App برنامه نويسي براي كودكان و نوجوانان

۴۱ بازديد

برنامه هاي زير همه براي iPad يا Android در دسترس هستند و براي آموزش برنامه نويسي به كودكان خود در سفر بسيار مناسب هستند. اكثر آنها رايگان هستند و يا نسخه هاي رايگان دارند.

Daisy the Dinosaur براي كمك به كودكان پيش دبستاني طراحي شده است تا شروع به كشف مفاهيم برنامه نويسي با استفاده از دستورات كشيدن و رها كردن ساده براي Daisy كنند. سازگار با iPad.

برنامه Hopscotch براي iOS

Hopscotch همان مفاهيم مربوط به جابجايي شخصيت ها و اطاعت از دستورات را در بر مي گيرد ، همچنين امكان خلاقيت بيشتر را فراهم مي كند. بچه هاي بزرگتر مي توانند چندين كاراكتر اضافه كنند ، اقدامات برنامه را انجام دهند و داستان هايي را در مورد كد خود ايجاد كنند. سازگار با iPad و iPhone. به iOS 9.0 نياز دارد.

Kodable يك برنامه رايگان مبتني بر برنامه درسي Kodable براي آموزش بچه ها در كلاسهاي K-5 مفاهيم برنامه نويسي اساسي است. سازگار با iPad.

ScratchJr از زبان برنامه نويسي محبوب Scratch كه توسط MIT Media Lab ساخته شده الهام گرفته شده است. رابط و زبان برنامه نويسي ScratchJr دوباره طراحي شد تا براي كودكان كوچكتر مناسب باشد.

آنها ياد مي گيرند كه مشكلات را حل كنند ، پروژه هايي را طراحي كنند و همچنين  برنامه نويسي كودكان و نوجوانان از رياضيات و زبان استفاده كنند به گونه اي كه از رشد تعداد و سواد در اوايل كودكي پشتيباني مي كند.

Pocket Code يك برنامه اندرويدي است كه به فرزندان شما اجازه مي دهد بازي ها ، برنامه ها و ويديوهاي موسيقي خود را بسازند.

Run Marco ! يكي ديگر از برنامه هاي اندرويدي است كه به بچه ها اجازه مي دهد يك بازي ماجراجويي انجام دهند و از دستورالعمل هاي بصري براي راهنمايي ماركو در يك سري سطوح استفاده كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.