اهمیت مسابقات اسکرچ برای کودکان

۴۲ بازديد

صفحه Scratch Ideas یک مکان عالی برای شروع است!  مسابقات اسکرچ  این صفحه انواع آموزش‌ها، راهنماها، کارت‌های کدنویسی و پروژه‌ها را برای بچه‌ها، خانواده‌ها و مربیان ارائه می‌دهد تا شروع به ایجاد با Scratch کنند.

آیا می دانستید که Scratch به بیش از 70 زبان در دسترس است؟ برای تغییر زبان در وب سایت Scratch، روی منوی کشویی در پایین صفحه کلیک کنید. یا در ویرایشگر پروژه، روی نماد ???? globe در بالای صفحه کلیک کنید. منابع مرتبط و آموزش های ???? نیز در صورت ترجمه به زبان انتخابی شما در دسترس خواهد بود.

شروع به کار با Scratch Info Sessions فرصتی آسان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویرایشگر Scratch، انجمن آنلاین و روش های استفاده از Scratch توسط جوانان و مربیان در سراسر جهان است.

چیستی، چرایی و چگونگی یادگیری خلاق را با جامعه ای ا مسابقات اسکرچ  ز مربیان، طراحان، والدین و یادگیرندگان در آموزش یادگیری خلاق، دوره آنلاینی که توسط گروه Lifelong Kindergarten - گروهی که Scratch را ایجاد کرد - در آزمایشگاه رسانه MIT سازماندهی شده است، کاوش کنید. کارگاه‌های هفتگی، اخلاق یادگیری خلاق موجود در پلتفرم Scratch را معرفی می‌کنند و ایده‌هایی را برای استفاده از Scratch از طریق یک رویکرد یادگیری خلاق به اشتراک می‌گذارند.

به Scratch in Schools علاقه دارید؟

راهنمای شروع با خراش اصول اولیه را پوشش می دهد: از کشیدن اولین بلوک های کد خود تا ایجاد sprites خود. همچنین شامل پیوندهایی به آموزش‌های ما، کارت‌های کدنویسی و سایر نکات است تا شما و دانش‌آموزانتان را در Scratch ایجاد کنید. بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید تا نسخه خود را از راهنما تهیه کنید.

یک حساب Scratch Teacher راه اندازی کنید. راهنمای  مسابقات اسکرچ  حساب Scratch Teacher شامل پشتیبانی از راه‌اندازی حساب، ایجاد کلاس، نکات رمز عبور، و ساخت استودیوهای معلم است که دانش‌آموزان می‌توانند پروژه‌های Scratch خود را با شما و همتایان خود به اشتراک بگذارند.

شب‌های برنامه‌نویسی خلاق خانوادگی، جوانان، خانواده‌ها، مربیان و مدیران را به صورت آنلاین گرد هم می‌آورند تا با استفاده از Scratch ایجاد و کاوش کنند. تیم Scratch با دفتر علوم کامپیوتر در مدارس دولتی شیکاگو همکاری کرد تا این راهنما را به‌عنوان منبعی قابل ترکیب برای اجرای نسخه شخصی شما از رویداد توسعه داده و به اشتراک بگذارد.

صفحه Scratch Educator منابع بیشتری را برای پشتیبانی از کدنویسی خلاقانه از زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته تر ارائه می دهد.

راهنمای برنامه درسی محاسبات خلاقانه توسط آزمایشگاه  مسابقات اسکرچ  محاسبات خلاق در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد تهیه شده است. این راهنما مجموعه ای از ایده ها، استراتژی ها و فعالیت ها را برای یک تجربه محاسباتی خلاق مقدماتی با استفاده از Scratch ارائه می دهد.

 

 

آماده اتصال و همکاری هستید؟

Scratch Educator Meetups که توسط آزمایشگاه محاسبات خلاق هاروارد توسعه یافته است، مکانی برای ملاقات حضوری یا مجازی با سایر مربیان در سراسر جهان است. در تمام طول سال با مربیان جامعه خود ارتباط برقرار کنید و یاد بگیرید.

به یک جامعه جهانی از تمرینات متمرکز بر کدنویسی خلاقانه عادلانه بپیوندید! Scratch Education Collaborative (SEC) در حال ایجاد یک شبکه قدرتمند از سازمان‌ها در سراسر جهان است که بر حمایت از یادگیرندگان جوامع حاشیه‌ای تاریخی در توسعه اعتماد به نفس خود با محاسبات خلاق متمرکز است. مسابقات اسکرچ   درخواست برای گروه 2022-23 اکنون باز است و آخرین مهلت درخواست 31 ژانویه 2022 است.

در ارتباط باش!

با ثبت نام در لیست ایمیل Scratch ما به اخبار و به  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان روز رسانی های Scratch متصل بمانید.

 

آیا دسترسی به اینترنت محدود است یا بدون آن؟

برنامه Scratch قابل دانلود به کاربران اجازه می دهد پروژه مسابقات اسکرچ   ها را با یا بدون اتصال به اینترنت ایجاد و ذخیره کنند.

 

برای بچه های کوچکتر (4-7)

سازندگان جوان‌تر می‌توانند با ScratchJr، یک برنامه کدنویسی خلاقانه رایگان برای کودکان (سنین ۴ تا ۷ سال) شروع کنند تا داستان‌ها و بازی‌های تعاملی خود را برنامه‌ریزی کنند Scratch competitions . برای فعالیت‌ها، صفحه فعالیت‌های ScratchJr را بررسی کنید.

 

در تماس باش

به لیست پستی ما بپیوندید تا با به روز رسانی ها و ایده های منظم در تماس باشید.

 

 

چیزهایی که باید امتحان کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.