پروژه های تمرینی پایتون در تمام سطوح

۲۲ بازديد

 

ایجاد حساب، و همچنین سایر انواع یادداشت های پس از آن و پروژه های تمرینی پایتون  ویژگی دسته بندی که به کاربران اجازه می دهد یادداشت های خود را جدا کنند، همه باید گزینه باشند. از آنجا که با احراز هویت کاربر داخلی همراه است، جنگو برای این پروژه مناسب است.

 

  1. بررسی کننده اتصال سایت

وظیفه بررسی کننده اتصال سایت این است که به یک URL رفته و نتایج را ارائه دهد، مانند آنلاین بودن یا نبودن آن. بررسی اتصال سایت در فواصل منظم انجام می شود و یافته ها گزارش می شود. پروژه های تمرینی پایتون  این پروژه وضعیت زنده URL ها را به همان روشی که پروژه قبلی انجام داد تأیید می کند. جستجوگر اتصال سایت یک پروژه پایتون جذاب برای مبتدیان است.

 

کد برنامه باید از ابتدا نوشته شود. برای اتصالات خود، می توانید از ICMP یا TCP استفاده کنید. می‌توانید از چارچوب‌های docopt، کلیک یا argparse برای اضافه کردن دستوراتی استفاده کنید که به کاربران اجازه می‌دهد URL‌ها را از لیست URL‌هایی که واقعاً می‌خواهند اعتبارسنجی کنند حذف و اضافه کنند.

 

  1. مولد درخت دایرکتوری

رابطه بین دایرکتوری ها و فایل ها را می توان با یک Directory Tree Generator نشان داد و یادگیری در مورد قرار دادن فایل و دایرکتوری را بسیار آسان تر می کند. شما می‌توانید از کتابخانه OS برای فهرست کردن فهرست‌ها و فایل‌ها در یک فهرست معین برای این پروژه استفاده کنید. باز هم فریمورک‌های docopt و argparse انتخاب‌های ایده‌آلی برای این پروژه هستند.

 

اینها چند ایده پروژه برای برنامه نویسان پایتون متوسط هستند.  پروژه های تمرینی پایتون اگر هنوز از آزمایش کردن مهارت‌های خود و انجام تکالیف دشوار لذت می‌برید، اینجا بهترین مکان است.

 

ایده های پروژه پایتون برای سطح پیشرفته

  1. تست سرعت تایپ

بیایید با چند ایده پروژه پیچیده در پایتون برای تازه کارها شروع کنیم. می توانید بازی تست تایپ محبوب را از ویندوز XP و نسخه های قبلی ویندوز به یاد بیاورید. ممکن است برنامه ای بسازید که کاری مشابه برای اندازه گیری سرعت تایپ شما انجام دهد. برای شروع، باید یک رابط کاربری با کتابخانه ای مانند Tkinter ایجاد کنید. در نهایت، تست تایپ را ایجاد کنید که سرگرم کننده است که دقت، سرعت و کلمات کاربر را در دقیقه نشان می پروژه های تمرینی پایتون  دهد. کد منبع برنامه نیز به صورت آنلاین در دسترس است.

 

  1. Content Aggregator

مقالات، وب سایت ها و اطلاعات در اینترنت فراوان است. در حالی که ما به دنبال چیزی هستیم، غربال کردن همه آنها دشوار است. برای این منظور می‌توانید یک جمع‌آوری محتوا بسازید که به‌طور خودکار وب‌سایت‌های برجسته را برای محتوای مرتبط جستجو کند، همه آن‌ها را جمع‌آوری کند و سپس به کاربر اجازه دهد محتوای مورد نظر خود را انتخاب کند. این شبیه به گوگل است، اما بدون تعصب. این نیز یک ایده فوق العاده برای پروژه بعدی شما در پایتون است!

 

  1. برنامه تغییر اندازه تصویر/ تغییر نام فایل انبوه

این یک تعهد پیچیده است که نیاز به درک قوی از یادگیری پروژه های تمرینی پایتون   ماشین دارد. ما با نشان دادن نحوه پیش پردازش داده ها به نرم افزار شروع می کنیم، سپس به تغییر اندازه و تغییر نام تصاویر می پردازیم. همانطور که برنامه یاد می گیرد، می تواند چندین عملکرد را به طور همزمان انجام دهد.

 

مقاله مرتبط آموزش ماشینی با پایتون

  1. Python File Explorer

این یک پروژه حیاتی است زیرا مهارت های پایتون شما را مورد آزمایش قرار می دهد. شما باید برنامه ای بسازید که هر کسی بتواند از آن برای کاوش فایل های سیستم خود استفاده کند. همچنین می توانید عملکردهایی مانند جستجو و کپی و چسباندن را نیز در نظر بگیرید. Tkinter یک انتخاب عالی برای این پروژه است زیرا توسعه برنامه های رابط کاربری گرافیکی را سریع و ساده می کند.

 

برای توسعه Python File Explorer با Tkinter باید ماژول filedialog را از Tkinter وارد کنید. این ماژول برای باز کردن و ذخیره دایرکتوری ها و فایل ها در نظر گرفته شده است.

 

  1. جستجوگر سرقت ادبی

یکی از محبوب ترین کسب و کارهای آنلاین، تولید محتوا است. برنامه نویسی نوجوانان  پروژه های تمرینی پایتون  در حال حاضر هیچ برنامه رایگانی در بازار موجود نیست که بتوان از آن برای تأیید سرقت ادبی در نسخه‌های خطی استفاده کرد. می‌توانید نرم‌افزاری بسازید که چند صفحه اول Google را اسکن کرده و با استفاده از کتابخانه پردازش زبان طبیعی و API جستجوی Google، سرقت ادبی را آزمایش کند.

 

  1. خزنده وب

خزنده وب یک اسکریپت کامپیوتری است که به طور خودکار در اینترنت گشت و گذار می کند و محتوای یک صفحه وب خاص را ذخیره می کند. یکی از مفیدترین پروژه های پایتون برای یافتن اطلاعات فعلی، خزنده وب است. برای چنین برنامه ای، باید از ایده چند رشته ای استفاده کنید. برای ایجاد ربات خزنده، می توانید از ماژول درخواست پایتون یا Scrapy استفاده کنید. این یک چارچوب خزنده وب مبتنی بر پایتون است که منبع باز است که به طور خاص برای خراش دادن آنلاین و استخراج داده از طریق APIها ساخته شده است.

 

  1. پخش کننده موسیقی

همه از گوش دادن به موسیقی لذت می برند و شما می توانید برنامه پخش کننده موسیقی خود را بسازید. برنامه شما ممکن است علاوه بر پخش موسیقی، موسیقی را جستجو کرده و فهرست فایل های شما را مرور کند. ایجاد یک رابط تعاملی که کاربران عادی می توانند از آن استفاده کنند، یکی از پروژه های خلاقانه پایتون است که ممکن است با آن روبرو شوید.

 

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که به کاربران امکان می دهد بین موسیقی حرکت کنند، میزان صدا را تنظیم کنند و نام آهنگ، هنرمند و آلبوم را ببینند. ملزومات برنامه نویسی پایتونPython practice projects ، ساخت الگوریتم، مدیریت پایگاه داده و پردازش داده ها همگی در این پروژه پوشش داده خواهند شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.