HAL یک دسترسی باز تفاوت اسکرچ پایتونScratch Python difference چند رشته ای است
بایگانی برای سپرده گذاری و انتشار اسناد علمی پژوهشی اعم از چاپ یا عدم انتشار. اسناد ممکن است از
موسسات آموزشی و تحقیقاتی در فرانسه یا
خارج از کشور و یا از مراکز تحقیقاتی دولتی یا خصوصی.
آرشیو باز چند رشته ای HAL است
برای تشکیل و توزیع اسناد در نظر گرفته شده است
دانشمندان در سطح پژوهش، منتشر شده یا نه،
از مؤسسات آموزشی و
تحقیقات فرانسوی یا خارجی، تفاوت اسکرچ پایتون آزمایشگاه ها
عمومی یا خصوصی
آموزش برنامه نویسی کامپیوتر در
انتقال راهنمایی به دبیرستان
ماتیو برانتوم
برای استناد به این نسخه:)
n خلاصه • این مقاله بر روی گذر تفاوت اسکرچ پایتون از برنامه نویسی تمرکز دارد
گرافیک بلوک (Scratch) در مقطع راهنمایی با برنامه نویسی خط
کد (پایتون) در دبیرستان. این است، در شرایط تئوری
موقعیت های آموزشی (بروسو، 1998) برای شناسایی ناپیوستگی ها
مخصوص این انتقال، سپس برای طراحی و آزمایش یک مهندسی
آموزشی برای حمایت از آن ما توانستیم یک سکانس را آزمایش کنیم
پیشنهاد حل چالش ها از طریق برنامه نویسی یک کارت
Micro:bit با دانش آموزان کلاس سوم در طول تفاوت اسکرچ پایتون یک کارگاه فوق برنامه. ما برجسته می کنیم: یادگیری به دست آمده،
تشکیل یک مرحله میانی در مورد پارادایم های
برنامه نویسی و محدودیت های فنی درگیر، تعهد قوی
از دانش آموزان حمایت شده توسط سه گانه: چالش-نشان-کارت.
n کلمات کلیدی • انتقال اسکرچ به پایتون، آموزش علوم کامپیوتر،
مهندسی آموزشی، برنامه نویسی ملموس، چالش های سرگرم کننده.
n چکیده • این مقاله بر روی انتقال از مبتنی بر بلوک تمرکز دارد
برنامه نویسی (اسکرچ) در مقطع راهنمایی تا برنامه نویسی مبتنی بر متن (پایتون)
در دبیرستان. استفاده از نظریه موقعیت تفاوت اسکرچ پایتون های آموزشی (بروسو، 1998)
مفاهیم، هدف ما شناسایی ناپیوستگی های خاص به این انتقال و به
طراحی و آزمایش یک مهندسی آموزشی برای پشتیبانی از آن. ما توانستیم الف را آزمایش کنیم
دنباله ای که حل چالش ها را از طریق پیشنهاد می کند
برنامه نویسی کارت Micro:bit با دانش آموزان داوطلب در طول کارگاه آموزشی
زمان فوق برنامه ما برجسته می کنیم: آموخته های دانش آموزان، قانون اساسی
مرحله میانی مربوط به پارادایم های برنامه نویسی و
محدودیت های فنی در خطر است، تعهد قوی دانش آموزان.
n کلمات کلیدی • انتقال اسکرچ به پایتون، تفاوت اسکرچ پایتون آموزش علوم کامپیوتر،
مهندسی آموزشی، برنامه ریزی فیزیکی، چالش های بازیگوش.
ماتیو برانتهمه
2
- معرفی
در یک بستر اجتماعی که در آن فناوری اطلاعات و
"دیجیتال" جایگاه مهم تری آموزش برنامه نویسی نوجوانان را به خود اختصاص می دهند (Abiteboul and
داوک، 2017)، برنامه درسی مدارس ابتدایی و متوسطه فرانسه
آموزش متوسطه در سالهای اخیر دستخوش تحولات چشمگیری بوده است. بنابراین، در
دبستان و راهنمایی، برنامه نویسی کامپیوتر در حال حاضر
هدف یک شروع در دبیرستان، موضوعات اختصاصی جدید دیده شده است
اخیرا: علوم و فناوری دیجیتال (SNT) در رتبه دوم قرار گرفت
و علوم دیجیتال و کامپیوتر (NSI) در سال اول و آخر.
این دانشگاه نیز با ارائه رشته های تفاوت اسکرچ پایتون جدید در حال پیشرفت است
ایجاد امکان تربیت معلمان در این رشته های جدید:
ایجاد یک CAPES جدید و استادان MEEF مرتبط.
در مواجهه با این وضعیت، میتوانیم دو ملاحظه داشته باشیم. اول ما
اجازه دهید کمبود منابع آموزشی را فرض کنیم
مقصد برای دانش آموزان و محتوا برای تربیت معلم.
سپس، در سطح علمی، کار مربوط به علوم کامپیوتر
مدارس هنوز نادر هستند، به ویژه مدارسی که اجرا می کنند
مفاهیم نظری تعلیم و تربیت (کارون و همکاران، 2020)، (فلوکیگر، 2019).
ما در این مقاله انتخاب کردهایم که بر یک لحظه تمرکز کنیم
خاص: انتقال از دبیرستان به دبیرستان، و به ویژه
انتقال از برنامه نویسی بلوک گرافیکی به چرخه 4 (نرم افزار
Scratch) به برنامه نویسی، کلاسیک تر، در خطوط کد در چند ثانیه
(زبان پایتون). این انتقال احتمالا ایجاد می شود
مشکلات خاصی که ما آنها را شناسایی کرده و سپس به دنبال آن خواهیم بود
با هدف پیشنهاد راه هایی برای غلبه بر آنها درک کنند
از طریق طراحی و اجرای یک توالی آموزشی
در رویکرد مهندسی آموزشی
ما ابتدا یک بررسی از کار ارائه می دهیم و سپس چارچوب خود را ارائه می دهیم
تئوری به دنبال مشکل ما و روش ما. ما
سپس نتایج را Scratch Python difference به تفصیل بیان می کنیم