اهمیت یادگیری ٰنرم افزار برنامه نویسی کودکان

۱۷ بازديد

 

با فعالیت‌های روزانه‌ای که بر اساس پیشرفت فرزندتان تغییر  نرم افزار برنامه نویسی کودکان می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که مغز او همیشه با چالش‌های جدید تحریک می‌شود، اما هرگز به حدی پیش نمی‌رود که نتواند ادامه دهد.

 

همانطور که اگر قبلاً گزینه خوبی نبود، می توانید با دانستن اینکه هیچ آگهی یا تراکنش کوچکی وجود ندارد که ممکن است به طور تصادفی روی آنها کلیک کنند، احساس امنیت کنید و همه چیز نرم افزار برنامه نویسی کودکان  می تواند توسط والدین به عنوان یک تضمین اضافی کنترل شود.

 

  بهترین برنامه های کدنویسی برای بچه ها

بهترین برنامه های کدنویسی برای بچه ها

  1. برنامه کدگذاری KODABLE برای کودکان در سال 2021

Kodable که فقط در دستگاه‌های iOS موجود است، به بچه‌های نرم افزار برنامه نویسی کودکان  5 ساله به بالا کمک می‌کند تا پایه و اساس آینده خود را بسازند. بازی های توسعه یافته توسط معلمان و کودکان واقعی بر روی عملکردهای برنامه نویسی اساسی تمرکز دارند.

 

با گیم‌پلی تعاملی که به بچه‌ها اجازه می‌دهد قوس داستان را کنترل کنند، Kodable دستورات if/then، حلقه‌ها و موارد دیگر را با استفاده از بلوک‌های ساختمانی ساده که می‌توان آن‌ها را کشیده نرم افزار برنامه نویسی کودکان  و رها کرد تا دستورات ساخت، آموزش می‌دهد.

 

چیزی که این برنامه را منحصر به فرد می کند حالت معلم آن است که به شما امکان می دهد کل برنامه ها را ایجاد کنید، حساب های کلاس را با چندین دانش آموز مدیریت و ایجاد کنید و کار را با کودکان به اشتراک بگذارید.

 

  1. بازی های کدگذاری برای کودکان - آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برنامه کدگذاری برای کودکان در سال 2021

Coding Games for Kids یک روش یادگیری منحصربه‌فرد را با استفاده از توالی‌ها، حلقه‌ها و توابع درون بازی‌هایی که صحنه‌های دنیای واقعی را تکرار می‌کنند، معرفی می‌کند.

 

این بازی ها شامل «آتش نشان کوچولو»، که در  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  آن بچه ها می توانند یک ماشین آتش نشانی را فرماندهی کنند، و «دندان دندانپزشک هیولا» هستند، که در آن آنها رفتارهای خوب و نحوه مراقبت از دندان های خود را در حین خوردن تنقلات خوشمزه یاد می گیرند.

 

با شش بازی مختلف و صدها سطح در نرم افزار برنامه نویسی کودکان  مجموع، Coding Games for Kids یک برنامه برنامه نویسی رایگان عالی برای کودکان است و در iOS و Android در دسترس است.

 

  1. CODE KARTS - برنامه کدگذاری برای کودکان در سال 2021

گاهی اوقات ایده کدنویسی برای بچه ها خیلی زیاد به نرم افزار برنامه نویسی کودکان  نظر می رسد، به خصوص زمانی که می خواهند بازی کنند، نه اینکه در مورد آنها یاد بگیرند.

 

Code Karts با استفاده از یک بازی مسابقه‌ای سرگرم‌کننده، پیش‌کدگذاری را برای کودکان ۴ سال به بالا آموزش می‌دهد. در حین مسابقه کارتینگ، کودکان با موانعی روبرو می شوند که باید آنها را حل کنند تا به خط پایان برسند و برنده شوند. با 10 سطح رایگان و 60 سطح پولی اضافی، می توانید با پیشرفت به یادگیری ادامه دهید.

 

  1. برنامه کدگذاری MBLOCK برای کودکان در سال 2021

mBlock نرم افزار برنامه نویسی STEAM است که برای آموزش کدنویسی به کودکان طراحی شده است. این برنامه بر اساس کد معروف Scratch 3.0 و Arduino توسعه یافته است و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  از هر دو زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک و متن پشتیبانی می کند.

 

با mBlock، نه تنها بچه ها می توانند با کشیدن بلوک ها یا استفاده از پایتون بازی و انیمیشن بسازند، بلکه به آنها اجازه می دهد ربات هایی را که ساخته اند برنامه ریزی کنند تا تقریباً هر کاری را که می خواهند انجام دهند.

 

  1. LIGHTBOT – برنامه کدگذاری برای کودکان در سال 2021

اجازه ندهید ربات های بامزه شما را گول بزنند، Lightbot می تواند حتی برای بزرگسالان نیز چالش برانگیز باشد، و اگر کودک شما به چیز پیچیده تری برای تحریک ذهن خود نیاز داشته باشد، عالی است.

 

Lightbot با شروع آسان در ابتدا و پیشرفت به سطوح بسیار پیچیده‌تر در اوایل، یک بازی پازل برنامه‌نویسی است که اگر بچه‌های شما به راحتی از طریق بازی‌های دیگر عبور کنند، عالی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  است. با 20 سطح رایگان برای بازی، اگر آنها موفق شوند به پایان برسند، می توانید 50 سطح دیگر را در نسخه پولی دریافت کنید.

 

  بهترین برنامه های کدنویسی برای بچه ها

بهترین برنامه های کدنویسی برای بچه ها

  1. برنامه کدگذاری TYNKER برای کودکان در سال 2021

Tynker چیزی برای ارائه به همه  نرم افزار برنامه نویسی کودکان گروه های سنی دارد. این برنامه برنامه‌های ساده و سازنده را با دستورالعمل‌های صوتی برای کودکان خردسال ۴ تا ۷ سال ارائه می‌کند، به کودکان ۷ تا ۱۳ سال اجازه می‌دهد بازی‌ها و مدها طراحی کنند، و به کودکان ۱۳ سال به بالا اجازه می‌دهد تا با پایتون، جاوا اسکریپت و کدنویسی  نرم افزار برنامه نویسی کودکان در دنیای واقعی بروند. بیشتر، جایی که بچه ها می توانند یاد بگیرند که چگونه وب سایت بسازند و حتی برای امتحانات مطالعه کنند.

 

با بیش از 2000 فعالیت جذاب برای همه گروه های سنی، Tynker یکی از همه کاره ترین برنامه های موجود در iPad و آنلاین است و کودک شما تضمین می کند چیزی را پیدا کند که  Children's programming software نیازهای او را برآورده کند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.