مهمترین مسابقات اسکرچ برای کودکان

۴۴ بازديد

e’ve 3 بهترین کلاس کدنویسی Scratch برای  مسابقات اسکرچ  کودکان را بررسی کرده‌ایم تا مجبور نباشید

طبق آمارهای اخیر، کدگذاری اسکرچ تا ژوئن 2022 بیش از 92 میلیون کاربر را گزارش کرده است. حدود 107 میلیون پروژه در پلتفرم‌های اسکرچ در همین بازه زمانی اتفاق افتاده است.

 

موضوع اینجاست

 

کدنویسی آینده و حال است. و در دنیای دیجیتال، به زودی به م مسابقات اسکرچ  همترین مهارت تبدیل خواهد شد. از حل مسئله تا انتقال ایده ها، یادگیری کدنویسی مجموعه مهارت هایی را ایجاد می کند که راه طولانی را طی می کند.

 

زمان مناسب برای آماده سازی فرزندانتان اکنون است.

 

در نتیجه، Scratch به یک زبان ترجیحی برای کدنویسی تبدیل شده است. بنابراین اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان مهارت‌های مهم زندگی را از دست نمی‌دهد، باید بهترین کلاس‌های کدنویسی اسکرچ را برای بچه‌ها پیدا کنید.

 

با این حال، خوشبختانه برای شما، ما قبلاً این تحقیق را انجام داده ایم.

 

این مقاله شما را با سه کلاس کدنویسی اسکرچ آشنا می‌کند که آموزش ف مسابقات اسکرچ  رزندانتان را سرگرم‌کننده‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. شما مقایسه ای بین محدوده قیمت، ویژگی ها و سایر عوامل این پلتفرم ها دریافت خواهید کرد.

 

اگر برای خواندن این مقاله وقت ندارید، می توانید جدول مقایسه ما را با بهترین برنامه ها در پایین این مقاله بررسی کنید.

 

فهرست مطالب

Scratch Coding چیست؟

چرا کدنویسی اسکرچ برای آینده کودک شما مهم است؟

MakerKids

کد اسپارک

کد پذیر

چه نوع کلاس هایی بهترین در نظر گرفته می شوند؟

افکار نهایی

TLDR

Scratch یک زبان برنامه نویسی سطح بالا مبتنی بر بلو مسابقات اسکرچ  ک است که عموماً برای آموزش به بچه ها هدف گذاری شده است.

MakerKids، Code Spark و Kodable سه پلتفرم مفید برای بهبود آموزش کدنویسی کودکان هستند.

MakerKids، پیشگام آموزش STEM، یک برنامه درسی موثر و تعاملی برای بچه ها ایجاد کرده است.

MakerKids یک برنامه «Coding for Kids» دارد که به کودکان کمک می‌کند با آموزش مهارت‌های واقعی و عملی، از همسالان خود جلوتر باشند.

Code Spark از برنامه نویسی کشیدن و رها کردن برای تقویت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مفاهیم کدنویسی در بین کودکان استفاده می کند.

Kodable به بچه‌ها اجازه می‌دهد شخصیت‌هایشان را بسازن مسابقات اسکرچ  د و سفارشی کنند و بچه‌ها را به چالش می‌کشد تا از چرخش آن در برنامه‌نویسی کشیدن و رها کردن استفاده کنند.

MakerKids با معلمان متخصص، فرصت های یادگیری مهارت های اجتماعی، و برنامه درسی غنی شده برای بچه های خاص، برنده بلامنازع است.

Scratch Coding چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک است که به عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان کار می کند. مخاطبان اسکرچ بیشتر جوانان 8-16 ساله هستند. Scratchers، کاربران این زبان، می توانند پروژه ها را با استفاده از یک رابط بلوک مانند یا برنامه نویسی کشیدن و رها کردن ایجاد کنند.

 

مدارس، کالج‌ها و موسسات دانش عمومی از Scratch برای مسابقات اسکرچ   آموزش اصول کدنویسی به دانش‌آموزان استفاده می‌کنند. کلاس‌های کدنویسی Scratch به کودکان آموزش می‌دهند تا مشکلات دنیای واقعی را از طریق بازی‌های سرگرم‌کننده، پروژه‌ها و چالش‌ها حل کنند.

