معرفی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

۱۰ بازديد

دستیار داخلی، یک بلندگوی هوشمند بسازید که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  بتواند شما را درک کند و وقتی از او سوالی می‌پرسید یا می‌خواهید کاری انجام دهد، پاسخ می‌دهد.

 

پروژه های خود را ایجاد کنید که از تشخیص صدا  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان برای کنترل ربات ها، موسیقی، بازی ها و موارد دیگر استفاده می کند.

 

 

گوگل به وضوح علاقه زیادی به یادگیری هر چه بیشتر افراد در مورد یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد، بنابراین آنها ابزارهای جالب زیادی را در دسترس قرار داده اند. یکی از این زمین‌بازی‌های تنسورفلو است که به شما امکان می‌دهد با یک شبکه عصبی «دقت کنید».

 

این یک تکنیک برای ساختن یک برنامه کامپیوتری است که  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان از داده ها یاد می گیرد. این بسیار ضعیف بر اساس نحوه عملکرد مغز انسان است.

 

ابتدا مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای «نرون‌ها» ایجاد شده و سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  به یکدیگر متصل می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند پیام‌هایی را برای یکدیگر ارسال کنند.

 

در مرحله بعد، از شبکه خواسته می شود تا مشکلی را حل کند، که تلاش می کند بارها و بارها انجام دهد و هر بار ارتباطاتی را که منجر به موفقیت می شود تقویت می کند و آنهایی را که منجر به شکست می شود کاهش می دهد.

 

 

Zümi اولین کیت آموزشی خودروی خودران است ک سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه مفهوم هوش مصنوعی و فناوری خودروهای خودران را به روشی جالب، سرگرم کننده و جذاب برای کودکان به شما آموزش می دهد.

 

با آموزش های گام به گام دوستانه آنها، می توانید در کمتر از یک ساعت به او آموزش دهید که چگونه در یک نقشه مینیاتوری حرکت کند. هر چه بیشتر یاد بگیرد، بهتر خواهد شد.

 

Zümi یک ربات دوستانه و قابل دسترس است که دنیای هیجان انگیز هوش مصنوعی و ماشین های خودران را در دسترس قرار می دهد.

 

از سیستم Tensorflow گوگل استفاده می کند.

 

 

Apps for Good یک سازمان مستقر در بریتانیا است که  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان دانش‌آموزان را برای جهانی در حال تغییر می‌سازد و دوره‌های فنی خلاقانه رایگان ارائه می‌دهد. منابعی را برای آموزش موضوعات فناوری ایجاد می کند که آنها به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می دهند.

 

دوره یادگیری ماشین آنها شامل 12 جلسه با طیف وسیعی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  از مواد اضافی مانند طرح های کار، طرح های درس، کتاب های کار دانش آموز، ارائه ها و غیره است.

 

بدانید که یادگیری ماشین چیست

بتوانید یک مدل یادگیری ماشینی ساده بسازید

چالش

 

قادر به ایجاد تغییرات در یک مدل یادگیری ماشینی ساده باشید

نتیجه

 

مدل یادگیری ماشینی که می تواند تصاویر را مرتب کند

 

جدیدترین و کاربرپسند برنامه Create ML به شما امکان می دهد مدل های یادگیری ماشینی را بدون نیاز به تخصص یادگیری ماشین بسازید، آموزش دهید و به کار ببرید. Create ML به شما امکان می دهد گردش کار ایجاد مدل را در زمان واقعی مشاهده کنید.

 

شما حتی می توانید مدل های اپل را با داده های سفارشی خود آموزش دهید، بدون نیاز به سرور اختصاصی و قادر است با استفاده از یک واحد پردازش گرافیکی خارجی، عملکرد را افزایش دهد. .

 

این برنامه مدل هایی را برای تشخیص اشیا، فعالیت و طبقه بندی صدا و ارائه توصیه می سازد. از جاسازی کلمات و انتقال یادگیری برای طبقه بندی متن استفاده کنید.

 

ویدیو در اینجا: https://developer.apple.com/videos/play/wwdc2019/430

 

 

 

 

 

ماشین قابل آموزش

 

 

 

 

 

Teachable Machine یک ابزار مبتنی بر وب است که ایجاد مدل های یادگیری ماشینی را سریع، آسان و در دسترس همه می کند.

 

کامپیوتری را آموزش دهید تا تصاویر، صداها و ژست های خود را تشخیص دهد.

 

راهی سریع و آسان برای ایجاد مدل‌های یادگیری ماشینی برای سایت‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر - بدون نیاز به تخصص یا کدنویسی.

 

 

 

 

 

 

 

هنگامی که ورودی ها وارد می شوند، آنها را به مدل  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانانه ای تصویر، صدا و ژست دسته بندی می کنند که می توانند فوراً آزمایش شوند تا بررسی شود که آیا نمونه های جدید به درستی طبقه بندی شده اند یا خیر.

 

به این ترتیب می توانید به مدل ها طبقه بندی تصاویر، صداهای ضبط شده و وضعیت بدن را آموزش دهید.

 

این برنامه آزادی استفاده از فایل‌ها و همچنین گرفتن نمونه‌های زنده از نقطه را می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پلتفرم هوش مصنوعی گوگل

 

 

 

 

 

 

پلتفرم هوش مصنوعی این امکان را برای توسعه دهندگان یادگیری ماشین، دانشمندان داده و مهندسان داده آسان می کند تا پروژه های ML خود را از ایده پردازی به تولید و استقرار، سریع و مقرون به صرفه برسانند.

می کند، که به شما امکان می دهد خطوط لوله Artificial intelligence sites for children  ML قابل حمل بسازید که می توانید در محل یا در Google C اجرا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.