تازه های آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

۹ بازديد

نه، برنامه نویسی و کدنویسی کامپیوتر فقط مختص آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  گیک ها یا سی و چند ساله ها نیست! از این پس، کودکان می توانند از سنین بسیار پایین با زبان های مختلف کامپیوتری آشنا شوند و حتی توسعه بازی های ویدئویی را بیاموزند. لورا، یکی از بنیانگذاران CODii.fr، سایتی که دوره های کدنویسی را از طریق زوم یا حضوری در سراسر اسرائیل در سن 6 سالگی ارائه می دهد، ت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان وضیح می دهد: "ما دوره هایی را برای کودکان 6 ساله افتتاح کرده ایم، شما فقط باید نحوه خواندن را بدانید." -18.

 

CODii.fr

آموزش کدنویسی برای kidsCODii.fr

در کلاس ها، شش تا هشت دانش آموز هر هفته برای یادگیری زبان های کامپیوتری مانند جاوا، پایتون، سی، یونیتی، اسکرچ گرد هم می آیند. آنها دنیای برنامه نویسی را به شیوه ای سرگرم کننده کشف می کنند و با مفاهیمی آشنا می شوند که تا چند سال دیگر بخشی از زندگی روزمره آنها خواهد بود. به آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  عبارت دیگر دارند جلو می روند!

 

ما مطمئن هستیم که یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین به کودکان اجازه می دهد تا ذهن، خلاقیت و کنجکاوی خود را بیدار کنند.

"امروز، در اسرائیل، فناوری پیشرفته در همه جا حاضر است. ما می خواهیم به کودکان فرانسوی زبان این شانس را بدهیم که به لطف برنامه ما به خوبی ادغام شوند. ما اصول هوش مصنوعی را به آنها آموزش می دهیم، چگونه به کامپیوتر دستورالعمل هایی را ارائه دهیم که به آنها اجازه می دهد. آن را برای ایجاد برنامه دلخواه... ما آموزش ساخت وب سایت، اپلیکیشن و بازی های ویدئویی را می دهیم، این به نظر پیچیده و مختص توسعه  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دهندگان یا مهندسان است، اما برعکس، در دنیایی که در حال تکامل دائمی است، این فناوری های جدید بخشی از زندگی روزمره هستند. ما مطمئن هستیم که یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین به کودکان این امکان را می دهد که ذهن، خلاقیت و کنجکاوی خود را بیدار کنند و حتی می تواند باعث ایجاد حرفه ها شود."

 

CODii.fr

آموزش کدنویسی برای kidsCODii.fr

لیتیتیا، مادر الیا می‌گوید: «دختر من 8 ساله است و او با تأخیر فکری خفیف تشخیص داده شد. او در یادگیری مشکل دارد. مدرسه که نمی‌تواند بخواند. یا بنویسید، سهولت غیرمنتظره ای در استفاده از ماوس و اختراع بازی ها کشف کرد. ما با هم روی داستان شاهزاده خانمی کار می کنیم که در باغ قلعه قدم  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان می زند و باید از سیب های مسموم دوری کند، او کسی است که بازی را تصور کرده و در حال ساخت آن است. این فوق العاده با ارزش است.»

 

این ایده ابتدا از خانواده بود،  آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان ما می‌خواستیم زمان هوشمندی برای صفحه نمایش ایجاد کنیم

لذت الیا از برقراری ارتباط و اختراع، در کنار مادرش، بازی‌های ویدیویی بسیار واقعی، نشان‌دهنده نحوه تدریس دروس است. لیتیتیا توضیح می دهد: «در ابتدا بسیار تحت نظارت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  هستیم، سپس اگر به آن نیاز نداشته باشیم، کمتر. تیم آموزشی فوق‌العاده است و به‌صورت موردی خود را تطبیق می‌دهد.»

 

ایده این دوره های آموزشی در دوران بحران کووید متولد شد. لورا، متخصص در بازاریابی دیجیتال، برادر شوهرش، یک مهندس توسعه‌دهنده فناوری اطلاعات، و شوهر کارآفرینش، تصمیم می‌گیرند همه بچه‌های خانواده را گرد هم بیاورند تا برای آنها زمان صفحه نمایش «هوشمند» ایجاد کنند. از آنجا دوره ها و ماژول هایی متولد می شوند که تصمیم می گیرند برای همه قابل دسترسی باشند! پس از آن دوره‌هایی را با مشارکت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  تالارها و مراکز محوباریم راه‌اندازی کردیم و علاوه بر دوره‌های خصوصی، فعالیت‌هایی را در این شهرها برای همه کودکان فرانسوی زبان از ۹ سال که پدر و مادرشان زیر ۱۵ سال سن دارند، افتتاح کردیم.

 

سپس با مشارکت تاون آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  هال ها و مراکز محوباریم دوره هایی را راه اندازی کردیم.

"ما هر روز وقتی خانواده‌ها CODii را کشف می‌کنند، چه در سطح مفهومی و چه در سطح خود دوره‌ها، شور و شوق واقعی را می‌بینیم. و امیدواریم بتوانیم تا حد امکان کودکان را به  Phone programming training for children دنیای جذاب برنامه‌نویسی علاقه‌مند کنیم." لورا یک شروع امیدوارکننده، مانند کشور نوپا.

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.