مهارت هاي فريلنسري

يرنامه نويسي

مهارت هاي فريلنسري

۲۲ بازديد

اهداف روشن، كمي و تاريخي تعيين كنيد. حتي اگر نتوانيد به آنها دست يابيد، اين يك شرط مطمئن است كه آنها به مهارت هاي فريلنسري شما اجازه مي دهند در زمينه اي كه انتخاب مي كنيد پيشرفت كنيد.

7. تماشا و خودآموزي

اون چيه؟

نظارت و آموزش خود به شما اين امكان را مي دهد كه در زمينه فعاليت خود در خط مقدم باشيد و سپس در خط مقدم باشيد. يك دارايي ضروري براي تبديل شدن به يك فريلنسر و موفقيت! اين شامل:

 

نظارت بر اخبار و روندها در زمينه خود

يادگيري مداوم تكنيك هاي جديد

بهبود در تكنيك هاي موجود

آموزش كليد پيشرفت است

خودآموزي به مقدار مشخصي صبر و تمركز نياز دارد!

ساعت را مي توان از طريق برنامه هاي اختصاصي مانند توييتر، feedly، scoop.it، Pocket و غيره انجام داد.

 

چنين ابزارهايي از رديابي مهارت هاي فريلنسري سايت هاي ارجاع، انجمن هاي تخصصي و ساير شبكه هاي اجتماعي جلوگيري نمي كنند.

 

در مورد خودآموزي، مي توان آن ايرانيان سايبر را به صورت رايگان يا با پرداخت هزينه انجام داد. اطلاعات و آموزش هاي زيادي در اينترنت براي كساني كه مي دانند چگونه آنها را پيدا كنند در دسترس است.

 

كتاب‌هاي الكترونيكي آموزشي من را كشف كنيد تا مهارت‌هاي خود را بدون شكستن بانك بهبود ببخشيد!

 

آموزش پولي و ساير مربيگري تخصصي تر هستند و اغلب پيگيري هاي شخصي را ارائه مي دهند. آنها در وقت شما صرفه جويي مي كنند و به طور كلي نتايج بهتري براي شما به ارمغان مي آورند، اما شامل سرمايه گذاري مالي مهارت هاي فريلنسري از جانب شما مي شود.

 

چه فايده اي دارد؟

تبديل شدن به يك فريلنسر به معناي رقابت با ساير ارائه دهندگان است. براي اينكه جذاب و موفق بمانيد، بايد در زمينه كاري خود پيشتاز باشيد.

 

علاوه بر اين، دانستن روندهاي نوظهور به شما اين امكان را مي دهد كه به طور موثر موقعيت خود را داشته باشيد و از رقباي خود جلوتر بمانيد. به دست آوردن و حفظ وضعيت متخصص در زمينه خود به شما امكان مي دهد هزينه بسيار بيشتري را دريافت كنيد.

 

در نهايت، يادگيري مادام العمر راهي براي هرگز خسته نشدن و يادگيري بسياري از چيزهاي هيجان انگيز است!

 

با چه چيزي شروع كنيم؟

نيازهاي خود را شناسايي كنيد. مهارت هاي فريلنسري براي تبديل شدن به يك فريلنسر و كسب درآمد خوب، بايد در تخصص خود متخصص بمانيد، تخصص هاي مرتبط را توسعه دهيد، اما همچنين در مهارت هاي ذكر شده در اين مقاله پيشرفت كنيد!

هر هفته زماني را براي نظارت و آموزش اختصاص دهيد. يك ساعت در روز يا نيم روز در هفته ممكن است كافي باشد. مهمترين آن نظم است.

گاهي اوقات كاري را انجام دهيد كه به شما امكان مي دهد چيزهاي جديدي ياد بگيريد. از منطقه راحتي خود خارج شويد، اين بهاي پيشرفت است!

تاثيرگذارترين سايت ها را در حوزه تخصصي خود پيدا كنيد. ابزارهاي نظارتي كافي را در محل خود قرار دهيد.

بودجه سالانه اي را براي مربيگري و آموزش كنار بگذاريد. اين سرمايه گذاري است كه به شما امكان مي دهد در ميان مدت و مهارت فريلنسري بلند مدت پيشرفت مهارت هاي فريلنسري واقعي داشته باشيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.