اهمیت هوش مصنوعی حل تکالیف

۱۲ بازديد

 

هوش مصنوعی از ماشین‌ها - به طور کلی، کامپیوترها - هوش مصنوعی حل تکالیف  برای تقلید از هوش انسان استفاده می‌کند. اگرچه بحث‌هایی در مورد کاربرد آن وجود دارد، هوش مصنوعی در برنامه‌هایی رایج شده است که از ایجاد چت‌بات‌های مولد گرفته تا انتخاب‌های نمایش داده‌شده در صف نتفلیکس شما را شامل می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه به سرعت در حال رشد و آنچه ممکن است برای سبد سرمایه گذاری شما باشد، بخوانید.

 

گرافیکی که چهار نوع هوش مصنوعی را توضیح میهوش مصنوعی حل تکالیف  دهد: یادگیری ماشینی، شبکه های عصبی، پردازش زبان طبیعی و روباتیک.

منبع تصویر: The Motley Fool

هوش مصنوعی چیست؟

زمانی که جزء اصلی داستان های علمی تخیلی بود - فکر کنید، فرانکشتاین - هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی معمولا توسط میلیاردها نفر استفاده می شود. اگرچه تعریف مشخصی وجود ندارد، اما به طور کلی توافق شده است که هوش مصنوعی استفاده از رایانه برای تقلید از قضاوت انسان است. این روزها، تقریباً د هوش مصنوعی حل تکالیف ر هر صنعتی از آن استفاده می‌شود، اغلب به روش‌هایی که بیش از حد ظریف هستند که قابل توجه نیستند.

 

دسته بندی هوش مصنوعی

سه دسته اساسی هوش مصنوعی وجود دارد:

 

هوش مصنوعی باریک: هوش مصنوعی را می توان برای کارهای بسیار خاص، مانند بازی کردن، دور نگه داشتن هرزنامه از صندوق ورودی، کمک به پیدا کردن یک رستوران هوش مصنوعی حل تکالیف  در نزدیکی با گوشی هوشمند یا حتی رانندگی با ماشین، ساخت.

هوش مصنوعی عمومی: با شباهت بیشتر به توانایی‌های انسانی، هوش مصنوعی عمومی شکل پیشرفته‌تری است که می‌تواند شامل پردازش بصری و زبانی، درک متنی و توانایی سازگاری با طیف وسیعی از وظایف باشد. در آینده دور در نظر گرفته می شود.

ابر هوش مصنوعی: ماشینی را تصور کنید که از شما باهوش‌تر است -- بسیار باهوش‌تر. ابرهوش مصنوعی هنوز فقط یک نظریه است، اما پیشرفت‌های هوش مصنوعی نوپا سوالات هوش مصنوعی حل تکالیف  جالب و نگران‌کننده‌ای را برای آینده بشریت ایجاد می‌کند.

انواع هوش مصنوعی

گسترش داده ها و سایر منابع آنلاین باعث انفجاری در استفاده از هوش مصنوعی شده است. اما همه هوش مصنوعی برابر نیستند. ما چهار نوع مختلف هوش مصنوعی را بررسی می کنیم تا به شما ایده ای از نحوه توسعه و استفاده از هوش مصنوعی ارائه دهیم.

 

فراگیری ماشین

یادگیری ماشینی تکنیکی است که توسط آن برنامه های  هوش مصنوعی حل تکالیف هوش مصنوعی آموزش داده می شود.

  1. یادگیری ماشینی

ایده پشت یادگیری ماشینی استفاده از داده ها آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی نمونه برای آموزش برنامه های کامپیوتری برای تشخیص الگوهای مبتنی بر الگوریتم است. هوش مصنوعی حل تکالیف   برنامه‌های یادگیری ماشینی به رایانه‌ها اجازه می‌دهند تا کارها را بدون برنامه‌ریزی انجام دهند. کارایی یادگیری ماشین به طور کلی به الگوریتم بستگی دارد.

 

اگر حساب پینترست (PINS -1.41٪) داشته باشید، استفاده نسبتاً رایج از یادگیری ماشین رخ می دهد. وب سایت اشتراک گذاری تصویر و رسانه های اجتماعی با خرید Kosei در سال 2015 شروع به استفاده از یادگیری ماشینی کرد. از آن زمان، از یادگیری ماشینی برای کمک به کاربران برای کشف محتوا، تعدیل هرزنامه، تبلیغات مستقیم و خبرنامه‌های هدف استفاده می‌شود.

 

  1. شبکه های عصبی

شبکه های عصبی سیستم های کامپیوتری هستند که برای تقلید اهوش مصنوعی حل تکالیف ز نورون های مغز طراحی شده اند. این شبکه‌ها برای یادگیری از طریق مثال‌های پردازشی، با استفاده از یک ورودی کاملاً درک شده و یک نتیجه پیش‌بینی‌شده طراحی شده‌اند. با کسب تجربه شبکه، خروجی آن منعکس کننده نتیجه مورد نظر است.

 

به عنوان مثال، Alphabet (GOOGL -1.05%) (GOOG -1.0%)، شرکت مادر غول جستجوگر گوگل، از سال 2014 روی شبکه های عصبی تحقیق کرده است. پروژه DeepMind آن به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت الگوریتم های قدرتمندتر است. این پروژه بیشتر به خاطر شبکه عصبی‌اش شناخته می‌شود که نحوه اجرای 49 بازی ویدیویی مختلف آتاری را با مشاهده پیکسل‌ها و امتیاز روی صفحه‌نمایش یاد گرفت.

 

پردازش زبان طبیعی (NLP)

پردازش زبان طبیعی (NLP) شاخه ای از هوش مصنوعی است که شامل توانایی رایانه ها برای درک زبان گفتاری و متن است.

  1. پردازش زبان طبیعی

پردازش زبان طبیعی اغلب با تشخیص ساده گفتار اشتباه گرفته می شود. مطمئناً شامل توانایی درک گفتار است، اما شامل بیش از ترجمه های صوتی به متن (و بالعکس) ساده است. یکی از اهداف پردازش زبان طبیعی طراحی کامپیوتری برای درک و تجزیه و تحلیل کامل اسناد است.

 

مایکروسافت (MSFT -1.41%) از زمان سرمایه گذاری 13 میلیارد دلاری در OpenAI، استارتاپی که ChatGPT را ایجاد کرد، به یک بازیگر اصلی در این زمینه تبدیل شده است. Azure آن تنها ارائه دهنده ابر برای چت ربات تولیدی است و تجزیه و تحلیل احساسات، طبقه بندی متن و خلاصه سازی متن را ارائه می دهد.

 

  1. رباتیک

استفاده از ربات ها به صدها سال قبل باز می گردد، اما ماشین هایی که می توانند بدون دخالت واقعی انسان به مردم کمک کنند، بسیار جدیدتر هستند. یکی از اولین روبات های خودران در سال 1961 نصب شد و برای بلند کردن قطعات داغ فلز از یک ماشین استفاده شد. از آن زمان، روبات‌ها بسیار رایج‌تر شده‌اند. آنها در کاربردهای مختلف از کاوش در فضا گرفته تا جاروبرقی فرش شما استفاده می شوند.

 

رباتیک فراتر از مصارف صنعتی تکامل یافت Artificial intelligence to solve homework ه است و در طیف وسیعی از کاربردها از جمله استفاده می شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.