ایجاد بازی های اسکرچ منحصر به فرد

۸۸ بازديد

فقط یک زمان بازی سرگرم کننده بزرگ است. بازی اسکرچ  هنگامی که آنها وارد حالت "ما در حال سرگرمی هستیم" من می توانم در هر فرصتی مقدار باورنکردنی دانش را در خود جمع کنم زیرا بدانم که ما یاد نمی گیریم، بلکه در حال بازی هستیم. من دانش آموز تیزهوشی بودم که توسط سیستم مدرسه شکست خوردم. من همچنین از یک صف طولانی از مربیان آمده ام. من بارها و بارها مربیانی را می بینم که به نظر می رسد طوری رفتار می کنند که انگار خودشان توسط شخصی با استفاده از Scratch برنامه ریزی شده اند (تا حدودی ضعیف). و قلب من با تمام معلمانی است که توسط مدیران محدود شده اند و کارهای خوبی انجام می دهند که به مراتب بهتر از یک کودک تصادفی که در مقابل آنها ایستاده است، نکات نهایی را درک می کنند. من این کار را انجام می دهم زیرا دوستش دارم و هیچ چیز عفونی تر از آن وجود ندارد. حدس می‌زنم به گذشته فکر می‌کنم، شاید بعد از این، مدرسه من را شکست نداده است. از درگیری عمل می آید!

 

 

22 آگوست 2009

من حدود 2 یا 3 سال است که اسکرچ را آموزش می دهم، هر زمان بازی اسکرچ  که برای اولین بار متوجه آن شدم. من ویدیوی Scratch را دانلود می‌کنم و بچه‌ها عاشق تماشای آن هستند، در مورد اینکه چگونه می‌توانند این پروژه‌ها را فقط با «بهم ریختن» انجام دهند. سپس بلوک ها را معرفی می کنم، رنگ و کارهایی که هر کدام انجام می دهند را یادداشت می کنم. بعد از آن، یکی از کارت ها را از سایت اسکرچ بیرون می آورم، یک کارت آسان مانند شاید شبح سر خوردن، و سپس آنها قلاب می شوند. اما، من هنوز آنها را آزاد نمی‌کنم... نه، آنها را مجبور می‌کنم تا 5 دقیقه به اندازه کافی انجام دهند. تا پایان کلاس سپس آنها بازی می کنند. سپس دفعه بعد، کارت ها را تمام می کنم و تکالیف کوچکی به آنها می دهم. قبل از اینکه متوجه شوید، آنها در 10 جهت پرواز کرده اند. من متوجه می شوم که اگر آنها قبل از آزاد شدن دانش کافی نداشته باشند، فقط ارواح را روی یکدیگر انباشته می کنند. اما، اگر آنها بدانند چگونه آنها را وادار به حرکت کنند، خیلی بهتر می شود!

 

 

کیت برافلاد

عضو

12 آگوست 2009

موزه من از Scratch هم در موزه ما برای کلاس ها و کارگاه های تابستانی  بازی اسکرچ و هم در کتابخانه های محلی استفاده می کند. از آنجا که ما گاهی اوقات در تنظیماتی کار می کنیم که ممکن است جوانی وارد شود و زمانی را بین 5 تا 60 دقیقه سپری کند، شروع به معرفی Scratch به روشی کاملاً جدید کرده ایم:

 

ما رایانه هایی داریم که با Scratch در حال اجرا هستند، و از جوانان دعوت می کنیم که بیایند و برنامه "جدید" به نام Scratch را امتحان کنند. ما Scratch را روی صفحه نمایش داده ایم و در عرض یک یا دو دقیقه به آنها نشان خواهیم داد که چگونه چند کار را انجام دهند: روی کلمه "file" در منو کلیک کنید، سپس به پایین بروید تا "open" سپس "نمونه ها" را به آنها نشان دهید. در سمت چپ پنجره ای که ظاهر می شود را فشار دهید.

 

معمولاً وقتی به این حد رسیدیم، آنها به کاوش می روند - و ما را نادیده می گیرند بازی اسکرچ  (تا زمانی که سؤالی داشته باشند). ما نحوه باز کردن پوشه ها را برای جوانان علاقه مند نشان خواهیم داد و سپس به همه می گوییم که اگر یک بار روی نام پروژه در لیست پوشه کلیک کنید، یک پیش نمایش دریافت می کنید.

 

در نهایت وقتی برنامه را باز کردند، سعی می‌کنیم توجه آن‌ها را جلب کنیم بازی اسکرچ  (می‌بینیم که آنها ما را نادیده می‌گیرند در حالی که با Scratch به عنوان یک چیز بسیار خوب به هم می‌خورند) و به آنها نشان می‌دهیم که آن دکمه پرچم سبز اغلب برنامه را شروع می‌کند.

 

گاهی اوقات اتاق ناگهان با صدا پر سر و صدا می شود، و گاهی  آموزش برنامه نویسی پیشرفته اوقات نه - در غیر این صورت، از آنها می خواهیم که برخی از پروژه ها صدا یا موسیقی تولید کنند (و گاهی اوقات اینجاست که باید به کارکرد صدا کمک کنیم (در صورت وجود))

 

این معمولاً 15-30 دقیقه به پایان می رسد. چیزی که بسیار شگفت‌انگیز بود بازی اسکرچ  (و حتی کمی نگران‌کننده) این است که متوجه می‌شویم که مجبور نیستیم جوانان را از طریق دکمه‌ها و منوهای برنامه بچرخانیم - و در واقع وقتی به یک تور Scratch (فراتر از فایل/باز) چسبیده‌ایم. /پرچم سبز) اغلب به خودی خود گوش نمی دهند و جلو می روند.

 

ما این را مقدمه "درست به موقع" می نامیم.

 

چیزی که می تواند به دنبال داشته باشد، انداختن یک کارت خراش در کنار رایانه ها، یا به سادگی جلب توجه همه پس از شروع، و نشان دادن نحوه کشیدن یک جن است (و بحث بعدی این است)

 

 

لورا اسمیت

عضو

13 جولای 2009

من هنوز دارم اسکرچ را یاد می‌گیرم، اما این ریسک را کردم که امسال یک درس جلوتر از بچه‌ها بمانم و آن را در آزمایشگاه کامپیوترمان آموزش دادم. من از ویدیوی نحوه استفاده از Scratch Intro از صفحه ویدیوها در وب سایت Scratch به عنوان اولین نمایش استفاده کردم. این باعث می شود که دانش آموزان کنجکاو و علاقه مند شوند که خودشان وارد و کاوش کنند. من آنها را از طریق تمام «دکمه‌ها» راهنمایی می‌کنم، به آن‌ها زمان اکتشافی می‌دهم و سپس آنها یک درس ساده را شروع می‌کنند. این مفاهیم حذف و رنگ آمیزی اسپرایت های جدید، تغییر لباس ها و استفاده از بلوک بازی اسکرچ  همیشه را معرفی می کند. این بسیار ساده است و ما هنوز وارد نام اسپرایت یا وارد کردن آنها نمی شویم. صحنه نیز خالی می ماند.

 

از این نقطه، برخی از دانش‌آموزان می‌خواهند به تنهایی شروع به یادگیری خود کنند، بلوک‌های جدید را امتحان کنند و این درس را جذاب کنند. برای دیگران، حداقل انجام آن را آسان می کند، و آنها مایلند آموزش های بیشتری را برای انجام برخی پروژه ها انجام دهند.

 

من دوست دارم یک آموزش گام به گام مانند این را در ابتدا انجام  Scratch game دهم زیرا به همه دانش آموزان اجازه می دهد تا احساسی داشته باشند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.