طراحی بازی های اسکرچ جذاب

۱۰۸ بازديد

al، آنها باید آن را برای یک پروژه بازسازی کنند.

 

بدبین بودن را دوست ندارم. اما اگر نظر بازی اسکرچ

Scratch game  صادقانه ام را از من بخواهید، فکر نمی کنم اینطوری کار کند.

الف) با یک پلتفرم بمانید (Game Star Mechanic یا Scratch).

ب) اگر Scratch را انتخاب کنید، یک راه عملی برای دانش آموزان خواهد بود که اصول اولیه Scratch را با سرعت خود با کتاب فوق الذکر "Coding Games in Scratch" توسعه دهند. در عین حال، می توان آنها را تشویق کرد که اصولی را که آموخته اند در پروژه های خود به کار گیرند. در این بین، به دانش‌آموزان  بازی اسکرچفرصت داده می‌شود تا به طور خلاصه آثار خود را ارائه کنند و بازخورد دریافت کنند.

وقتی دانش‌آموزان کتاب را کار کردند، می‌توانند یک بازی را با موضوع دلخواه شما برنامه‌ریزی کنند.

 

این بدبینانه نیست از نظر شما متشکریم.

 

اما چرا تنها با یک پلت فرم بمانید؟ نمی دانم چقدر با Game Star Mechanic آشنا هستید، اما برای کلاس دوازدهم خیلی آسان است. من از آن استفاده می کنم زیرا این روشی برای انجام نمونه سازی سریع و یادگیری اصول طراحی بازی است (آنها از طریق درس های خود پوشش کاملی در سایت خود دارند). کاوش بازی اسکرچ  در اصول در Scratch چندان مؤثر نخواهد بود زیرا دانش آموزان بیش از حد درگیر تلاش برای کشف کدنویسی می شوند.

در مورد یادگیری با سرعت خاص خود، در یک دوره واقعی کار نمی کند زیرا همه باید کارها را طبق ضرب الاجل انجام دهند. از آنجایی که دانش آموزان من به ندرت تکالیف خود را انجام می دهند، باید در کلاس کارها برای گروه تنظیم شود. من قصد دارم کتاب را بررسی کنم و ببینم که آیا می توانم از آن به عنوان پایه ای آموزش برنامه نویسی کودکان برای آموزش بازسازی بازی ها استفاده کنم تا مجبور نباشم به Code Club یا نکات Scratch اعتماد کنم.

مجدداً، اگر دانش‌آموزان تا زمانی که هفته‌ها و ماه‌ها با Scratch کار کرده‌اند، شروع به فکر کردن به تم‌های بازی (و ایجاد بازی‌های جدی) نکنند، ارائه بازی‌های Serious به‌عنوان چارچوب برای هر واحد چه تأثیری خواهد داشت؟

#36 21 ژوئن 2018 12:03:38

mstone326

 

خراشنده

بیش از 1000 پست

خراش برای تدریس

آیا نمونه‌ای از بازی‌ای دارید که قبلاً به طور کامل ایجاد کرده‌اید  بازی اسکرچ تا مراحلی را که طی کرده‌اید، از Story Board گرفته تا کد را به آنها نشان دهید. فکر می‌کنم این به آنها کمک می‌کند و به شما ایده می‌دهد که چه زمانی برای تکمیل کار صرف شده است. با فرض اینکه با Scratch آشنا هستید، زمان پروژه چقدر طول کشیده است، سپس می توانید زمان اضافی را برای فردی که با Scratch آشنا نیست تخمین بزنید.

 

همچنین می‌توانید زمان‌های گیر افتادن، تشخیص برخورد، پیمایش، بازی اسکرچ  امتیازات و غیره را مستند کنید تا برای سؤالات آنها آماده باشید. من فکر می‌کنم که ابتدا خود را بسازید به شما  آموزش برنامه نویسی پیشرفته  یک چارچوب زمانی می‌دهد و سپس چندین ساعت به آن اضافه می‌کند. ممکن است آن را به بخش تقسیم کنید، اما در مقابل ساعت عجله نکنید، با سرعت عادی کار کنید و هر بار که به مانعی برخوردید، مستند کنید که چه چیزی بوده و چگونه آن را برطرف کرده اید.

