كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر

۲۲ بازديد

 

يك كسب و كار كوچك زير نظر كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر  شما مهارت هاي رهبري و ابتكار را به گونه اي نشان مي دهد كه يك كارنامه نمي تواند.

 

اگر از كالج درخواست مي كنيد ، مدرسه مورد نظر شما علاوه بر نمرات شما ممكن است در فعاليتهاي فوق برنامه شما نيز مثر باشد. يك كسب و كار كوچك زير نظر شما مهارت هاي رهبري و ابتكار را به گونه اي نشان مي دهد كه يك كارنامه نمي تواند. كالج ها به دنبال متقاضيان خوب و با موفقيت بالقوه هستند. و پس انداز چند دلار اضافي براي شهريه و هزينه هاي زندگي ، ضرري ندارد.

 

در نهايت ، راه اندازي  كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر  يك كسب و كار مي تواند به ايجاد شبكه حرفه اي شما كمك كند. حتي اگر تصميم داريد پس از فارغ التحصيلي به دنبال كارآفريني نباشيد ، تماس هايي كه مي گيريد مي تواند منابع مفيدي براي مراجع حرفه اي يا پيشنهادات شغلي باشد.

 

به طور خلاصه ، مزاياي شروع يك كسب و كار قبل از فارغ التحصيلي:

 

application برنامه جامع كالج

money پول اضافي براي  كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر  هزينه يا پس انداز

business مهارتهاي تجاري و زندگي ارزشمند

network ايجاد شبكه حرفه اي

اگر زير 18 سال داريد چگونه يك كسب و كار راه اندازي كنيد

اگر در دبيرستان هستيد ، ممكن است از استقلال كافي برخوردار باشيد تا بتوانيد تقريباً به طور كامل يك كسب و كار را با موفقيت كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   اداره كنيد. با اين حال ، چند ملاحظات حقوقي ايرانيان سايبر  و مالي وجود دارد. اگر زير 18 سال داريد ، احتمالاً براي شروع به ثبت نام والدين نياز داريد. بسته به قوانين ملي و منطقه اي ، در اكثر مناطق ، خردسالان نمي توانند به تنهايي به طور قانوني مشاغل خود را راه اندازي كنند ، همچنين نمي توانند قراردادهاي الزام آور قانوني امضا كنند.

 

براي افتتاح حساب بانكي تجاري نيز به احتمال زياد به كمك والدين نياز است. باز هم ، اين بستگي به قوانين محل زندگي شما دارد. بسياري از خدمات مانند Shopify و PayPal براي ثبت نام نياز به داشتن حداقل 18 سال سن دارند. كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر  به اين ترتيب ، والدين از طريق اين حساب هاي مختلف از نظر قانوني مسئول اعمال نوجوانان هستند. مي توانيد راهنماي ما را در مورد نحوه راه اندازي يك كسب و كار پس از تصميم گيري براي شروع آن بررسي كنيد.

 

جوانان و والدين بايد در مورد ميزان مشاركت هر يك ، نحوه تقسيم نقشها و اقدامات حفاظتي براي محافظت از هر دو طرف بحث كنند. اين اطلاعات جايگزين مشاوره حقوقي و مالي نيست و والدين تشويق مي شوند كه با وكيل و حسابدار خود تماس بگيرند.

 

???? سوالاتي كه كارآفرينان جوان كسب و كار خانگي براي كودكان و نوجوانان با كامپيوتر   و والدين آنها بايد قبل از شروع يك تجارت كوچك بپرسند:

 

هر هفته چقدر زمان بايد به كسب و كار اختصاص دهد؟

نوجوان چقدر استقلال خواهد داشت؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.