مسابقات اسکرچ

يرنامه نويسي

مسابقات اسکرچ

۴۶ بازديد

Scratch یک محیط برنامه نویسی قدرتمند و بصری است مسابقات اسکرچ   که مقدمه ای عالی برای دنیای برنامه نویسی فراهم می کند. با چیدن بلوک‌ها به یکدیگر، می‌توانید انیمیشن‌ها و بازی‌های شگفت‌انگیزی ایجاد کنید که می‌توانند از یادگیری در محاسبات پشتیبانی کنند، در حالی که از زمینه‌های معنی‌دار در سراسر برنامه درسی گسترده‌تر استفاده می‌کنند.

 

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه در محیط برنامه نویسی Scratch حرکت کنید، از اصول اولیه نحوه استفاده از اسپریت، لباس و پس زمینه تا نحوه ایجاد انیمیشن و بازی. شما  مسابقات اسکرچ  یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای موجود را تغییر دهید، برنامه های خود را ایجاد کنید و خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارید. شما همچنین مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی ترتیب، تکرار و انتخاب و نحوه پشتیبانی از یادگیری کودکان از طریق Scratch را بررسی خواهید کرد.

 

برای کیست؟

معلمان ابتدایی که در استفاده از Scratch کاملاً جدید  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هستند یا می خواهند درک خود را از نحوه استفاده از آن در کلاس درس توسعه دهند.

 

موضوعات تحت پوشش

مقدمه ای بر محیط اسکرچ و نحوه استفاده از اسپرایت ها،  مسابقات اسکرچ  لباس ها و پس زمینه ها.

آشنایی با مفاهیم اصلی برنامه نویسی و بهترین روش استفاده مسابقات اسکرچ   از آنها، از ترتیب و تکرار گرفته تا انتخاب و متغیرها.

انیمیشن ها و بازی های خود را برای آزمایش مهارت های جدید خود بسازید.

چگونه کار خود را با جامعه گسترده تر Scratch به اشتراک بگذارید و چگونه کارهای دیگران را مشاهده و دوباره میکس کنید.

بازی ها و انیمیشن های Scratch خود را بسازید.

مدت این دوره چقدر است؟

این 8 ساعت یادگیری خودگردان است.

 

چگونه یاد خواهید گرفت؟

این دوره آنلاین و خود گام را می توان به صورت انعطاف پذیر تکمیل کرد. شرکت کنندگان می توانند در هر زمان پس از تاریخ درج شده به این دوره بپیوندند و شروع کنند.

 

این دوره تسهیلاتی ندارد. شما می توانید به طور مستقل یا با همکاران یاد بگیرید تا به طور مستقیم نیازهای فردی خود را برطرف کنید.

 

عواقب

در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

 

آموزش محاسبات اولیه

مدرک ملی به رسمیت شناخته شده ما از شما حمایت مسابقات اسکرچ   می کند تا تعهد خود را به توسعه تمرین خود و محاسبات به عنوان یک موضوع مدرسه نشان دهید.

 

اطلاعات بیشتر

 

به این دوره بپیوندید

برای شرکت در دوره باید وارد سایت شوید.

 

برای عضویت وارد شوید

حساب STEM Learning ایجاد کنید

این دوره از مرکز ملی آموزش محاسبات است و توسط STEM Learning ارائه شده است.

 

 

آموزش اقتباس شده و مداخلات یادگیری موثر در محاسبات ثانویه

یک رویکرد مبتنی بر شواهد برای بازیابی آموزش در Scratch competitions  یک دوره پایدار ایجاد کنید و آموزش محاسباتی جوانان را پس از یک دوره اختلال بزرگ تضمین کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.