برنامه نويسي كودكان

۲۹ بازديد

علاوه بر اين، اين يكي از برنامه نويسي كودكان  محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي عملكرد بالا، قابليت اطمينان و زمينه هاي متنوعي را ارائه مي دهد: آن را به برنامه نويسي كودكان  اولين انتخاب برندهاي معتبر از جمله اوراكل، مايكروسافت، ادوبي و پي پال تبديل مي كند.

3. پايتون

پايتون، كه در سال 2018 توسط  برنامه نويسي كودكان به رسميت شناخته شد، يكي از بهترين زبان‌هايي است كه بايد در سال 2021 و بعد از آن در نظر گرفت.

اين يكي از پركاربردترين زبان هاي برنامه نويسي براي ايجاد انواع مختلف برنامه ها از جمله راه حل هاي وب مقياس پذير به دليل ويژگي هايي مانند استفاده آسان، استقرار آسان و سرعت بالا استفاده مي شود كه آن را به پشته فناوري مناسب براي YouTube تبديل كرده است. Survey Monkey و Pinterest.

 

علاوه بر اين، اين يكي از بهترين زبان هاي برنامه نويسي نيز به عنوان يك انتخاب اصلي براي فرآيندهاي پيچيده يادگيري عميق و توسعه برنامه ML در نظر گرفته مي شود.

 

اينجا را بخوانيد

 

4. C++

C++ يك زبان توسعه اپليكيشن شي گرا  برنامه نويسي كودكان و تركيبي است كه بايد در سال 2021 مراقب آن باشيد.

 

اين يكي از محبوب‌ترين زبان‌هاي برنامه‌نويسي كه اغلب به عنوان ابر مجموعه C در نظر گرفته مي‌شود، پايدار است و با كتابخانه‌هاي آماده برنامه نويسي كودكان  براي استفاده فراوان بارگذاري مي‌شود. اما، چيزي كه اين زبان را قادر مي‌سازد از پشتيباني گسترده‌تر جامعه برخوردار شود و به بخشي از پشته فناوري برندهاي محبوب تبديل شود، پشتيباني گسترده و  برنامه نويسي كودكان سرعت كتابخانه آن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.