دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

۱۵ بازديد

به دوست عزیزمان گوگل مقاله یا ویدیویی را پیدا کنید که دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  توسط شخصی که راه حل را پیدا کرده است ایجاد کرده و دانش موجود در آنجا را به کار ببرید. تجربه یادگیری شما مشارکتی خواهد بود زیرا همه، هم شما و هم دانش آموزانتان، می توانند به بهترین منبع علوم کامپیوتر، گوگل، دسترسی داشته باشند!

 

اگر می‌پرسید چگونه برنامه‌نویسی را به بچه‌ها آموزش دهید، به یاد داشته باشید که دانش اولیه می‌تواند شما را راه طولانی ببرد. برای شروع فقط کافی است بدانید.

 

به عنوان مثال، می توانید به سادگی یک کد کوچک اضافه کنید. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  کار می کند؟ عالی! در غیر این صورت (چه برنامه ریزی کرده باشید یا نه)، سعی کنید مشکل را به صورت گروهی حل کنید. با دانش‌آموزان، درباره آنچه می‌خواهید رایانه انجام دهد و آنچه به رایانه گفته‌اید انجام دهد، بحث کنید.

 

این تمرین آزمایش و بحث فرآیندی است که اغلب در دنیای فناوری برای اشکال‌زدایی کد استفاده می‌شود. این روش اردک لاستیکی نام دارد (آن را بررسی کنید؛ نه، شما به اردک نیاز ندارید).

 

اگر یکی از دانش آموزان شما روش خاصی برای استفاده از کد دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 تمرین یا راه حلی برای یک اشکال پیدا کرد، از او بخواهید که به جلوی کلاس برود یا صفحه نمایش خود را برای ارائه آنچه آموخته است به اشتراک بگذارد. با درخواست از دانش آموزان برای ارائه اکتشافات خود، بر این واقعیت تأکید می کنید که علوم کامپیوتر یک تلاش تیمی واقعی است!

 

در واقع، این رویکرد نه تنها برای دانش آموز ارائه دهنده مفید است. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  فشار کمتری روی شانه های خود خواهید داشت، زیرا ارائه دانش آموز به او این امکان را می دهد که افکار خود را در عین حمایت از دیگران توضیح دهد.

 

  1. یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید

همیشه با آموزش اصول اولیه زبانی که استفاده می کنید یا تدریس می کنید شروع کنید. این مسیری است که ما توصیه می‌کنیم، اما بسته به سن و سطح تجربه دانش‌آموزانتان، ممکن است بخواهید در طرح درس از یک مرحله بگذرید یا به سرعت از یک مرحله به مرحله دیگر حرکت کنید. این تضمین می‌کند که پایه محکمی داشته باشید و در عین حال انعطاف‌پذیری برای ارتقا به ناشران در سطح مناسب برای دانش‌آموزان خود داشته باشید.

 

آموزش برنامه نویسی ... unplugged

با آموزش برنامه‌نویسی با فعالیت‌های بدون پلاگ، به دانش‌آموزان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  اجازه می‌دهید تا مفاهیم پیچیده را بدون استفاده از رایانه جذب کنند. فعالیت های برنامه نویسی Unplugged یک راه عالی برای توسعه تفکر انتقادی و مهارت های محاسباتی و همچنین حل مسئله، به ویژه در میان کودکان کوچکتر است. اینها مهارت های ضروری هستند که در برنامه نویسی نیز ضروری هستند.

 

برای شروع، فعالیت «بیایید یک پیک نیک داشته باشیم» را امتحان کنید. این بازی برنامه نویسی بدون پلاگ دانش آموزان شما را یاد می گیرد که مانند یک کامپیوتر فکر کنند.

 

برنامه نویسی را مسدود کنید

برنامه نویسی بلاک ابزاری عالی برای یادگیری نحوه آموزش  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 برنامه نویسی به کودکان است. این به شما امکان می دهد تا استدلال اساسی در مورد نحوه کار رایانه ها ایجاد کنید.

 

البته راه های زیادی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی وجود دارد، اما توصیه می کنیم قبل از شروع کار با Scratch شروع کنید.

 

Scratch یک ابزار رایگان و منبع باز برای آموزش برنامه نویسی بلوک است. با استفاده از آن، کلاس شما می تواند یاد بگیرد که چگونه یک بازی را در دو ساعت بسازد، نه اینکه دو هفته برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی وقت بگذارد.

 

ما Scratch را دوست داریم، زیرا این ابزار را می توان در سال اول یا دوم ابتدایی و همچنین در دوره اول علوم کامپیوتر پس از متوسطه استفاده کرد.

 

علاوه بر این، Scratch به شما امکان می دهد یک حساب کاربری رایگان به طور خاص برای آموزش ایجاد کنید. بنابراین، به جای اینکه از دانش آموزان خود بخواهید شناسه های خود را ایجاد کنند، آنها را برای آنها ایجاد می کنید. با این حساب می توانید تمام پروژه های آنها را ببینید، آنها را دنبال کنید و نظرات خو دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3د را بنویسید. پلتفرم پر از ویژگی های جالب است.

 

اگر مرکز خدمات مدرسه شما به شما اجازه استفاده از Scratch را نمی دهد، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  می توانید از CS First، محصول Google ساخته شده بر روی Scratch استفاده کنید. اساسا، این ابزار مشابه Scratch است، اما بدون دسترسی آزاد به شبکه های خارجی.

 

ویرایشگرها برای انتقال از بلوک به متن

به جای اینکه به زبان آموزان اجازه دهیم از ابتدا با یک زبان مبتنی بر متن کنار بیایند (که برای همه آسان نیست)، ترجیح می دهیم آنها را با برنامه نویسی بلوک شروع کنیم. هنگامی که آنها کاملا با بلوک ها راحت شدند، آماده رفتن به مرحله بعدی هستند. به همین دلیل است که ما ویرایشگرهای چند منظوره را ترجیح می دهیم.

 

ویرایشگر micro:bit عالی است زیرا به ما اجازه می‌دهد بین بلوک‌ها و متن دستکاری کنیم. به عنوان مثال، می توانید با یک پروژه برنامه ریزی شده با بلوک ها شروع کنید و آن را به جاوا اسکریپت یا پایتون ترجمه کنید. دانش آموزان شما می توانند از این زبان های کامپیوتری برای برنامه ریزی ویرایشگر آنلاین به صورت رایگان استفاده کنند.  Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3اگر می خواهید آنها تجربه عملی تری داشته باشند، مدرسه شما می تواند کارت های فیزیکی mi نیز خریداری کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.