بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

۱۴ بازديد

چند کودک می خواهند معلم، فوتبالیست  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ، تاجر، خلبان یا بازیگر شوند؟ و چند نفر می خواهند برنامه نویس شوند؟ از آنها بپرسید می بینید که این حرفه معمولا توسط اکثر بچه ها ذکر نمی شود. با این حال، برنامه نویسان امروزی بسیار باحال هستند. بدون آنها، هیچ وبلاگ محبوب، هیچ برنامه، هیچ برنامه موفقی وجود نخواهد داشت. بنابراین، آماده سازی مناسب نسل جوان برای بازار کار آینده بسیار مهم است.

 

2020

فناوری های دیجیتال به سرعت در حال توسعه   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران هستند، بنابراین برنامه نویسان در بلژیک تقاضای روزافزونی دارند. پیش بینی می شود تا سال 2020، 50000 شغل در بخش دیجیتال ایجاد شود. برای پاسخ به تقاضا، الکساندر دو کرو، وزیر دستور کار دیجیتال، برنامه اقدام «بلژیک دیجیتال» را تنظیم کرد. او می خواهد با تکیه بر پنج اولویت، جایگاه بلژیک را در نقشه دیجیتال تقویت کند. یکی از آنها مهارت ها و مشاغل دیجیتال است. فرصت‌های دیجیتال باید در اختیار هر چه بیشتر شهروندان قرار گیرد، شهروندانی که باید بتوانند به راحتی مهارت‌های دیجیتال را کسب کنند.

 

کدنویسی با Minecraft سرگرم کننده می شود

بچه ها برنامه نویسان فردای ما هستند. این فرصت عالی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  برای آشنایی آنها با دنیای خلاقانه برنامه نویسی است! برای کمک به شما، ما از Minecraft برای آموزش برنامه نویسی به شما استفاده می کنیم. با شرکت در برنامه Hour of Code، بدون اطلاع قبلی، می‌توانید امکانات کدنویسی را با یا بدون Minecraft کشف کنید. از طریق "Hour of Code" می توانید خدمات خود را به عنوان یک "برنامه نویس ثبت شده" ارائه دهید و دانش اولیه خود را به کودکان منتقل کنید. آنها را با دنیای جذاب کدنویسی آشنا کنید.

 

تصویر Minecraft 4 (2)

 

کوئن تایمرز یک معلم و همچنین یک طراح وب است  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران . بنابراین او بهتر از هر کسی نیاز به یادگیری مهارت های دیجیتال را درک می کند. او به ویژه در مورد برنامه The Hour of Code مشتاق است. به گفته او، «ساعت کد به کودکان کمک می کند تا فناوری را از سنین پایین کشف کنند. یادگیری برنامه نویسی به شما امکان می دهد مشکلات را خلاقانه حل کنید، دقت و پشتکار خود را نشان دهید و از لذت و رضایت حاصل از رسیدن به محصول نهایی لذت ببرید. »

 

ساعت کد

آیا می خواهید برنامه نویسان فردا را آموزش دهید؟   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران در هفته 7 تا 13 دسامبر، کارمندان مایکروسافت یک ساعت کدنویسی را به معلمان بلژیکی ارائه می دهند. این دوره بر اساس Minecraft است: بازی ویدیویی بسیار معروف در بین جوانان که در آن می توانید جهان خود را بدون هیچ محدودیتی توسعه دهید. این دوره ساده است و نیازی به دانش قبلی ندارد، کودکان دوست خواهند داشت که در نهایت بتوانند برنامه ها و بازی های رایانه ای خود را توسعه دهند.

 

Hour of Code از 7 تا 13 دسامبر برگزار می ش  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ود و یک ساعت طول می کشد. پس از تکمیل 14 مرحله، دیپلم دریافت می کنید.

 

آیا می خواهید به کودکان برنامه ریزی را آموزش دهید؟ در The Hour of Code شرکت کنید.

زنگ به صدا در می آید و بچه های دبستان د هارپ   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران با عجله به کلاس می روند. فقط شاگردان آقای کریستوف دم در می مانند. آشفتگی به وجود می آید، زیرا آنها متوجه می شوند که کلاس آنها بسیار تغییر کرده است: رایانه ها، روبات ها و چیزهایی که حتی در مورد آنها نمی دانند […]

همکاری مایکروسافت با بنیاد شاهزاده کارل فیلیپ و پرنسس سوفیا سوئد، نارساخوانی را برجسته می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد همکاری مایکروسافت با  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  شاهزاده کارل فیلیپ و شاهزاده سوفیا از بنیاد سوئد، نارساخوانی را برجسته می کند.

دسترسی

زمان مطالعه، 1 دقیقه

1 دقیقه.

همکاری مایکروسافت با بنیاد شاهزاده کارل فیلیپ و پرنسس سوفیا سوئد، نارساخوانی را برجسته می کند.

مایکروسافت سوئد و بنیاد زوج های شاهزاده Children's programming class in Tehran  وارد یک شراکت شده اند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.