معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

۱۳ بازديد

با اهمیت روزافزون فناوری در زندگی ما، بسیاری از ما  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  این سوال را داریم که کودکان چه نوع رابطه ای باید با آن داشته باشند؟ آیا آنها باید از کامپیوتر استفاده کنند؟ آیا آنها باید با گوشی های هوشمند بازی کنند؟ آیا آنها باید برنامه نویسی را در مدرسه یاد بگیرند؟ و آیا باید به برنامه نویسی و کدنویسی به اندازه سایر دروس اهمیت داده شود؟ یکی از بزرگترین موضوعات در مورد بچه ها و برنامه نویسی این است که آیا و چه زمانی آنها باید کدنویسی را یاد بگیرند، و - همچنین - چگونه چیزی را یاد می گیرید که بسیار پیچیده به نظر می رسد؟ در این مقاله سعی می کنیم به این سوال مهم پاسخ دهیم.

 

کد نویسی چیست؟

قبل از اینکه بدانیم آیا و چگونه فرزندان ما باید کدنویسی ر  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ا یاد بگیرند، باید کدنویسی را به خوبی بدانیم. کدگذاری شامل نوشتن دستورالعمل هایی است که به یک برنامه کامپیوتری می گوید که چگونه کار کند. این دستورالعمل ها باید به یک زبان خاص، یک زبان برنامه نویسی نوشته شوند. زبان های برنامه نویسی زیادی (جاوا اسکریپت، HTML، پایتون، سی پلاس پلاس) وجود دارد و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند، برای دستیابی به انواع خاصی از نتایج مناسب تر هستند و سطوح پیچیدگی متفاوتی دارند.

 

وقتی روی یک دکمه روی صفحه خود کلیک می کنید، و اتفاقی می افتد، به عنوان مثال یک پنجره بسته می شود، به این دلیل است که در کد منبع برنامه ای که استفاده می کنید کدنویسی وجود دارد که این دستورالعمل را می دهد: "اگر دکمه بستن کلیک شود، پنجره باید بسته شود». با این حال، اگر به کد منبع دسترسی داشته باشید، این کلمات را نخواهید دید زیرا رایانه ها انگلیسی صحبت نمی کنند: آنها به جاوا اسکریپت، HTML و غیره صحبت می  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران   کنند. زبان: یک زبان برنامه نویسی

 

برنامه نویسی کودکان

 

به این ترتیب، وقتی از خود می‌پرسیم چگونه به کودکان کدنویسی آموزش دهیم، از خود می‌پرسیم که چگونه زبان‌های برنامه‌نویسی را به آنها آموزش دهیم. آیا یادگیری چنین مهارتی در سنین پایین برای کودک خیلی سخت و پیچیده نیست؟

 

چرا یادگیری کدنویسی برای کودکان مناسب است؟

وقتی بزرگسالان به یادگیری کدنویسی نزدیک می‌شوند، دو کار اصلی را انجام می‌دهند: ریاضی را یاد می‌گیرند و به زبان‌های برنامه‌نویسی نزدیک می‌شوند که انگار زبان‌های خارجی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  هستند. البته اگر این تنها رویکرد باشد، یادگیری کدنویسی برای کودکان مناسب نخواهد بود. با این حال، برنامه نویسی را می توان به روش های دیگری نیز مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال، برنامه نویسی ارتباط زیادی با حل مسئله، تجزیه مسائل پیچیده به مسائل ساده و توسعه تفکر محاسباتی دارد و همه این موارد به راحتی در قالب بازی به کودک معرفی می شود. روش صحیح، کودکان می توانند اصول کدنویسی را از 5 سالگی یاد بگیرید!

 

چرا باید کدنویسی را به کودکان آموزش دهیم؟

دلایلی که چرا باید هر چه زودتر کدنویسی را به کودک بیاموزیم بسیار زیاد است و می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد: دسته اول به شدت به اهمیت فناوری در زندگی ما و حضور رو به رشد آن در تمام جنبه های زندگی ما مربوط می شود. دومی مربوط به این است که چگونه دوره های کدنویسی می تواند برای کودک م  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران فید باشد تا مهارت های مختلف دیگری را توسعه دهد که می تواند در طول ت Children's programming class in Tehran حصیل، رشد، مهارت های مقابله و سایر زمینه ها به او کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.