تدريس خصوصي برنامه نويسي كودكان

۳۱ بازديد

فعاليت‌هاي بعدي راهي براي تقويت تدريس خصوصي برنامه نويسي كودكان و تقويت آنچه در جلسه تدريس خصوصي رخ داده است. بسياري از برنامه هاي آموزشي از كودكان مي خواهند كه هر روز به طور مستقل مطالعه كنند يا با خانواده خود بخوانند.بازگشت به بالامرحله 7. براي معلمان پشتيباني ارائه دهيد

معلمان واجد شرايط يك عنصر حياتي در موفقيت هر برنامه آموزشي هستند. ذينفعان به طرحي نياز دارند كه مشخص كند چگونه برنامه تضمين مي كند كه معلمان دانش و مهارت هاي مورد نياز براي اجراي مؤثر نقش هاي خود را دارند.

حمايت با يك جهت گيري جامع قبل از اولين ملاقات معلم خصوصي با كودك آغاز مي شود. پشتيباني مستمر توسط متخصص خواندن از طريق آموزش و نظارت مستمر با استفاده از روش‌هايي مانند كارگاه‌هاي آموزشي، جلسات گروهي و بازديد در محل ارائه مي‌شود.

اين گرايش به معلمان اطلاعات پس زمينه و فرصت هايي براي تمرين با استفاده از برنامه درسي خواندن مي دهد. دستور كار بايد شامل زمان زيادي براي بحث و پرسش باشد. در حالت ايده آل، جهت يابي در سايت تدريس خصوصي صورت مي گيرد. اگر اين امكان پذير نيست، مربيان مي توانند قبل از اولين جلسه خود با كودك از سايت تدريس خصوصي برنامه نويسي كودكان بازديد كنند. جهت گيري مي تواند به موضوعاتي مانند موارد زير بپردازد:

كودكان چگونه هستند:مروري بر رشد كودك چگونه اكثر كودكان خواندن را ياد مي گيرندراهكارهايي براي هدايت رفتار كودكان ايجاد يك رابطه قابل اعتماد با كودك ناتواني هاي يادگيري كه ممكن است بر مهارت هاي خواندن كودك تأثير بگذارد آشنايي با خانواده ها:ايجاد مشاركت با خانواده ها

به اشتراك گذاري اطلاعات در مورد پيشرفت كودكان احترام به تنوع رويكرد تدريس خصوصي:برنامه درسي خواندن كه توسط برنامه آموزشي استفاده مي شودرويكرد خواندن مورد استفاده در سيستم مدرسه تنظيم برنامه درسي براي رفع نيازهاي فردي، برنامه ريزي جلسه اول ارزيابي توانايي هاي خواندن كودك و پيگيري پيشرفت كودك

پشتيباني از معلمان:آموزش و نظارت مستمر ايرانيان سايبر منابع (مواد، كتاب ها، كارگاه ها، وب سايت ها، ليست سرويس ها)، نقش متخصص خواندن استراتژي هايي براي مديريت موقعيت هاي مشكل

كار تيمي:هماهنگي با شركاي برنامه آموزشي (به عنوان مثال، مدرسه، برنامه مراقبت از كودك يا برنامه Head Start؛ Even Start، HIPPY يا ساير برنامه هاي سوادآموزي خانوادگي، كتابخانه، گروه هاي اجتماعي)

پيروي از سياست ها و رويه هاي برنامه آموزشي مديريت موقعيت هاي مشكل ارجاع، به عنوانمناسب آموزش و نظارت مستمر براي معلمان بايد تجارب گذشته را تصديق كرده و بر آن بنا شود، اطلاعاتي را ارائه دهد كه بتوان بلافاصله تدريس خصوصي برنامه نويسي كودكان از آنها استفاده كرد و امكان تمرين و توسعه مهارت را فراهم آورد.

اين آموزش ممكن است به طيف وسيعي از موضوعات بپردازد. با اين حال، همه با اجراي مؤثر برنامه درسي خواندن مرتبط خواهند بود. محتواي آموزشي بايد رويكرد خواندن يا سوادآموزي نوظهور مورد استفاده توسط مدرسه، شروع سر، يا برنامه مراقبت از كودك و چگونگي اطمينان از اينكه برنامه درسي و قالب آموزشي بر اساس آنچه كودكان در اين محيط‌هاي آموزشي مي‌آموزند، را پوشش دهد. با احتساب آموزش هاي جهت يابي و پيش از خدمت، حداقل 36 ساعت آموزش در زمينه سوادآموزي و توسعه خواندن توصيه مي شود.

مربيان براي رسيدگي به نيازهاي منحصر به فرد كودكان به حمايت مستمر نياز دارند. اگر اين برنامه به كودكاني با مشكلات شديد خواندن خدمت مي‌كند، آموزش بايد به عوامل متعددي بپردازد كه در چنين مشكلاتي در خواندن نقش دارند و راهبردهاي آموزشي و ساير خدمات ويژه‌اي كه در كمك به كودكان براي دستيابي به مهارت‌هاي لازم براي يادگيري خواندن مؤثر هستند، مورد توجه قرار گيرد.

با كمك متخصص خواندن، برنامه آموزشي مي‌تواند يك كتابخانه منبع از مجلات حرفه‌اي، كتاب‌ها، نوارهاي ويدئويي و ساير مطالب در مورد تدريس خصوصي برنامه نويسي كودكان آموزش خواندن ايجاد كند. معلمان بايد دعوت شوند تا از كتابخانه منابع براي افزايش درك خود از توسعه سواد استفاده كنند.

يكي از مؤثرترين راه‌ها براي حمايت از معلمان از طريق مشاهده در محل و بازخورد متمركز بر توسعه مهارت است. متخصص خواندن مي‌تواند بازديدهاي منظمي از برنامه براي مشاهده تعامل معلمان با كودكان و ارائه بازخورد در مورد آنچه تدريس برنامه نويسي كودكان ديده و شنيده 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.