مهم ترین های شروع برنامه نویسی برای کودکان

۱۲ بازديد

امروزه کودکان از سنین پایین به کامپیوتر، بازی های  شروع برنامه نویسی برای کودکان ویدئویی، گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر وسایل الکترونیکی علاقه نشان می دهند. و همچنین ممکن است که آنها علاقه خود را به یادگیری نحوه کدنویسی نشان داده باشند. اما آیا این برای آنها خوب است و آیا والدین باید به فرزندان خردسال خود اجازه دهند تا وارد برنامه نویسی شوند؟

 

پس از مشاهده رشد تکنولوژی، تقاضای مهارت های برنامه نویسی و مزایای مختلف یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی در کودکان، بسیاری از والدین به همراه مدارس کلاس های کدنویسی را از سنین بسیار پایین به کودکان معرفی می کنند.

 

قبل از رفتن به جلو، بیایید «CODING» را بشکنیم

 

کدنویسی به عنوان برنامه نویسی کامپیوتری یا توسعه شناخته می شود.  شروع برنامه نویسی برای کودکان این به صورت خلاقانه و منطقی انجام می شود تا به رایانه دستور داده شود تا اقدامات مختلف را انجام دهد و اجرا کند. این کار از طریق مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها انجام می‌شود که شامل مجموعه‌ای از ورودی‌ها و خروجی‌ها، کنش‌ها و واکنش‌هایی است که یک کامپیوتر به آن نیاز دارد تا بتواند به شیوه دلخواه عمل کند.

 

همانطور که می دانیم، مشاغل فناوری در حال حاضر بیشترین شروع برنامه نویسی برای کودکان  درخواست را در جهان امروز دارند، با شرکت هایی که بسته های چشم گیر را برای تضمین بهترین استعدادها ارائه می دهند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا کودکانمان را با سخت‌ترین مهارت‌های قرن بیست و یکم توانمند کنیم. اما سن مناسب برای شروع کدنویسی و برنامه نویسی کامپیوتری برای بچه ها چه سنی باید باشد.

 

اگر فرزندان شما 5 ساله هستند، پس می توانند حداقل مفاهیم کدنویسی مبتدی را  شروع برنامه نویسی برای کودکان درک کنند. احتمالاً آنها می توانند شروع به یادگیری اصول برنامه نویسی در قالب بازی های سرگرم کننده و جذاب کنند.

 

در اینجا لیستی برای شما وجود دارد که می توانید برنامه نویسی را برای فرزندان خود شروع کنید:

 

بازی های کدنویسی برای کودکان

 

اگر فرزندان شما به کدنویسی علاقه نشان داده اند، آنها  شروع برنامه نویسی برای کودکان را با برخی بازی های کدنویسی تشویق کنید. اینترنت مملو از چنین بازی هایی برای کودکان است. این بازی ها به کودک شما در رشد مهارت های منطقی و استدلالی کمک می کند و او را با اصول منطق برنامه نویسی توانمند می کند. همچنین، برخی از بازی‌های آنلاین پیشرفته بیشتر بر آموزش بچه‌ها تمرکز می‌کنند که چگونه مانند یک برنامه‌نویس کامپیوتر فکر کنند.

 

اسباب بازی های کدنویسی برای کودکان:

 

اسباب بازی های کدنویسی را به کودکان خود هدیه دهید. شروع برنامه نویسی برای کودکان  اسباب بازی های کدنویسی هسته های یادگیری STEM را در کودکان شما تقویت می کنند. کودکان اشکال و حرکات را درک می کنند و سعی می کنند ربات های خود را با کمک آن نوع اسباب بازی های کدنویسی بسازند.

 

کتاب های کدنویسی:

 

اگر فرزندان شما به خواندن علاقه دارند، کتاب های مبتنی بر کدنویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان  و برنامه نویسی ممکن است ابزاری عالی برای کودکان شما باشد تا عمیق تر در دنیای کدنویسی غوطه ور شوند و دانش بیشتری کسب کنند. این کتاب ها بچه ها را با اصول برنامه نویسی، برنامه نویسی و نوشتن نرم افزارشان آشنا می کند.

 

آنها را در یک برنامه کدنویسی ثبت کنید:

 

بهترین راه برای معرفی برنامه نویسی به فرزندانتان شروع برنامه نویسی برای کودکان  و ارتقای مهارت های آنها به سطح بعدی، «ثبت نام» آنها در یک برنامه کدنویسی است. به دنبال برنامه ای باشید که بتوانند تحت راهنمایی مربیان ماهر و متخصص یاد بگیرند. این گونه برنامه های آموزشی به خوبی ساختار یافته و بر اساس رشد فکری کودک طراحی شده اند. همچنین برخی از موسسات کمپ تابستانی آنلاین را برای کودکان معرفی کرده اند که در آن کودکان می توانند کدنویسی را از خانه یاد بگیرند. به این ترتیب می توانید از علاقه فرزندتان به برنامه نویسی کامپیوتر اطمینان حاصل کنید.

 

فرزندان شما برای رقابت در بازار کار آینده به مهارت کدنویسی  شروع برنامه نویسی برای کودکان نیاز دارند. با گزینه های بسیار زیادی که در اطراف شما وجود دارد، فرزندان شما می توانند به روشی سرگرم کننده و آسان شروع به یادگیری برنامه نویسی کنند. تا زمانی که فرزندان شما برای ورود به دانشگاه آماده شوند،  Start programming for kids می توانند دانش لازم برای راه اندازی شرکت برنامه نویسی کامپیوتر یا نرم افزار خود را داشته باشند.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.