همه چیز در مورد مسابقات اسکرچ

۴۰ بازديد

موقعیت‌های مهندسی و مدیریت نرم‌افزار برای  مسابقات اسکرچ  چندین دهه نویسنده دارای 8.8 هزار پاسخ و 44 میلیون بازدید از پاسخ است.

Scratch یک زبان برنامه نویسی واقعی است، اما فقط  مسابقات اسکرچ  برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان خردسال استفاده می شود. هر کس بالای 7 سال وقت خود را با آن تلف می کند، مگر اینکه کارش آموزش خراش به کودکان باشد. (بله، یک دوره مقدماتی علوم کامپیوتر در هاروارد وقت خود را صرف آموزش Scratch به دانشجویان می کند... اتلاف کامل وقت و پول والدین/بانکداران.)

آیا اگر برنامه نویسی بخواهد "Scratch" را به عنوان زبان برنامه نویسی در رزومه خود بنویسد، جدی گرفته می شود؟

من باید فکر کنم که در هنگام درخواست برای معلمی کامپیوتر در مدرسه راهنمایی یا ابتدایی، اما نه به عنوان یک برنامه نویس، مهارت بسیار ارزشمندی است.

 

احتمالاً یک استثنا وجود دارد. اگر زمانی که یک محقق مسابقات اسکرچ   در آزمایشگاه رسانه MIT بود، به مشارکت خود در Scratch توجه کرد، مطمئناً به عنوان نشانه ای از مهارت جدی گرفته می شد.

 

TL;DR: برای ادغام مدل های زبان بزرگ (LLM) در پلت فرم دانش خصوصی خود، باید سه جنبه را در نظر بگیرید: انتخاب مدل، کاربرد آن و استراتژی ارزیابی خود. ویدیوی ما را ببینید یا اینجا را بخوانید.

 

همانطور که هوش مصنوعی را در استراتژی کسب و کار مسابقات اسکرچ   خود ادغام می کنید، آن را ناب نگه دارید و بر اثبات ارزش آن تمرکز کنید.

 

تکامل سریع فناوری هوش مصنوعی به معنای تعهد به پروژه‌های بلندمدت است که می‌تواند به سرعت منجر به استفاده از روش‌های قدیمی در عرض چند ماه شود. اینجاست که سیستم مدیریت دانش شما به کار می آید.

 

به ویژه، نمودارهای دانش برجسته هستند. آنها یک منبع  مسابقات اسکرچ  محکم فراهم می کنند

 

عکس پروفایل برای اندی ووتن

اندی ووتن

توسعه، عملیات، InfoSec، Bus.Analysis، Agile SW dev.Author دارای 3.1 هزار پاسخ و 1.2 میلیون بازدید از پاسخ است.

2 سال

مربوط

آیا اسکرچ یک زبان برنامه نویسی جدی است؟

این یک زبان برنامه نویسی جدی برای آموزش است که مسابقات اسکرچ   همان «بخش بازار» را هدف قرار می دهد که BASIC در ابتدا انجام می داد. این «چرخ‌های آموزشی» برای یک چرخه است. از شما انتظار می رود که ادامه دهید.

 

به نظر می رسد اکثر مدارس بریتانیا که برنام آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ه نویسی را آموزش می دهند از اسکرچ و سپس از پایتون یا جاوا اسکریپت استفاده می کنند.

 

عکس پروفایل یوسف فارس

یوسف فارس

کد نویسی را با اسکرچ آموخت و سپس آن را به مدت 3 سال آموزش داد

6 سال به روز شد

مربوط

نظر شما در مورد اسکرچ (زبان برنامه نویسی) چیست؟

من پاسخ خود را به 3 قسمت تقسیم می کنم:

 

خراش برای افراد غیر متخصص/کودکان یا هرکسی ک مسابقات اسکرچ  ه کامپیوتر را دنبال نمی کند.

Scratch به عنوان یک مقدمه رسمی برای علوم کامپیوتر و کدنویسی.

تجربه خودم در یادگیری و آموزش اسکرچ.

علوم کامپیوتر برای غیر رشته ها

 

در ابتدا، من از شما دعوت می کنم تا کمی در مورد خراش و افرادی که آن را ساخته اند، که اساتید تحقیق یادگیری در گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT هستند، بخوانید و تماشا کنید.

 

جوهر انگیزه آنها این است: "تسلط دیجیتالی" باید به معنای مسابقات اسکرچ   طراحی، ایجاد و ترکیب مجدد باشد، نه فقط مرور، چت و تعامل. ما نزدیک می شویم

 

عکس پروفایل Shawn Masters

شاون مستر

ساخت رایانه برای چندین دهه. نویسنده دارای 1.3 هزار پاسخ و 5 میلیون بازدید از پاسخ است.

4 سال

مربوط

آیا اسکرچ یک زبان برنامه نویسی است؟

آره. با نگاهی به نمونه های اولیه موجود، حتی یک موضوع کامل بودن تورینگ نیست. Scratch همه چیزهایی را دارد که در بین زبان های برنامه نویسی مدرن و سپس برخی از آنها رایج است.

 

برخی از مفاهیم زبان، مانند حلقه ها، برای تمیزتر کرد مسابقات اسکرچ  ن نحو بصری کمی متفاوت هستند. سبک c-clamp بسیار بهتر از مفاهیم حلقه بصری قبلی است که در آن خطوط کنترل باید در اطراف حلقه می‌شدند. کانکتورهای بین عناصر یک جریان دقیق کنترل برنامه را تعریف می کنند که جذابیت خاصی داشت. پخش پیام حتی یک مفهوم سطح بالا قدرتمندتر است که ای کاش به زبان های دیگر هم داشتم.

 

من فکر می کنم

 

عکس پروفایل مت پی.

مت پی.

30+ سال توسعه‌دهنده حرفه‌ای با زمینه صنعت و پلتفرم متعدد. نویسنده دارای 22.8 هزار پاسخ و 158 میلیون بازدید از پاسخ است.

1 سال به روز شد

مربوط

آیا Scratch (زبان برنامه نویسی) توسط برنامه نویسان حرفه ای استفاده خواهد شد؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است. این لوگو به عنوان یک لوگوی مدرن برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان طراحی شده است. برنامه های اسکرچ به گونه ای طراحی شده اند که ساده باشند. حداکثر چند ده تا چند صد بلوک.

 

زبان های برنامه نویسی بصری در گذشته آزمایش شده اند. مسابقات اسکرچ   و آنها خارج از ابزارهای طراحی WYSIWYG به یک دلیل ساده پذیرفته نشده اند: تراکم اطلاعات.

 

 

نمودارهای بصری، در حالی که توانایی مشاهده روابط بین اجزا را فراهم می کنند، نسبت به فضایی که اشغال می کنند، چگالی اطلاعات کمی دارند. یک زبان برنامه نویسی  Scratch competitions بصری از فضای زیادی برای برقراری ارتباط با یک اسمال استفاده می کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.