همه چیز در مورد مسابقات اسکرچ

۴۵ بازديد

Scratch یک ابزار برنامه نویسی رایگان مبتنی بر بلوک است که مسابقات اسکرچ   می تواند به دانش آموزان کمک کند تا برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و به صورت بصری هدایت کنند.

 

این باعث می‌شود که این گزینه برای مبتدیان و دانش‌آموزان جوان‌تر باشد که ممکن است کدنویسی پیچیده‌تر را بیش از حد پیدا کنند، اما می‌توانند از درک اصول اولیه از طریق تعاملات مبتنی بر بلوک بهره ببرند.

 

خود این ابزار به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا ایجاد کنند و آنها را درگیر کنند. از ساخت تصاویر گرفته تا ساخت انیمیشن، آنها می توانند نتایج واقعی را ایجاد کنند که بلافاصله آشکار می شوند. در نتیجه، دانش‌آموزان در هر سطح و توانایی‌ها می‌توانند از درگیر شدن با این ابزار لذت ببرند - هم در کلاس و هم در دستگاه  مسابقات اسکرچ  و زمان خودشان.

 

لینک های حمایت شده

این بازی آنقدر واقعی به نظر می رسد که فقط برای دیدن آن ارزش بازی کردن را دارد!

بازی تاج و تخت

برای دانستن همه چیزهایی که باید در مورد اسکرچ بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

خراش چیست؟

همانطور که گفته شد Scratch یک ابزار برنامه نویسی است  مسابقات اسکرچ  که به عنوان روشی رایگان برای آموزش کار با کد به جوانان ساخته شده است. ایده ارائه یک پلت فرم بصری جذاب بود که نتیجه نهایی را ایجاد می کند که می توان از آن در حین یادگیری اصول برنامه نویسی در طول مسیر لذت برد.

 

نام Scratch به دی‌جی‌ها اشاره می‌کند که میکس رکوردها را انجام می‌دهند، زیرا این برنامه به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا پروژه‌هایی مانند انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر را با استفاده از صداها و تصاویر ترکیب کنند - همه اینها از طریق یک رابط مبتنی بر کد بلوک.

 

این پلتفرم که توسط آزمایشگاه MIT Media Lab توسعه یافته است، به حداقل 70 زبان در سراسر جهان در دسترس است. در زمان انتشار، Scratch دارای بیش از 67 میلیون پروژه است که توسط بیش از 64 میلیون کاربر به اشتراک گذاشته شده است. با 38 میلیون بازدید کننده ماهانه، این وب سایت برای یادگیری  مسابقات اسکرچ  کار با کدهای مبتنی بر بلوک بسیار محبوب است.

 

خبرنامه فناوری و یادگیری

ابزارها و ایده هایی برای تحول آموزش در زیر ثبت نام کنید

 

آدرس ایمیل شما

* برای اشتراک، باید با خط مشی رازداری Future موافقت کنید.

با ارسال اطلاعات خود، با شرایط و ضوابط و خط مشی رازداری موافقت می کنید و 16 سال یا بیشتر دارید.

خراش

 

(اعتبار تصویر: Scratch)

Scratch برای کودکان هشت تا 16 ساله طراحی شده است. این برنامه در سال 2007 به صورت عمومی راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون دو تکرار جدید داشته است که از استفاده مسابقات اسکرچ   از زبان برنامه نویسی Squeak به اکشن اسکریپت و آخرین جاوا اسکریپت منجر شده است.

 

کدنویسی که با استفاده از Scratch آموخته می شود می تواند در مطالعات بالقوه کدنویسی و برنامه نویسی آینده و فرصت های شغلی مفید باشد. اگرچه، برای روشن بودن، این مبتنی بر بلوک است - بنابراین استفاده از آن آسان است و دانش آموزان را ملزم می کند تا دستورات از پیش نوشته شده را برای ایجاد اقدامات ترتیب دهند. اما این یک نقطه شروع عالی است.

 

چه چیزی در Scratch جدید است؟

Scratch چند به روز رسانی بصری اضافه کرده است که می تواند پلتفرم را برای دانش آموزان جذاب تر کند.

 

به طور خاص، به‌روزرسانی‌هایی در رنگ لوگو انجام شده است، بلوک‌های کنتراست بالا اضافه شده‌اند، و نمادهای مشاهده‌ها، عشق‌ها و موارد دلخواه برای دانش‌آموزان دارای اختلالات مسابقات اسکرچ   بینایی برای کوررنگ‌تر شدن آن بهبود یافته‌اند.

 

اسکرچ چگونه کار می کند؟

Scratch 4.0 که آخرین نسخه در زمان انتشار است، دارای سه بخش است: یک قسمت مرحله، یک پالت بلوک و یک منطقه کدگذاری.

 

ناحیه مرحله نتایج را نشان می دهد، مانند یک ویدیوی متحرک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ، پالت بلوک جایی است که می توان تمام دستورات را برای کشیدن و رها کردن به پروژه از طریق منطقه کدگذاری پیدا کرد.

 

خراش

 

(اعتبار تصویر: Scratch)

یک کاراکتر sprite را می توان انتخاب کرد، و دستورات را می توان از ناحیه پالت بلوک به منطقه کدگذاری که اجازه می دهد اقدامات توسط sprite انجام شود، کشیده شوند. بنابراین می توان یک کارتون گربه را ساخت که مثلاً 10 قدم به جلو برود.

 

این یک نسخه بسیار ابتدایی از کدنویسی است که  مسابقات اسکرچ  به جای خود زبان عمیق، به دانش‌آموزان فرآیند کدگذاری مبتنی بر رویداد را آموزش می‌دهد. همانطور که گفته شد، Scratch با بسیاری از پروژه‌های دنیای واقعی دیگر مانند LEGO Mindstorms EV3 و BBC Micro:bit کار می‌کند و امکان پتانسیل نتیجه بیشتر را از پلتفرم کدنویسی فراهم می‌کند.

 

آیا می خواهید یک ربات دنیای واقعی بسازید و از آن بخواهید برقصد؟ این به شما امکان می دهد قسمت حرکت را کدگذاری کنید.

 

بهترین ویژگی های اسکرچ چیست؟

بزرگترین جذابیت Scratch سهولت استفاده از آن است. دانش‌آموزان می‌توانند نتایج جالب و هیجان‌انگیزی را نسبتاً آسان به دست آورند، که تشویق به استفاده در آینده و کاوش عمیق‌تر کدنویسی می‌شود.

 

انجمن آنلاین یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند است. از آنجایی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  که Scratch بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، فرصت های تعاملی زیادی وجود دارد. اعضای سایت می توانند پروژه های دیگران را نظر بدهند، برچسب گذاری کنند، مورد علاقه خود قرار دهند و به اشتراک بگذارن مسابقات اسکرچ  د. اغلب چالش‌های استودیو طراحی اسکرچ وجود دارد که دانش‌آموزان را به رقابت تشویق می‌کند.

 

مربیان جامعه ScratchEd خود را دارند که در آن می توانند داستان Scratch competitions  ها و منابع را به اشتراک بگذارند و همچنین سؤال بپرسند. راهی عالی برای ارائه ایده های تازه برای پروژه های آینده.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.