اهمیت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

۹ بازديد

ترویج و تضمین رشد کلی و هماهنگ کودکان آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ، که از این طریق امکان برآوردن صحیح نیازهای آنها را فراهم می کند. • آنها را برای خودمختاری در اعمال خود و در ارتباط با مراحل مختلف یادگیری فعال آماده کنید. • تشویق به تجربیات روزانه که از رشد و رفتار فیزیکی، زبانی، عاطفی، شناختی و خلاقانه هر کودک حمایت و ارتقاء می بخشد. • عملکرد آموزشی و تربیتی خود را درآموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  نقش مهم خود با کودکان ارزیابی کند. • به زندگی روزمره خود جوهره جدیدی بدهید و احساس رضایت را تجربه کنید.

 

 

 

  اکثر محتوای این آموزش (5 ساعت) به دانش آموز آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد برنامه آموزشی، به طور دقیق تر در مورد یادگیری فعال و مداخله دموکراتیک مرتبط با آن، عمیق تر کند. این بخش کارکنان آموزشی را در بهبود و ارزیابی عملکردشان راهنمایی می کند. در عین حال، به کودکان کمک می کند تا با استفاده از مراحل مختلف یادگیری فعال، در اعمال خود مستقل شوند. بقیه مطالب شامل مروری بر چهار مؤلفه عزت نفس و همچنین راهبردهای مربوط به رشد کودکان می شود و در عین  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان حال ایده های ملموسی را برای اجرا به دانش آموز ارائه می دهد.

 

 

 

مدت زمان: 6 ساعت آموزش شامل 3 ساعت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  برنامه آموزشی، 2 ساعت مداخلات آموزشی و 1 ساعت رشد کودک.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

مدت زمان: 6 ساعت

اهداف: در پایان این آموزش، دانش آموز قادر خواهد بود: • اهمیت مشاهده را در کار خود با کودکان درک و توضیح دهد. • تعیین موانعی که ممکن است بر نتایج مشاهدات خود تأثیر بگذارد و راهبردهایی را برای مقابله با آنها اجرا کند. مراحل مختلف یک فرآیند مشاهده را بشناسید و آنها را به کار بگیرید. • روش آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان  های مختلف و ابزارهای مشاهده را بداند و همچنین سودمندی آنها را درک کند. • روش و ابزار مشاهده درست را انتخاب کنید و از آنها به طور موثر در تمرین حرفه ای خود استفاده کنید. • به تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های حاصل از مشاهدات آن ادامه دهید.

 

 

 

اکثر محتوای این آموزش (4 ساعت) به دانش آموز  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان اجازه می دهد تا دانش خود را از برنامه آموزشی، به طور دقیق تر در مرحله اول فرآیند مداخله آموزشی با کودکان: مشاهده، عمیق تر کند. باقیمانده محتوا (2 ساعت) به شرح زیر تقسیم می شود: 1 ساعت نقش RSG را پوشش می دهد. این به دانش آموز اجازه می دهد تا اهمیت مشاهده را در کار خود با کودکان درک کند و راهبردهای برنده ای را که می تواند برای بهبود کیفیت مشاهدات خود استفاده کند، کشف کند. ساعت آخر با ارائه شبکه های مشاهده دانش آموز که می توانند برا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ی نوشتن پرتره های دوره ای از رشد کودک استفاده شوند، به رشد کودک اختصاص داده شده است.

 

 

 

6 ساعت شامل 4 ساعت برنامه آموزشی، 1 ساعت  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان رشد کودک و 1 ساعت نقش مهدکودک.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد و بنابراین ش آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان امل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و برنامه آموزشی است.

 

 

 

 

در این آموزش، پنج (5) اصل اساسی و سه (3) حوزه کاربرد را مرور خواهید کرد. در مورد مشاهده، انواع فعالیت ها، اجرا و ارزیابی بحث خواهیم کرد.

 

 

 

اهداف: • ارتقاء و تضمین رشد کلی و هماهنگ کودکان  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان و در نتیجه پاسخگویی مناسب به نیازهای آنها. • عملکرد آموزشی و آموزشی خود را در نقش مهمی که با کودکان و والدین بازی می کنید ارزیابی کنید. • به زندگی روزمره خود جوهره جدیدی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  بدهید و به شما اجازه می دهد احساس رضایت را تجربه کنید.

 

 

 

آموزش شش (6) ساعته به دانش آموز اجازه می دهد تا با اختصاص Phone programming training for children  دو (2) ساعت به برنامه آموزشی، دو (2) ساعت به رشد کودک و دو (2) ساعت به مداخلات آموزشی، دانش خود را عمیق تر کند.

 

 

 

6

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.