جدیدترین مسابقات اسکرچ

۳۰ بازديد

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک سطح بالا مسابقات اسکرچ   و وب سایت است که در درجه اول برای کودکان به عنوان یک ابزار آموزشی با مخاطبان هدف سنی 8 تا 16 سال طراحی شده است. کاربران در سایت می توانند با استفاده از یک رابط بلوک مانند پروژه هایی را در وب سایت ایجاد کنند. Scratch از طریق کمک های مالی مشترک بنیاد ملی علوم که به میچل رزنیک و یاسمین کفایی اعطا شده بود، طراحی و طراحی شد. Scratch توسط آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است. این به بیش از 70 زبان ترجمه شده است و در اکثر نقاط جهان استفاده  مسابقات اسکرچ  می شود. اسکرچ در مراکز بعد از مدرسه، مدارس و کالج ها و همچنین سایر موسسات دانش عمومی تدریس و استفاده می شود. از 15 فوریه 2023، آمار جامعه در وب سایت رسمی این زبان بیش از 123 میلیون پروژه به اشتراک گذاشته شده توسط بیش از 103 میلیون کاربر، بیش از 804 میلیون کل پروژه ایجاد شده (از جمله پروژه های اشتراک گذاری نشده) و بیش از 95 میلیون بازدید ماهانه از وب سایت را نشان می دهد.

 

اسکرچ نام خود را از تکنیکی گرفته است که توسط مسابقات اسکرچ   دیسک‌کی‌ها به نام مسابقات اسکرچ   «خراش» استفاده می‌شود، که در آن صفحات وینیل به هم متصل می‌شوند و روی یک صفحه گردان برای تولید جلوه‌های صوتی و موسیقی مختلف دستکاری می‌شوند. مانند Scratching، وب سایت به کاربران اجازه می دهد تا رسانه های مختلف (از جمله گرافیک، صدا و سایر برنامه ها) را با ایجاد و "ریمیکس" پروژه ها، مانند بازی های ویدئویی، انیمیشن ها،  مسابقات اسکرچ  موسیقی و شبیه سازی ها به روش های خلاقانه با هم ترکیب کنند.

رابط Scratch به سه بخش اصلی تقسیم می شود: یک  مسابقات اسکرچ  ناحیه مرحله، پالت بلوک، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و یک منطقه کدگذاری برای قرار دادن و مرتب کردن بلوک ها به اسکریپت هایی که می توانند با فشار دادن پرچم سبز یا کلیک کردن روی خود کد اجرا شوند. کاربران همچنین می توانند بلوک های کد خود را ایجاد کنند و آنها در "Blocks من" ظاهر می شوند.

 

 

منطقه صحنه دارای نتایج است (به عنوان مثال، انیمیشن مسابقات اسکرچ   ها، گرافیک لاک پشت ها، در اندازه کوچک یا معمولی، با گزینه تمام صفحه نیز موجود است) و تصاویر کوچک همه جن ها در قسمت پایین لیست شده است. صحنه از مختصات x و y استفاده می کند که 0،0 مرکز صحنه است.

 

با یک sprite انتخاب شده در پایین ناحیه مرحله بندی، بلوک های دستورات را می توان با کشیدن آنها از پالت بلوک به منطقه کدگذاری، روی آن اعمال کرد. تب Costumes به کاربران این امکان را می دهد که با ویرایشگر وکتور و بیت مپ ظاهر اسپرایت را به منظور ایجاد جلوه های مختلف از جمله انیمیشن تغییر  مسابقات اسکرچ  دهند. تب Sounds اجازه می دهد تا صداها و موسیقی را به یک جن متصل کنید.

 

هنگام ایجاد اسپرایت و همچنین پس‌زمینه، کاربران می‌توانند اسپرایت خود را بهScratch competitions  صورت دستی ترسیم کنند، یک اسپرایت را از کتابخانه انتخاب کنند، یا تصویری را آپلود کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.