امروزه، هر برنامهاي كه ساخته آموزش برنامه نويسي از صفر pdf ميشود، قرار است در فضاي ابري توزيع شود. اين بدان معناست كه دانش عميق و خاص از پلتفرمهاي ابري، يك توسعهدهنده را در جاي خوبي با كارفرمايان بالقوه قرار ميدهد.
لاون ميگويد: «وقتي مردم به ما مراجعه ميكنند و ميگويند: «من با خدمات وب آمازون يا Google Cloud Platform يا Azure كار كردهام»، بلافاصله ما علاقه مند ميشويم.
مشاغل هوش مصنوعي و علوم داده داغ هستند. اين چيزي است كه كارفرمايان مي خواهند (ZDNet)
توسعه نرم افزار Agile چيست؟ هر آنچه كه بايد در مورد ارائه كد بهتر و سريعتر بدانيد (ZDNet)
فرسودگي توسعه دهندگان و كمبود آموزش برنامه نويسي از صفر pdf تراشه جهاني: اينترنت اشياء با طوفاني كامل مواجه است (ZDNet)
راه حل يك سيستم آموزشي كه، به نظر لاون، دانش آموزان را در معرض شكست قرار مي دهد، با برنامه درسي شروع مي شود. ممكن است معلمان و استادان براي به روز رساني اين موارد به سختي فشار بياورند، و نشان دهند كه صنعت نرم افزار با چه سرعتي در حال توسعه است، اما در حال حاضر لاون احساس مي كند كه بسياري از دانشگاه ها و برنامه هاي كدنويسي در گذشته گير كرده اند.
لاون يكي از استادان بازنشسته را از تجربه تدريس خود به ياد مي آورد كه در اواسط دهه 2010 هنوز "مطالبي را كه در اوايل دهه 90 تدريس آموزش برنامه نويسي از صفر pdf مي شد" تدريس مي كرد.
او ميگويد: «اين معلمان كلاسها را پشت ايرانيان سايبر سر كلاس ميگذرانند – آنها نميخواهند هر سال برنامه درسي را بازنويسي كنند، بنابراين كمي مقاومت براي انطباق وجود دارد.
اما حقيقت اين است كه فناوري آنقدر سريع تغيير ميكند كه بايد با آن سازگار شوند، آنها بايد مطالب درسي را به روز كنند، زيرا آنچه امسال مربوط ميشود ممكن است دو سال ديگر مرتبط نباشد. ما در صنعتي زندگي مي كنيم كه تغيير در آن ثابت است.» اخيراً خيلي به نحوه تدريسم فكر كرده ام. من تمايل دارم در دوره هاي آنلاين خود كه در آن دستورالعمل هاي بسيار واضح و گام به گام از طريق ويدئو تكميل مي شود، رويكرد «يادگيري با انجام دادن» را در پيش بگيرم. با اين حال، اجراي اين قالب در زمينه هاي ديگر آموزش برنامه نويسي از صفر pdf بسيار دشوار است.
به عنوان مثال، من يك دوره تحصيلات تكميلي آنلاين را براي دانشگاه اسكرانتون تدريس مي كنم كه عمدتاً مبتني بر متن است. هدف اين دوره اين است كه دانشآموزاني را با پيشينه بهداشت و درمان در برنامهنويسي ماهر كند. فرض اين است كه آنها حداقل تا حدودي فني هستند. پس از دريافت بازخورد، به خصوص در اين ترم، متوجه شدم رويكردي كه نويسنده مشتركم و من در ايجاد دوره در پيش گرفتيم اشتباه بوده است. اين باعث شد به اين فكر كنم: چگونه برنامه نويسي را به افرادي كه هرگز آن را نديده اند آموزش دهيم؟
مانع كم براي ورود
اولين چيزي كه به آن نياز داريم يك مانع كم آموزش برنامه نويسي از صفر pdf براي ورود است. در دوره، اولين تكليف يك مرتبكننده رشته است (ليستي از رشتهها را بگيريد و آن را بر اساس حروف الفبا مرتب كنيد)، كه به چند دليل انجام آن دشوار است:
ما بايد تلاش كنيم تا تكاليف اوليه را به زبان انگليسي ساده توصيف كنيم، و رشتههاي مرتبسازي شامل مراحل و موارد لبه بسيار زيادي است. براي مرتب كردن رشته ها، 2 كلمه را با حرف اول مقايسه مي كنيد. اگر حروف اول با هم مطابقت دارند، به حرف دوم نگاه كنيد، و غيره. اما هيچ يك از ما واقعاً ليست رشتهها را اينطور مرتب نميكنيم. ما به كل ليست نگاه مي كنيم و همه را به يكباره مرتب مي كنيم.
قطعات متحرك زيادي وجود دارد. اكنون دانش آموزان بايد اين مشكل را به گونه اي توصيف كنند كه بتوان آن را به كد تبديل كرد، سپس تمام كدهايي را كه بايد بنويسند، كشف كنند. اين بدان معناست كه تقريباً از همه چيزهايي كه برنامهها دارند استفاده كنيد: متغيرها، ورودي از طريق يك فايل، ساختارهاي كنترلي، روشها و غيره.
ما از دانش آموزان خواستيم از طريق خط فرمان از پايتون استفاده كنند. براي دانش آموزاني كه هميشه با كامپيوتر كار نمي كنند (بيشتر پرستار هستند)، يادگيري برنامه نويسي به اندازه كافي سخت است. اما آموزش برنامه نويسي در حال حاضر براي استفاده از CLI؟ اون خيلي زياده.