تفاوت اسکرچ پایتون

يرنامه نويسي

تفاوت اسکرچ پایتون

۲۸ بازديد

کارکرد. همچنین می توان یک اسکریپت قبلی را مانند تفاوت اسکرچ پایتون  مثال انتخاب شده در اینجا به خاطر آورد:

  • در T06_DTEG.py، تابع gt با پارامترهای x و y که اجازه می دهد

قلم برای رفتن مستقیم به نقطه مختصات (x,y) بدون

نوشتن.

  • در T06_DTEG.py، تابع dte_grad با پ تفاوت اسکرچ پایتون ارامترهای x; y و n.

x و y مختصات شروع خط مدرج هستند، while

که n تعداد فارغ التحصیلی هایی را که باید انجام شود را مشخص می کند.

انتخاب شد تا یک فارغ التحصیلی در هر 30 پیکسل، قابل مشاهده باشد

دستورالعمل t.forward(30).

پنج دستورالعمل آخر به شما امکان می دهد فلش را بکشید

جهت خط مدرج را نشان می دهد.

  • در T06_DTEG.py، تابع اصلی بدون پارامتر.

این تابع اصلی برای رسم خط مدرج است.

پس از یک مقداردهی اولیه کلاسیک، هنوز اندازه تفاوت اسکرچ پایتون  را تنظیم می کنیم

از قلم تا سطح متوسط، اسکریپت تابع dte_grad را راه اندازی می کند.

دستور t.done() به شما اجازه می دهد تا نقشه درخواستی را ترسیم کنید.

  • در T06_REP.py، تابع main2 بدون پارامتر به شما اجازه می دهد

نشانگر متعامد پلان درخواستی را رسم کنید.

توجه داشته باشید که در این برنامه نویسی، اسکریپت تفاوت اسکرچ پایتون  T06_DTEG.py است

توسط دستور T06_DTEG import * فراخوانی آموزش برنامه نویسی نوجوانان  شده است. تفاوت اسکرچ پایتون  این اجازه می دهد تا

بتوانید از توابع تعریف شده در این اسکریپت استفاده کنید.

© Texas Instruments 2022 / فتوکپی مجاز

  1. ETIENNE & F. GIROD

حالت عملیاتی

هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var] را فشار دهید: the

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند.

با استفاده از فلش های جهت، باید تابع main() یا را انتخاب کنید

()main2 به دنبال اسکریپت انتخاب شده، با Ok اعتبارسنجی تفاوت اسکرچ پایتون  کنید، سپس بدون نیاز به راه اندازی کنید

نیاز به گذاشتن پارامتر

برای خروج از حالت طراحی، کلید [روشن] را فشار دهید.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا کسانی  تفاوت اسکرچ پایتون که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

  • برنامه ای برای تعریف محورها در رابطه با نقطه مبدا تعیین شده توسط کاربر، بنابراین

برای به دست آوردن تنها ربع اول، به عنوان مثال در فیزیک مفید است.

  • برنامه ریزی به منظور مدیریت فاصله فارغ التحصیلی ها با توجه به تعداد آنها.

برای خواندن بهتر کدهای پایتون

در اینجا توجه داشته باشید که لازم است کتابخانه لاک پشت تفاوت اسکرچ پایتون  را با فراخوانی در شروع برنامه نویسی وارد کنید

توسط خط: از turtle import * و به دنبال آن خط t=Turtle().

در Scratch، 0 [درجه] به اسپرایت به سمت بالا، و 90 [درجه] به سمت راست، و به همین ترتیب در

در جهت عقربه های ساعت برای ماشین حساب پایتون TI-83 Premium CE Edition، و همچنین در پایتون، در

نسخه استاندارد، 0 [درجه] سمت راست ر تفاوت اسکرچ پایتون ا مشخص می کند، سپس 90 [درجه] بالا، چرخش در جهت

مثلثاتی

پنجره اجرا، هم در اسکرچ و هم د تفاوت اسکرچ پایتون ر ماشین حساب پایتون TI-83 Premium CE Edition،

مستطیل نه مربع، لازم است مختصات شروع و همچنین تعداد آنها را تطبیق دهید

فارغ التحصیلی.

برای اطلاع، در اسکرچ، اندازه صفحه نمایش 480 پیکسل در 360 پیکسل است. در ماشین حساب، این است

320 پیکسل در 240 پیکسل. بنابراین، این  Scratch Python difference تفاوت ها برای حرکت از یک به تنظیمات نیاز دارند

برنامه نویسی به دیگری، oc

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.