فوايد برنامه نويسي براي كودكان و نوجوانان

۴۰ بازديد

1.برنامه نويسي تفكر كل مغز را تقويت مي كند

گفته مي شود كه هر طرف مغز قسمتهاي مختلف تفكر و پردازش اطلاعات را كنترل مي كند. نيمكره چپ معمولاً با تفكر منطقي ، فني و تحليلي مرتبط است ، در حالي كه نيمكره راست با تخيل ، تفكر هنري ، شهودي مرتبط است. ما تمايل داريم كه خلاقيت را به عنوان يك عملكرد درست مغزي در نظر بگيريم ، اما خلاق ترين متفكران و حل كنندگان مشكلات مي توانند به طور موثري نيمكره ها را درگير كنند. اين ايده ازدواج با "هنر با علم" همان چيزي است كه استيو جابز اپل را بر اساس آن بنا نهاد ، و اين نوع "كل مغز" است كه معلمان را با ارتقا learning يادگيري مبتني بر پروژه ، با استفاده از همه چيز در كلاس در آغوش مي كشند.

 

چاپگرهاي سه بعدي براي چرخ خياطي براي تشويق بچه ها به خلق ، طراحي و ساخت چيزهايي. يادگيري برنامه نويسي با پلتفرمي مانند Tynker بسيار قدرتمند است زيرا به بچه ها نياز دارد تا از مهارت هاي فني خود (براي ساختن برنامه) در تركيب با هنرشان استفاده كنند.  و مهارت هاي گفتاري (براي طراحي برنامه اي كه از نظر بصري جذاب و سرگرم كننده باشد)

 

2. برنامه نويسي اعتماد به نفس لازم را در كودكان ايجاد مي كند

 

مانند يادگيري يك ورزش يا يك ساز موسيقي ، پرورش خلاقيت نياز به سخت كوشي و تمرين دارد. براي بچه ها ، اگر كار گيج كننده ، يكنواخت باشد يا هدف نهايي ناخوشايند باشد ، تمايل به تمرين ضعيف مي شود. آنها بايد در محيطي باشند كه اعتماد به نفس ايجاد كند و اشتياق واقعي براي ايجاد آنها را در آنها ايجاد كند. بچه ها با سهولت تكان دهنده تكنولوژي را انتخاب مي كنند ، بنابراين به آنها دانش ابتدايي مي دهيد

برنامه نويسي در يك پلتفرم برنامه نويسي كه سرگرم كننده و آسان براي استفاده باشد ، يكي از بهترين روش هايي است كه مي توانند در عمل وقت بگذارند و در واقع از روند كار لذت ببرند. يادگيري برنامه نويسي در بستر مناسب ، ساختاري جذاب ، جذاب و مناسب ، بچه ها را در مسير تسلط به زبان و منطق برنامه نويسي قرار مي دهد ، و در نهايت به آنها يك تخته پرش مي دهد تا ايجاد كنند - نه فقط بازي هايي را كه دوست دارند ، اما براي ايجاد بازيهايي كه آنها دوست دارند انجام دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.