فوايد برنامه نويسي كودكان

۷۱ بازديد

حمايت از شيوه هاي بهتر مهندسي نرم افزار ما يكپارچگي نزدي برنامه نويسي كودكان ك‌تر بين زبان‌ها و ابزارهايي كه از آنها پشتيباني مي‌كنند را پيش‌بيني مي‌كنيم. زبان‌ها و ابزارها به‌جاي توسعه جداگانه، به‌عنوان يكي در همزيستي توسعه خواهند يافت. در زمان نوشتن، ما شروع به مشاهده يك حركت (بازگشت) به سمت ابزارهايي هستيم كه همراه با زبان ها ايجاد مي شوند. با زبان‌هايي مانند Kotlin، ما نمونه‌اي از نياز به ارائه پشتيباني ابزار عالي براي كار با يك برنامه نويسي كودكان  زبان را مي‌بينيم كه محرك اصلي تصميم‌گيري در طراحي خود زبان است.

 

برنامه‌ها و سيستم‌هاي نرم‌افزاري همچنان به رشد خود ادامه مي‌دهند، و با اين كار ما تغييري در نحوه كار توسعه‌دهندگان با برنامه‌ها، دور شدن از تلقي برنامه‌ها به‌عنوان متني كه بايد ويرايش شوند، و به سم برنامه نويسي كودكان ت نمودارهايي كه بايد تبديل شوند را پيش‌بيني مي‌كنيم. ممكن است ديگر خطوط تكي كد را ويرايش نكنيم، بلكه تبديل‌ها را به شكل re كدگذاري و اعمال كنيمفاكتورينگ (بر اساس مواردي كه در حال حاضر توسط IDE هاي پيشرفته براي جاوا و سي شارپ پشتيباني مي شوند) يا با نوشتن كدهايي كه كد را مي نويسد ( برنامه نويسي كودكان يا ويرايش مي كند) مانند كدهايي كه توسط Atomist توسعه داده شده است. تكنيك‌هاي هوش مصنوعي كه در بخش بيشتر به آن‌ها مي‌پردازيم. 6.6.

 

سيستم‌هاي نرم‌افزاري به رشد خود ادامه خواهند داد و بنابراين ما ويژگي‌هاي زباني واضح‌تري را براي توصيف ساخ برنامه نويسي كودكان تارها و اجزاي ماژولار پيش‌بيني مي‌كنيم. سيستم ماژول جاوا 9 شروع خوبي در اين مسير است، اما هنوز به مسائل مربوط به مؤلفه‌هاي نرم‌افزار نسخه‌سازي‌شده و مستقل توسعه‌يافته نمي‌پردازد. ماژولار بودن به انسان‌ها كمك مي‌كند - كه متأسفانه قدرت محاسباتي آن‌ها به اندازه ماشين‌هايي كه ما توليد مي‌كنيم افزايش نيافته است - اين سيستم‌هاي بزرگ را با تفكر در سطوح انتزاعي مناس

ب درك، مديريت و تغيير دهند. از طرف ديگر، به‌جاي غني‌سازي زبان‌ها با ويژگي‌هاي قوي‌تر، مي‌توانيم حالتي را تصور كنيم كه در آن توسعه‌دهندگان بيشتري كار خود را با زبان‌هاي ساده كه توسط ابزارهاي خوب پشتيباني مي‌شوند انجام مي‌دهند. اگرچه ممكن است يك پايه كد نوشته ش برنامه نويسي كودكان ده به زبان پيچيده‌تر كوچك‌تر باشد، اما اگر ابزارهاي توسعه‌دهنده قدرتمندتر باشند، ممكن است كار با آن دشوارتر باشد. پيش‌بيني مي‌كن برنامه نويسي كودكان يم كه سرعت تكامل ابزارها بيشتر از زبان‌هايي است كه آنها پشتيباني مي‌كنند، در نتيجه توسعه‌دهندگان ممكن است بتوانند كارهاي بيشتري انجام دهند زيرا ابزارهاي بهتري دارند، نه به اين دليل كه بلوك‌هاي سازنده بهتري دارند.

 

سنتز برنامه و هوش مصنوعي

ما پتانسيل قوي براي پيشرفت در روش‌هاي هوش مصنوعي براي كاهش تلاش انسان مرتبط با برنامه‌نويسي را پيش‌بيني مي‌كنيم. در آينده اي نزديك مي توان تصور كرد كه يادگيري روتين به طور منظم براي ارائه تكميل خودكار هوشمند و بازسازي مجدد، يادگيري از داده هاي مربوط به عادت هاي برنامه نويس بچه جمع آوري شده است.

از كاربران يك IDE خاص، به كار گرفته مي شود. اين ممكن است فراتر از اين باشد: خودكارسازي آن تعميرات اساسي برنامه‌اي كه اغلب ساعت‌ها يا روزها طول مي‌كشد تا تكميل شوند، اما در طي آن فرد احساس مي‌كند در حالت خلبان خودكار قرار دارد. با اين وجود، به نظر مي‌رسد كه ايجاد چنين تبديل‌هاي آگاه به معنايي فراتر 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.