ابزاری کارآمد برای دانلود اسکرچ

۶۲ بازديد

گربه به جلو و عقب راه می‌رود یا به صورت دایره‌ای دور می‌ دانلود اسکرچ چرخد، اندازه گربه را کوچک و بزرگ می‌کند (10% --> 200% --> 10% ...). همانطور که راه می رود اندازه را بزرگتر می کند. پس از رسیدن به حداکثر اندازه، اندازه را کم کنید تا زمانی که بسیار کوچک شود.

 

 

 

از یک متغیر در استفاده کنید

 

 

 

برای کوچک کردن و بزرگ شدن گربه.

ابتدا سبک چرخش را روی چپ-راست تنظیم کنید، گربه را و دانلود اسکرچ ادار به راه رفتن به جلو و عقب کنید (نه دایره) – فاصله پیاده روی را تغییر دهید: ابتدا برای فاصله کمی راه بروید و بچرخید. حالا کمی بیشتر راه بروید و بپیچید، حالا کمی مسافت بیشتر و همینطور ادامه دهید...

 

پس از رسیدن به حداکثر فاصله، اکنون به کاهش فاصله پیاده روی ادامه دهید تا فاصله پیاده روی بسیار کوچک شود.

4.

همانطور که گربه راه می‌رود، بین د دانلود اسکرچ و حالت (که به عنوان لباس نیز شناخته می‌شود) جابه‌جا شوید.

 

 

 

همین روش را با اسپرایت مورد  دانلود اسکرچ علاقه خود امتحان کنید. موارد زیر خوب هستند:

 

اسپرایت بالرین را انتخاب کنید (4 لباس/ژست دارد!) و او را مجبور کنید آموزش برنامه نویسی کودکان  که دوباره و دوباره (با جابجایی بین آنها به طور مداوم) این کار را انجام دهد! اگر اسپرایت دیگری می خواهید، پیکو را امتحان کنید!

 

 

این کار را در خانه انجام دهید! از چند ژست از شی جالب (می تواند شما باشید!) در حال انجام حرکات خنده دار عکس بگیرید، آنها را به عنوان لباس یک اسپرایت بارگذاری کنید و بین آنها در یک حلقه جابجا شوید!

 

 

 

ghost2 را انتخاب کنید و اجازه دهید آن را در شهر بچرخانیم! چند پس زمینه مورد علاقه (اصطلاح فانتزی برای پس زمینه!) انتخاب کنید و پس زمینه سفید اصلی را حذف کنید. مشابه کتابخانه اسپرایت، کتابخانه ای برای پس زمینه نیز وجود دارد.

 

 

 

آن را فانتزی تر کنید! ما می خواهیم پس زمینه را تنها زمانی  دانلود اسکرچ تغییر دهیم که روح به انتهای سمت راست برسد (شما می توانید بررسی کنید که آیا x > 225. همچنین، روح را به سمت چپ منتقل کنید! اکنون، روح واقعاً در حال بازدید از شهر است، درست است

 

 

ادامه دهید و چند پیشرفت دیگر اضافه کنید! یا، جن مورد علاقه خود را اضافه کنید و آن را در طبیعت پرسه بزنید ... (پس زمینه های زیادی برای طبیعت وجود دارد)

 

ما نمی توانیم یک بازی را بدون تعامل کاربر انجام دهیم، درست است؟  دانلود اسکرچ رویدادها همه چیز در مورد تعاملات کاربر است. اجازه دهید با علائم شروع و توقف شروع کنیم. 2 بلوک کد بنویسید - با فشار دادن پرچم شروع به موازات هم اجرا می شوند!

 

می‌توانید کدی بنویسید که توسط ورودی‌های صفحه کلید فعال می‌شود. بلوک های ساده کد زیر را اضافه کنید (علاوه بر کد در 5A) - اکنون b و s را مکررا فشار دهید. حالا روی Start flag کلیک کنید، سپس b و s را فشار دهید تا اثر را ببینید

 

در مورد ترک تمبر در طول راه چطور؟ هربار که c رو فشار میدین یه مهر میمونه!

 

 

این کار را در خانه انجام دهید (مطمئن نیستم آزمایشگاه برای انجام این کار کافی باشد)! این کد را اضافه کنید و با کامپیوتر صحبت کنید تا گربه بزرگتر شود

 

این کار را در خانه هم انجام دهید! تازه شروع کنید و این کد  دانلود اسکرچ را به تنهایی انجام دهید. با کوچکتر شدن گربه، چیزی بگو! بزرگتر میشه!! افزونه های خود را انجام دهید!!!

 

  1. حس کردن

 

در مورد تغییر رنگ علاوه بر پرش هنگام رسیدن به لبه چطور؟ با خیال راحت تغییرات خود را انجام ده

 

سعی کنید همین کار را با یک توپ انجام دهید (هنگام پرش، رنگ تصادفی را تعیین کنید). همچنین، آن را در هر 4 لبه جهش دهید.

 

همانطور که گربه در حال راه رفتن به این طرف و آن طرف است، خسته است و کمی سایزش پایین می آید! اجازه دهید در طول مسیر یک موش را معرفی کنیم. همانطور که گربه از موش عبور می کند، گربه آن را می خورد و بزرگ می شود!

 

ماوس sprite را اضافه کنید و این کد را تکمیل کنید. برای کنترل اندازه گربه می توانید ماوس را به اطراف حرکت دهید. همچنین می توانید با مقادیر موجود در برنامه بازی کنید.

در اینجا همان برنامه با یک پیچ کوچک است. برنامه را تقویت کنید تا گربه بزرگ نشود! وقتی به اندازه معینی رسید، می‌تواند بگوید: «دیگر گرسنه نیستم. بگذار بازی کنیم!» وقتی به ماوس نزدیک شد! از خلاقیت خود برای تقویت بیشتر استفاده کنید!!

 

 

scratch.mit.edu/projects/15147375 نسخه احمقانه دیگری را نشان می دهد. ابتدا کد هر دو اسپرایت را مرور و درک کنید. توجه داشته باشید که از تابع "فاصله تا" استفاده می کند. اکنون، کد را تغییر دهید تا وقتی گربه به ماوس نزدیک شود، آن را منجمد کنید. نسخه دیگر می تواند به عنوان یک باگ پنهان شود. تغییرات خود را ایجاد کنید!

 

  1. پروژه های شروع کنند

7A

 

کارت تبریک: scratch.mit.edu/projects/11806234

 

ابتدا آن را پخش کنید. سپس برای مشاهده کد پشت این پروژه بر روی آن کلیک کنید.

 

ابتدا کد این پروژه را مرور کنید، سپس آن را تقویت کنید تا وقتی کارت تبریک باز  Download scratch می شود، شی مورد علاقه شما به داخل آن سر بخورد. می توانید سرعت سر خوردن را با تعیین مدت زمان کنترل کنید:

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.