 

بچه ها در این کلاس ها رشد شخصیت، داستان نویسی، کدنویسی اولیه و سایر مهارت ها را یاد می گیرند. این مهارت های کدنویسی می تواند به آنها کمک کند تا بفهمند ماشین ها یا هوش مصنوعی چگونه کار می کنند مسابقات اسکرچ.  بنابراین، بچه ها نه تنها یاد می گیرند که چگونه کدنویسی کنند، بلکه چگونه آینده خود را شکل دهند.

 

چرا کدنویسی اسکرچ برای آینده کودک شما مهم است؟

Scratch برای توسعه دانش کودکان مفید است زیرا مانند زبان های برنامه نویسی سنتی پیچیده نیست. این به بچه ها اجازه می دهد خارج از چارچوب فکر کنند و ایده های خود را بیان کنند.

 

همچنین، کودکان تفکر منطقی و مهارت های تحلیلی را توسعه می دهند. آنها با مسائل مختلفی روبرو هستند و سعی در حل آنها دارند. بنابراین، آنها به طور طبیعی روش های حل مسئله را یاد می گیرند. مسابقات اسکرچ   از آنجایی که خراش از نظر بصری جذاب‌تر است، بچه‌ها هرگز علاقه خود را از دست نمی‌دهند و کار کردن برایشان لذت‌بخش است.

 

یکی از مشکلاتی که کودکان هنگام یادگیری کدنویسی با آن مواجه می شوند، تعداد منابع است. کتاب ها، آموزش ها و راهنماهای پیچیده زیادی وجود دارد که درک آنها برای بچه ها دشوار است. خوشبختانه Scratch با در نظر گرفتن بچه ها ساخته شد.

 

کدنویسی یادگیری STEM را تسهیل می‌کند، مهارت‌های آینده را برای بچه‌ها فراهم می‌کند و فرصت‌های شغلی را افزایش می‌دهد. از اینکه سالانه حدود 16000 شغل کدنویسی و برنامه نویسی جدید باز می شود شگفت زده خواهید شد.

 

بنابراین اکنون دلایلی برای آموزش کدنویسی به فرزندان خود دارید. بیایید به دنبال بهترین کلاس‌های کدنویسی اسکرچ برای بچه‌ها باشیم!

 

بهترین کلاس های کدنویسی اسکرچ برای کودکان شماره 1: MakerKids

MakerKids

 

می توان گفت یکی از بهترین کلاس های کدنویسی اسکرچ برای بچه ها، MakerKids اولین کلاسی بود که یادگیری STEM را برای بچه ها در اولویت قرار داد. ما معتقدیم که هنوز در این تجارت بهترین هستیم. اگرچه ما بی طرف خواهیم ماند، اما فقط می خواستیم بدانید که MakerKids این روند را آغاز کرد.

 

حقایق فوری

جزئیات آزمایشی رایگان: کلاس اول رایگان است

توصیه سنی: 6-13

محل شرکت: تورنتو، کانادا

ماژول کلاس: گروه ها و زنده 1-1

ویژگی های کلیدی

با برخی از ویژگی های منحصر به فرد MakerKids آشنا شوید.

 

یک برنامه درسی کامل

با MakerKids، فرزندان شما توسعه شخصیت، استوری‌برد، آزمایش بتا، انیمیشن و طراحی محیط را خواهند آموخت. آنها حل مشکلات را با ساخت بازی و وب سایت یاد خواهند گرفت. از آنجایی که MakerKids خدمات خود را در سه سطح مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته ارائه می دهد، فرزندان شما همه چیز را از ابتدا یاد خواهند گرفت.

 

بچه ها را برای آینده آماده کنید

ما مهارت های قرن 21 مانند رهبری، انعطاف پذیری،  Scratch competitions خلاقیت، اعتماد به نفس و غیره را به کودکان آموزش می دهیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.