يادگيري زبان جاوا چقدر طول ميكشد

۳۰ بازديد

بسياري از كارهاي كوچك و ساده مفيدتر يادگيري زبان جاوا چقدر طول ميكشد از چند كار پيچيده است. نسبت خوب براي ماه هاي اول يادگيري 1 كار دشوار به 10-20 كار ساده است.

و يك چيز ديگر: اگر كار براي شما خيلي پيچيده است و چندين بار سعي كرده ايد آن را حل كنيد، آنقدر شجاع باشيد كه… آن را تا زماني كه بيشتر بدانيد به تعويق بيندازيد. بهتر است چندين مشكل ساده تر را حل كنيد و سپس به قلعه صعب العبور بازگرديد. يا اگر هنوز فكر مي كنيد كه اكنون زمان مناسبي براي حل آن است، از پرسيدن سوال نترسيد. اين نكته بعدي است.

بتوانيد سوال بپرسيد

مبتديان اغلب ترديد دارند كه آيا بايد در انجمن ها و انجمن ها سؤال بپرسند، زيرا فكر مي كنند سؤالات آنها مي تواند احمقانه باشد. خوب، آنها قطعا مي توانند! اما خوب است، دليلي براي نگراني وجود ندارد! هر توسعه‌دهنده نرم‌افزاري در جاي شما بود و به يك سوال مبتدي احمقانه نياز داشت. پس چي؟ جوامع برنامه نويسي تا حدودي با هم همكاري مي كنند. توسعه دهندگان نرم افزار معمولاً به عنوان يك تيم كار مي كنند و همه آنها يك بار مبتدي بودند.

هر دانش آموز و حتي هر توسعه دهنده يادگيري زبان جاوا چقدر طول ميكشد نرم افزار حرفه اي هر از گاهي سوالات احمقانه اي مي پرسد و هيچ جرمي در آن وجود ندارد.بنابراين، اگر مشكلي پيش آمد، به انجمن برويد و يك سوال بپرسيد! مطمئناً ممكن است Javaranch يا Stack Overflow يا CodeGym Help باشد.

بهترين انجمن ها براي پرسيدن سوال يا جستجوي پاسخ:اهنماي CodeGymسرريز پشتهredditJavaRanchپس چه مدت بايد جاوا ا ياد بگيرم تا اولين شغلم را پيدا كنم؟

ما به نقطه اي نزديك شده ايم كه مي توانيم به سوال اصلي اين مقاله پاسخ دهيم: يادگيري جاوا چقدر طول مي كشد تا شروع به ارسال CV و دريافت اولين شغل خود كنيد؟

ما از داده‌هاي نظرسنجي و مصاحبه‌هاي ايرانيان سايبر دانشجويان براي ايجاد نمودارهاي زير استفاده مي‌كنيم كه سطح اوليه پاسخ‌دهندگان و يكي از سه موقعيت مورد نياز را در نظر مي‌گيرد. براي هر گروه، فواصل زماني را كه آنها Core Java را مطالعه كردند و زماني را كه صرف مطالعه فناوري‌هاي مرتبط مورد نياز براي يافتن شغل اول كردند، تعيين يادگيري زبان جاوا چقدر طول ميكشد كرديم.

توجه! در اينجا اطلاعاتي براي خواندن نمودارها وجود دارد."تازه كار" فردي با تجربه صفر در برنامه نويسي است، "Middle" كسي است كه برنامه نويسي را كمي در مدرسه يا دوره ها ياد گرفته است. در مورد برنامه نويس جاوا و اندرويد، "Pro" به معناي شخصي است كه يك يا چند زبان برنامه نويسي را به خوبي مي داند.

در مورد QA Automation "Pro" به معناي كسي است كه قبلاً در تست دستي كار مي كند و مي خواهد با زبان جاوا يك خودكار شود. براي همه نمودارها از مقياس زماني با تعداد ماه استفاده كرديم. مستطيل هاي قرمز به معناي زمان صرف شده براي يادگيري Core Java هستند، مستطيل هاي آبي براي ساير فناوري هاي مورد نياز به غير از Core Java هستند.

تا بي نهايت و فراتر از آن: يادگيري جاوا چقدر طول مي كشد؟ - 8 تا بي نهايت و فراتر از آن: چقدر طول مي كشد تا جاوا را ياد بگيريد؟ - 9 تا بي نهايت و فراتر از آن: يادگيري جاوا چقدر طول مي كشد؟ - 10 درك اين نكته مهم است يادگيري زبان جاوا چقدر طول ميكشد كه نمودارها ميانگين زمان صرف شده توسط پاسخ دهندگان هر گروه را براي مطالعه فناوري ها نشان مي دهد. در واقع در هر گروه قهرماناني بودند كه خيلي سريعتر با يادگيري خود كنار مي آمدند و كساني هم بودند كه چندين سال تحصيل خود را به تاخير انداختند.

زمان كلي يادگيري لحظه اي را نشان مي دهد كه متقاضيان شروع به ارسال رزومه يا تكميل اولين پروژه خود كردند (يكي كه شروع به كسب درآمد كرد). طبق نظرسنجي ما، به طور متوسط ​​از يك ماه تا سه ماه طول مي كشد تا كار پيدا كنيد. اين ماه هاي جستجو با پايان مطالعه فناوري هاي مرتبط آغاز مي شود. افراد خوش شانسي بودند كه يك هفته پس از ارسال اولين رزومه خود كار پيدا كردند، اما كساني هم بودند كه يك سال را صرف جستجو كردند.

تا بي نهايت و فراتر از آن: يادگيري جاوا چقدر طول مي كشد؟ - 11نتيجه گيري

چه مدت بايد جاوا را ياد گرفت؟ بر اساس نتايج تحقيقات، سرعت يادگيري جاوا و فناوري هاي مرتبط بيشتر به نظم و سطح اوليه دانش آموز يادگيري زبان جاوا بستگي دارد. مطمئناً اكنون نمي توانيد با سطح اوليه خود كاري انجام دهيد، اما مطالعه منظم قطعاً مسئوليت شماست.

یادگیری زبان انگلیسی یکی از چالش‌های مهم در زندگی فردی است و روش‌های متعددی برای بهترین یادگیری این زبان وجود دارد. اما به نظر من، یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی، غرق شدن در محیط زبانی آن است. این به این معناست که فرد باید سعی کند هرچه بیشتر با مواد و منابع انگلیسی در تعامل باشد. تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها به زبان انگلیسی، گوش دادن به موسیقی انگلیسی، و خواندن کتب و مقالات این زبان از این دست راه‌ها هستند. همچنین، استفاده از برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی مانند Duolingo یا Rosetta Stone نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

 

در این راستا، تمرین زبانی نیز اهمیت زیادی دارد. ایجاد جملات جدید، مکالمه با دیگران که زبان اصلی آن‌ها انگلیسی است و حتی نوشتن مقالات یا یادداشت‌ها به انگلیسی، به فرد کمک می‌کند تا زبان را در موارد مختلف یاد بگیرد و مهارت‌های گوش دادن، صحبت کردن، و نوشتن خود را بهبود بخشد. به طور کلی، ترکیب مواقع مختلف یادگیری از منابع مختلف و فعالیت‌های تمرینی، از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی به حساب می‌آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.