رشته برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي

۲۷ بازديد

پژوهش

"كنفرانس‌ها، سخنراني‌ها، وبلاگ‌هاي رشته برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي توسعه‌دهنده و پست‌هاي شغلي زيادي در آنجا وجود دارد. بياموزيد در مورد چه حرفه‌اي صحبت مي‌كنند، بدانيد كه شركت‌ها در برنامه‌نويسان جوان به دنبال چه هستند. با شرايط و روندهاي صنعت آشنا شويد."

شبكه سازي

"به يك فروم بپيونديد، در جلسات شركت كنيد و نام خود را در آنجا اعلام كنيد." با هدف برنامه نويسان مشتاق، مدرك برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي ما به شما نشان مي دهد كه چگونه بازي هاي هيجان انگيزي را با ابزارهاي سخت افزاري و نرم افزاري حرفه اي ايجاد كنيد.

به عنوان اعضاي اولين برنامه آكادميك PlayStation® كه توسط Sony اجرا مي شود، به ابزارهاي سخت افزاري و نرم افزاري توسعه حرفه اي دسترسي داريم. آزمايشگاه‌هاي ما به شما كمك مي‌كنند تا براي پلتفرم‌هاي متعدد، از جمله كنسول‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و رايانه‌هاي شخصي توسعه دهيد. ما همچنين يك آزمايشگاه قابليت استفاده براي آزمايش نحوه تعامل افراد با بازي ها داريم. دانشگاه استافوردشاير همچنين رشته برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي رشته برنامه نويسي بازي هاي رايانه ايعضو TIGA، بدنه صنعت بازي است كه نشان مي‌دهد اين دوره به الزامات صنعت پايبند است.

دانشگاهيان ما در اين صنعت تجربه دارند و درگير تحقيق هستند، بنابراين محتواي دوره هميشه مرتبط است. همچنين مي‌توانيد از سخنرانان مهمان ما درباره ابزارها و فرآيندهاي توسعه بازي‌هاي پيشرفته صحبت كنيد.پس از اتمام موفقيت آميز تحصيل، ما جايزه زير را صادر خواهيم كرد: BSc (Hons) برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي

در مورد اين دوره پرس و جو كنيديك روز باز رزرو كنيداكنون درخواست دهيدبا ما ارتباط برقرار كنيد فيس بوك: بازي ها و جلوه هاي بصري اينستاگرام: بازي ها و جلوه هاي بصري توييتر: بازي ها و جلوه هاي بصري يوتيوب: بازي ها و جلوه هاي بصري

محتواي ايرانيان سايبر دوره

به محض شروع دوره، شروع به توسعه يك نمونه كار خواهيد كرد. اين شامل ساخت بازي، مطالعه هوش مصنوعي و فيزيك بازي، گرافيك كامپيوتري با استفاده از DirectX و OpenGL و برنامه نويسي شبكه براي توسعه بازي چند نفره خواهد بود. شما زبان هاي برنامه نويسي مانند C++ و C# و همچنين مهارت هاي مهندسي نرم افزار مورد نياز براي توسعه برنامه هاي بزرگ و كارآمد را ياد خواهيد گرفت.

در طول سال دوم، شما در يك تيم براي توسعه يك بازي از يك مفهوم اوليه تا يك محصول نهايي كار خواهيد كرد و در سال آخر خود در يك گروه كار خواهيد كرد تا چارچوب خود را ايجاد كنيد كه بر اساس آن يك بازي توسعه دهيد. علاوه بر اين، شما مي توانيد در زمينه مورد علاقه خود در ماژول هاي سال آخر خود (گرافيك، هوش مصنوعي يا موبايل) تخصص داشته باشيد و مي توانيد براي پروژه تحقيقاتي فناوري بازي خود در هر زمينه مرتبط با توسعه نرم افزار/بازي در يك پروژه تحقيقاتي كار كنيد.

سال تحصيلي

اين دوره بر اساس مدولار عمل مي كند كه انعطاف پذيري و انتخاب را فراهم مي كند. به طور معمول اكثر ماژول ها 30 واحد دانشگاهي با تعداد كمتري از 15 واحد اعتباري هستند. هر واحد اخذ شده معادل كل زمان مطالعه حدود 10 ساعت است. كل زمان مطالعه شامل تدريس برنامه ريزي شده، مطالعه مستقل و فعاليت ارزيابي رشته برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي است. دانشجويان تمام وقت واحدهايي به ارزش 60 واحد در هر ترم مي گيرند و دانشجويان پاره وقت واحدهاي نسبتاً كمتري در هر ترم مي گيرند. همه دانش آموزان در مجموع 120 واحد در هر سطح و 360 واحد براي مدرك به طور كلي مي گيرند. نمره كلي شما براي دوره و طبقه بندي مدرك شما بر اساس نمرات كسب شده براي ماژول هاي اخذ شده در سطوح 5 و 6 است. دوره تمام وقت يك نقطه شروع در ماه سپتامبر دارد.

تاييديه بدن حرفه ايتاييد شده توسط BCS، موسسه خبره براي IT از طرف شوراي مهندسي به منظور برآورده كردن كامل نيازهاي آكادميك براي مهندس ثبت نام و تا حدي برآورده كردن نيازهاي آكادميك براي يك مهندس خبره.

تاييد شده توسط BCS، موسسه رشته برنامه نويسي بازي رايانه اي خبره براي IT به منظور برآورده كردن كامل شرايط آكادميك براي ثبت نام به عنوان يك متخصص خبره فناوري اطلاعات.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.