سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

۱۲ بازديد

چه کسی گفته است که خطوط کد و برنامه نویسی فقط سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  برای بزرگسالان است؟ مینی ها هم حق دارند که به ویز کامپیوتر تبدیل شوند! مروری بر منابع یادگیری کدنویسی از سنین پایین.

 

همانطور که محاسبات در جوامع ما غالب می شود، منابع بیشتر و بیشتری در حال ظهور هستند تا کلیدهای تکامل در دنیای تمام دیجیتال را به بزرگسالان فردا بدهند.

 

دوره های کد

 

چندین سال است که مدارس کدگذاری برای جوان‌ترین افراد سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  در حال ظهور هستند. هدف ؟ از طریق آموزش تئوری و کاربردهای عملی به آنها بیاموزید که در عین حال سرگرمی بر اصول برنامه نویسی مسلط شوند!

 

رنگ

 

کدنویسی را از 3 سالگی یاد بگیرید؟ باورنکردنی اما واقعی،  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان Colori در طول مدرسه یا ساعات بعد از مدرسه، کارگاه‌های کشف فناوری و کدنویسی را برای کودکان 3 تا 6 ساله اجرا می‌کند. فعالیت هایی با الهام از آموزش مونته سوری و ... بدون صفحه نمایش!

 

سازندگان جادو

 

در پاریس یا در یکی از 40 مکان این سازه، Magic Makers کارگاه ها و دوره های مقدماتی برنامه نویسی خلاق را برای کودکان 7 تا 15 ساله ارائه می دهد.

 

کد کدکدک

 

آموزشگاه برنامه نویسی کامپیوتر، هم نظری و هم عملی،  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان برای کودکان ۷ سال به بالا، بین پاریس، کلرمون، گرنوبل و حتی از راه دور.

 

کتاب ها

 

اولین کتاب برنامه نویسی کامپیوتر من… متحرک!

 

بازی‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌ها وجود دارند، تضمینی برای اولین رویکرد سرگرم‌کننده برای کدنویسی. برای کشف از 5 سالگی.

از نسخه های Tourbillon

 

خودت کد بزن!

 

یک کتاب همراه با یک وب سایت و تمام منابع لازم برای  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان برنامه نویسی بازی ها با استفاده از Scratch، زبان برنامه نویسی طراحی شده برای کودکان. راهنمای عملی ایده آل، از 8 سالگی.

منتشر شده توسط Nathan

 

من در حال یادگیری برنامه نویسی با پایتون هستم

 

از 10 سالگی و برای همه مبتدیان، کتابی سرگرم کننده و رنگارنگ برای یادگیری گام به گام کدهای کامپیوتری با زبان پایتون.

منتشر شده توسط Usborne

 

اسباب بازی

 

کوبتو

 

Cubetto یک ربات چوبی است که می خواست به خانه برو سایت های هوش مصنوعی برای کودکان د. اما برای انجام این کار، باید با یک تبلت به او کمک کنید و فلش هایی را برای راهنمایی او قرار دهید. بازی با الهام از آموزش مونته سوری، لمسی و رنگارنگ، برای کودکان 3 تا 6 ساله.

 

دستکاری پیکسل

 

یک بازی چوبی آموزشی زیبا نیز برای درک اصل تبدیل اطلاعات توسط کامپیوتر. برای انجام این کار، باید کارت ها را رمزگشایی کنید و پیکسل ها را در جای مناسب قرار دهید تا تصاویری رنگارنگ و کودکانه نمایان شود. ایده آل برای برنامه نویسان جوان، 4 تا 12 سال!

 

برنامه های کاربردی

 

لاک پشت منطقی 2

 

یک لاک پشت کوچک، نقشه هایی برای حرکت در  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان اطراف، و مسیری برای ایجاد و در عین حال اجتناب از مورچه های دزد. روشی سرگرم کننده و سرگرم کننده برای   آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان انجام اولین خطوط کد خود در 5 سالگی.

 

کد پذیر

 

یک بازی آموزشی به زبان انگلیسی برای آشنایی شما با مفاهیم برنامه نویسی و حل مسئله.

 

خراش

 

بازی Scratch که برگرفته از برنامه کد همنام است، Artificial intelligence sites for children به کودکان 8 ساله و بالاتر اجازه می دهد تا با کشف نحوه عملکرد برنامه نویسی، داستان و بازی بسازند، همه اینها در دنیای کودکانه بسیار رنگارنگ.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.