تازه های برنامه اسکرچ

۲۰ بازديد

زبان برنامه نویسی EdScratch

EdScratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی ب برنامه اسکرچ ر بلوک عمودی بر اساس Scratch است. EdScratch سهولت برنامه نویسی کشیدن و رها کردن را با عملکرد قدرتمند و تطبیق پذیری ترکیب می کند. نتیجه یک زبان برنامه نویسی رباتی است که یادگیری آن آسان است و یک پلت فرم قوی برای آموزش علوم کامپیوتر ارائه می دهد.

 

نمونه ای از محیط برنامه نویسی EdScratch

محیط برنامه نویسی آنلاین EdScratch برای ارائه آموزش معنی  برنامه اسکرچ دار علوم کامپیوتر از طریق یک رابط کاربری آسان طراحی شده است. طرح بصری EdScratch و سادگی کدنویسی مبتنی بر بلوک، EdScratch را به یک زبان برنامه نویسی ایده آل برای دانش آموزان 10 سال به بالا تبدیل می کند. ویژگی‌های مفید، مانند جعبه اشکال داخلی، انتقال به استفاده از ساختارهای برنامه‌نویسی پیچیده‌تر را حتی بدون تجربه کدنویسی قابل دسترسی می‌سازد. همانطور که دانش آموزان در کدنویسی اعتماد به نفس پیدا می کنند، می توانند با کنترل ورودی ها، دستکاری داده ها، و ایجاد  برنامه اسکرچ و استفاده از متغیرها، کارهای بیشتری انجام دهند و EdScratch را به یک پلتفرم عالی برای استفاده از ویژگی های ادیسون در راه های جذاب و خلاقانه تبدیل کنند.

 

این منابع رایگان و قابل دانلود می توانند به شما کمک کنند از EdScratch بیشترین بهره را ببرید.

 

مجموعه برنامه های درس EdScratch

مجموعه طرح‌های درس EdScratch شامل مجموعه دانش‌آموز و راهنمای معلم برنامه اسکرچ  همراه آن، شامل یک برنامه درسی کامل برای آموزش تفکر محاسباتی و علوم کامپیوتر با استفاده از EdScratch و ربات ادیسون است. فعالیت‌های درس و ایده‌های پروژه در شش بخش سازماندهی شده‌اند که با یک واحد مقدماتی اولیه شروع می‌شود و در یک واحد پروژه‌محور با پایان باز به اوج می‌رسد. طراحی شده برای استفاده انعطاف پذیر، شما می توانید فقط فعالیت هایی برنامه اسکرچرا انتخاب کنید که علایق شما را دنبال می کنند یا کل برنامه درسی را آموزش می دهند!

 

درس های دانشجویی EdScratch

  فعالیت های درس - مجموعه دانش آموز

مجموعه دانش‌آموزی فعالیت‌های درس EdScratch شامل کاربرگ‌ها  برنامه اسکرچ و برگه‌های فعالیت است که برای استفاده مستقل توسط دانش‌آموزان سال پنجم (10-11 سال) و بالاتر طراحی شده است. با 98 گزینه فعالیت سازماندهی شده در شش واحد، مجموعه دانش آموز شامل ترکیبی از فعالیت های ساختاریافته و باز است که مفاهیم کلیدی و اهداف یادگیری را معرفی می کند و در عین حال دانش آموزان را در کاوش فعال ادیسون و EdScratch درگیر می کند.

 

درس‌های دانش‌آموزی شامل دستورالعمل‌های واضح، تصاویر رنگارنگ،  برنامه اسکرچ برگه‌های فعالیت برای آزمایش راه‌حل‌های برنامه و چالش‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در حین یادگیری تفکر محاسباتی و اصول علوم کامپیوتری کار کنند.

 

دانلود فعالیت های درس EdScratch – مجموعه کامل دانش آموزی

 

 

 

راهنمای معلم برای EdScratch

این راهنما مرورهای کلی، توصیه‌های تحویل و سایر اطلاعات  برنامه نویسی کودکان پشتیبانی را برای فعالیت‌های درس EdScratch ارائه می‌کند تا به آموزش EdScratch آسان و سرگرم‌کننده کمک کند. راهنمای آموزشی که برای استفاده در مشارکت با مجموعه دانش آموزی EdScratch طراحی شده است:

 

مروری بر هر واحد، از جمله اهداف کلیدی  برنامه اسکرچ یادگیری آن واحد،

نمای کلی هر درس با فهرستی از تمام فعالیت های آن درس،

یک بخش اختصاصی برای هر فعالیت با جزئیات:

هدف و اهداف فعالیت،

اطلاعات پشتیبانی از جمله زمان مورد نیاز تخمینی، الزامات تامین، و راهنمایی برای تحویل، و

یک کلید پاسخ شامل توصیه هایی در مورد ارزیابی کار دانش آموزان.

راهنمای معلم EdScratch را دانلود کنید

 

راهنمای معلم EdScratch

راهنمای پیام های هشدار EdScratch

محیط برنامه نویسی EdScratch شامل یک "جعبه اشکال" در پایین برنامه است که به طور خودکار خطاهای برنامه را بررسی می کند. پیام‌های هشدار در این کادر باگ نمایش داده می‌شوند تا به شما در یافتن و رفع مشکلات کدتان کمک کنند.

 

این راهنما شامل تمام پیام‌های هشداری است که می‌توانند در کادر اشکال برنامه زبان EdScratch نمایش داده شوند، از جمله توضیحی درباره معنای هر کدام و نمونه‌هایی از زمانی که ممکن است با پیام مواجه شوید.

 

راهنمای پیام های هشدار EdScratch را به صورت آنلاین مشاهده کنید

 

راهنمای پیام‌های هشدار EdScratch را دانلود کنید

 

پروژه های برنامه نویسی EdScratch با EdCreate

به دانش‌آموزان خود فرصت دهید تا با استفاده از EdScratch و EdCreate، کیت سازنده  Scratch program ربات ادیسون، راه‌حل‌های چالش‌های

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.