ماينكرافت هاردكور

يرنامه نويسي

ماينكرافت هاردكور

۵۵ بازديد

به طور خلاصه، در حال حاضر تنها  ماينكرافت هاردكور راه حل قابل قبول اين است كه مردم را در مورد خطر احتمالي آسيب پذيري رايانه يا شبكه هايي كه از آنها استفاده مي كنند آگاه كنيم و تا زماني كه پارگي كاملاً برطرف شود، آنها را به برق متصل مي كنند. همكلاسي هاي شما هميشه در مورد بازي هاي Minecraft خود صحبت مي كنند

و بنابراين شما تصميم گرفته ايد كه زمان آن فرا رسيده است كه به آنها در اين ماجراجويي بازي ويديويي بپيونديد. آيا دوست داريد با اين بازي محبوب sandbox سرگرم شويد، اما از آنجايي كه دانش رايانه شما كمي كم است، آيا براي موفقيت به كمك نياز داريد؟ نگران نباش، من آماده كمك به شما هستم!

چطوري ميگي؟ نمي‌دانم مي‌توانم نحوه بازي Minecraft و همچنين نحوه دانلود آن را توضيح دهم؟ البته! دانلود عنوان ضروري است تا بتوانيد در دنياي وسيعي كه به صورت رويه اي توليد شده آن را بررسي كنيد.

 در طول اين آموزش، در واقع نحوه خريد و  ماينكرافت هاردكور دانلود بازي را در پلتفرم هاي اصلي كه در دسترس است به شما نشان خواهم داد و همچنين در مورد نحوه برداشتن اولين قدم ها در محيط مجازي با شما صحبت خواهم كرد. اين عنوان معروف با گرافيك پيكسلي. .

براي شروع آماده ايد؟ آره؟ خيلي خوب! به راحتي جلوي رايانه بنشينيد، احتمالاً دستگاه تلفن همراهي را كه مي خواهيد براي بازي Minecraft از آن استفاده كنيد نيز در دسترس داشته باشيد و چند دقيقه وقت آزاد را براي خواندن اين آموزش اختصاص دهيد. خواهيد ديد كه در پايان خواندن، Minecraft هيچ رازي ديگري نخواهد داشت. بگذار شرط بسته شود؟ خوش بگذره!

فهرست مطالب

Minecraft را دانلود كنيدسيستم مورد نياز Minecraft را دانلود و بر روي كامپيوتر نصب كنيد Minecraft Classic را از رورگر وب بازي كنيد Minecraft را بر روي گوشي هاي هوشمند و تبلت ها دانلود و نصب كنيد Minecraft را روي كنسول ماينكرافت هاردكور   انلود كنيد

بازي Minecrft دستورات اولين قدم ها معدن ايرانيان سايبر و صنايع دستي نحوه بازي آنلاين Minecraft نحوه بازي Minecraft مود شده

Minecraft را دانلود كنيد

پس از شنيدن اين همه چيز در مورد آن، تصميم گرفتيد بازي Minecraft را بازي كنيد، اما مي خواهيد در مورد چگونگي برداشتن اولين قدم هاي خود در اين عنوان بسيار محبوب راهنمايي كنيد. اين خيلي درست است؟ باشه، نگران نباش، من اينجا آماده كمك به شما هستم.

قبل از هر چيز لازم به ذكر است كه Minecraft يك بازي ويديويي sandbox است، بنابراين هدف يا مأموريت خاصي ندارد كه بايد انجام شود: شما بايد وقت خود را صرف جمع آوري مواد، ساختن اشيا، ساختن پناهگاه ها و جلوگيري از حمله كنيد. هيولاهايي كه شب را تسخير مي كنند. دنياي بازي.

بعداً به اين موضوع خواهيم پرداخت، زيرا اگر ماينكرافت هاردكور  مي‌خواهيد Minecraft را بازي كنيد، ابتدا بايد بازي را بخريد: هزينه آن براي Windows، macOS و Linux در نسخه Java آن 23.95 يورو است. اگر رايانه شخصي ويندوز 10 داريد، ممكن است بخواهيد نسخه ويندوز 10 را بازي كنيد كه قيمت آن كمي بيشتر است: 26.99 دلار.

Minecraft براي اندرويد (6.99 يورو)، آيفون / آي‌پد (7.99 يورو) و همچنين بر روي كنسول‌هاي Xbox (Xbox 360 و Xbox One با قيمت 19.99 يورو) و PlayStation (PS3 و PS4 با قيمت 18.99 يورو) موجود است. .

اگر مي‌خواهيد قبل از خريد Minecraft آن را امتحان كنيد، مي‌توانيد نسخه آزمايشي آن را دانلود كنيد كه در تمامي پلتفرم‌هاي ذكر شده (به استثناي گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها) وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي نسخه كامل را دارد و به شما امكان مي‌دهد براي مدت محدودي بازي كنيد. .

سيستم مورد نياز

براي اطمينان از اينكه مي‌توانيد Minecraft را  ماينكرافت هاردكور بر روي رايانه خود بازي كنيد، مطمئن شويد كه دستگاه شما حداقل سيستم مورد نياز و توصيه‌شده ذكر شده در زير را برآورده مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.