 

مدیر ورزشی دبیرستان / معلم فنی مدرسه راهنمایی / مربی بیسبال دبیرستان

کونگ فو نینتندو 1984 - https://scratch.mit.edu/projects/369994801/

تاکو دفاع - تایپ سریع - https://scratch.mit.edu/projects/316795450/

نبرد رئیس هالووین - جنگل هایمان را پس بگیریم - https://scratch.mit.edu/projects/257155118/

تقریبا پنگ - https://scratch.mit.edu/projects/656276979/

استودیو - بهترین پروژه های من - https://scratch.mit.edu/studios/4125978/

نمونه های پروژه راهنمای انجمن - https://scratch.mit.edu/studios/4133335

#37 21 ژوئن 2018 17:34:15

گیم معلم

 

جدید به Scratch

100+ پست

خراش برای تدریس

بله، این یک رویکرد عالی است. قبلاً به آن فکر کرده ام. بازی اسکرچ  من تازه دارم اسکرچ یاد میگیرم من می پرم و همه چیز را امتحان می کنم. امیدوارم تا پایان تعطیلات تابستانی آنقدر مهارت داشته باشم که در تدریس آن احساس اطمینان کنم. این انجمن کمک بزرگی است.

 

چیزی که من بیشتر به آن گیر کرده ام، موضوع درسی است. من فرض می‌کنم اکثر افرادی که اسکرچ را آموزش می‌دهند فقط در تمام سال این کار را انجام می‌دهند. یعنی دانش آموزان را از طریق آموزش های ساده ترغیب می کنند و از آنها می خواهند پروژه های پیچیده تری بسازند. هدف من متفاوت است به عنوان یک معلم هنرهای تجسمی، و کسی که به بازی ها به عنوان شکلی از فرهنگ بصری که انواع خاصی از معنا را منتقل می کند، علاقه مند است، به بازی های جدی به عنوان دریچه ای برای فرهنگ بزرگتر ما علاقه مند هستم. من به Scratch فکر می‌کنم، همانطور که ابزارهایی را که به دانش‌آموزان آموزش می‌دهم تا در دوره طراحی‌ام استفاده کنند، به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف می‌دانم.  بازی اسکرچ این هدف، ارتباط مؤثر ایده ها از طریق تصاویر است. بنابراین من از این ساختار جدید استفاده می کنم: یک بازی Serious را معرفی کنید و آن را تجزیه و تحلیل کنید، اصول طراحی بازی را از طریق Game Star Mechanic مطالعه کنید، سپس برخی از مهارت های Scratch را یاد بگیرید و یک بازی Scratch بسازید. اما همه قطعات باید در کنار هم قرار گیرند و از یکدیگر حمایت کنند. بنابراین تلاش من در حال حاضر این است که بفهمم چگونه می توانم آن بازی اسکرچ را که هر واحد را با آن به اوج خود برسانند، به گونه ای که مربوط به بازی Serious است که واحد را با آن باز کردیم، باز کنم.

 

امیدوارم کسی بتواند در اینجا بینشی ارائه دهد.

#38 21 ژوئن 2018 18:05:10

mstone326

 

خراشنده

بیش از 1000 پست

خراش برای تدریس

من با Game Star آشنا نیستم، اما هر سوال خاصی ممکن است در مورد کد اسکرچ یا هر چیز دیگری داشته باشید، لطفاً بپرسید. اگر به دنبال یک آموزش عالی پلتفرمینگ هستید، آموزش Griffpatch Platformer را جستجو کنید. این شما را از طریق تمام آنچه نیاز دارید خواهد برد. Scratch game  فقط آهسته برو

 

همچنین من

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.