال، اگر لپ تاپ شما از پورت USB-C برای شارژ استفاده می‌کند، پاور بانک خریداری شده باید این پورت را داشته باشد.

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، ابعاد و وزن پاور بانک است. انتخاب یک پاور بانک کوچک و سبک اما با توان کافی برای شارژ لپ تاپ می‌تواند بسیار مفید باشد، به‌ویژه اگر از لپ تاپ برای مسافرت یا استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به پریز برق محدود است، استفاده می‌کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ شما چقدر ظرفیت دارد و زمان مورد نیاز برای شارژ آن را بررسی کنید تا بتوانید پاور بانک مناسبی را انتخاب کنید که به طور کافی برای نیازهای شما کافی باشد. با توجه به این نکات، انتخاب پاور بانک مناسب برای لپ تاپ شما می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه به شارژ بودن لپ تاپ خود اطمینان داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.