دانلود سریع اسکرچ 3

يرنامه نويسي

دانلود سریع اسکرچ 3

۲۳ بازديد

متغیرها دسترسی و تنظیم متغیرها و لیست ها را دانلود برنامه اسکرچ 3  مسدود می کند. متغیرهای ابری در تمام نسخه‌های در حال اجرا پروژه همگام‌سازی می‌شوند.

بلوک های من توابع تعریف شده توسط کاربر، قابل دسترسی به عنوان بلوک. آنها این گزینه را دارند که بدون رفرش صفحه اجرا شوند.

برنامه های افزودنی دسته های اضافی از دانلود برنامه اسکرچ 3  بلوک ها که می توانند در هر زمان به پروژه اضافه شوند.

ویرایش آفلاین

یکی از 4 اسکریپت مختلف برای شروع آموزش داخلی.

چهار اسکریپت مختلف برای شروع آموزش داخلی.

یک «ویرایشگر دسک‌تاپ» آفلاین برای Scratch 3.0 برای Microsoft Windows 10 و بالاتر در فروشگاه مایکروسافت، macOS اپل، ChromeOS و Android در دسترس است؛[15] این امکان ایجاد و پخش برنامه‌های Scratch را به‌صورت آفلاین فراهم می‌کند. ویرایشگر آفلاین را می توان در دانلود برنامه اسکرچ 3  نسخه های قبلی مانند Scratch 2.0 و Scratch 1.4 نیز دانلود کرد (بایگانی از نسخه های قدیمی در اینجا یافت می شود).

 

برنامه های افزودنی

در Scratch، برنامه‌های افزودنی بلوک‌ها و ویژگی‌هایی اضافه می‌کنند که می‌توانند در پروژه‌ها استفاده شوند. در اسکرچ 2.0، افزونه ها همه مبتنی بر سخت افزار بودند. افزونه‌های مبتنی بر نرم‌افزار در Scratch 3.0 اضافه شدند، مانند صداهای تبدیل متن به گفتار، همراه با برخی از برنامه‌های افزودنی جدید  دانلود برنامه اسکرچ 3 مبتنی بر سخت‌افزار مانند micro:bit. پسوندها در زیر لیست شده اند.

 

 

نمونه ای از صفحه افزونه های Scratch 3.

فیزیکی

LEGO Mindstorms EV3 – کنترل موتورها و دریافت اطلاعات حسگر از Lego Mindstorms EV3

Makey Makey - از Makey Makey برای کنترل پروژه ها استفاده کنید

LEGO Education WeDo 2.0 – کنترل موتورها و دریافت اطلاعات حسگر از Lego WeDo

micro:bit – استفاده از micro:bit برای کنترل پروژه ها

LEGO BOOST - خلاقیت های رباتیک را زنده کنید

به نیروی مستقیم و شتاب بروید - کشش، فشار، حرکت و چرخش را حس کنید

دیجیتال

بسیاری از برنامه‌های افزودنی دیجیتال در Scratch 3.0 قبلاً دسته‌بندی بلوک‌های معمولی بودند که برای کاهش شلوغی به بخش افزونه‌ها منتقل شدند. این شامل:

 

موسیقی – نواختن سازهای دیجیتال (درام، ترومپت، ویولن، پیانو و غیره)

قلم – روی صحنه با ضخامت ها و رنگ های متنوع طراحی کنید

حسگر ویدیو - تشخیص حرکت با دوربین

افزونه های دیجیتال جدید نیز با همکاری  دانلود برنامه اسکرچ 3 شرکت های تجاری اضافه شده است. این شامل:

 

متن به گفتار - کلمات موجود در یک متن را به خروجی صوتی تبدیل می کند (صداهای مختلف، ارائه شده توسط آمازون)

ترجمه – از Google Translate برای ترجمه متن از یک زبان به زبان های مختلف دیگر از جمله عربی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، یونانی، نروژی و ژاپنی استفاده می کند.

مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۹ توسط دانشگاه نیویورک منتشر شد، برای کدنویسی موسیقی با اسکرچ، استدلال و نشان می‌دهد که «بلوک‌های موسیقی و صدا که در حال حاضر در اسکرچ پیاده‌سازی می‌شوند، ممکن است موسیقی‌سازی معنادار برای کودکان را که پایه اصلی کاربر برای اسکرچ است، محدود و ناکام بگذارد».[16 ]

 

ScratchLab

آزمایشگاه Scratch[17] آزمایش‌هایی را از دانلود برنامه اسکرچ 3  تیم Scratch نمایش می‌دهد که هدف آن بررسی این است که آیا ویژگی‌های جدید ممکن است در آینده به وب‌سایت کامل اضافه شوند یا خیر. ویژگی های آزمایشی در حال حاضر در حال توسعه عبارتند از:

 

Video Sprites - اسپرایت ها را با ویدیوی زنده پر کنید.

Face Sensing – لباس‌ها و بازی‌های متحرک بسازید که با چهره شما تعامل دارند.

متن متحرک - کلمات را با رنگ ها، فونت ها و انیمیشن ها زنده کنید.

جامعه کاربران

 

کارگاه برنامه نویسی Scratch

Scratch در بسیاری از تنظیمات مختلف استفاده می شود: مدارس، موزه ها، کتابخانه ها، مراکز اجتماعی، و خانه ها.[18][19][11] Scratch اساساً برای کاربران 8 تا 16 ساله طراحی شده است، اما در تمام سنین از آن استفاده می شود و از سال 2009 تعداد کاربران بزرگسال قابل توجهی دارد.[8][20] این گسترش گسترده جوامع اطراف را، هم فیزیکی و هم دیجیتالی، ایجاد کرده است.[10] در آوریل 2020، رتبه بندی Tiobe از زبان دانلود برنامه اسکرچ 3  های برنامه نویسی جهان، Scratch را در بین 20 زبان برتر قرار داد. طبق گفته Tiobe، 50 میلیون پروژه در Scratch نوشته شده است و هر ماه یک میلیون پروژه جدید اضافه می شود.[21]

 

کاربران آموزشی

Scratch به عنوان زبان مقدماتی استفاده می شود زیرا ایجاد برنامه های جالب نسبتا آسان است و مهارت های آموخته شده را می توان در سایر زبان های برنامه نویسی مانند Python و Java اعمال کرد.

 

Scratch منحصراً برای ایجاد بازی نیست. دانلود برنامه اسکرچ 3  با تصاویر ارائه شده، برنامه نویسان می توانند انیمیشن، متن، داستان، موسیقی و غیره ایجاد کنند. در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارد که دانش آموزان می توانند از آنها برای یادگیری موضوعات ریاضی، تاریخ و حتی عکاسی استفاده کنند. Scratch به معلمان این امکان را می دهد که درس های مفهومی و تصویری و تکالیف آزمایشگاه علوم را با انیمیشن هایی ایجاد کنند که به تجسم مفاهیم دشوار کمک می کند Download the Scratch 3 program . در علوم اجتماعی، مربیان می توانند آزمون ها، بازی ها و آموزش ها را با عناصر تعاملی ایجاد کنند. استفاده از Scratch به جوانان اجازه می دهد تا منطق برنامه نویسی و نحوه ساخت خلاقانه و همکاری را درک کنند.[22]

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.