امروزه استفاده از رایانه یک تجربه یادگیری آسان است تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان که در آن آشکار شده است که بهتر است رایانه با انسان سازگار شود تا برعکس. عملکرد آن باید با هدف افزایش بهره وری فکری شخصی در نظر گرفته شود.
الف- نیازهای کامپیوتری
- کامپیوتر رسانه ای است بین فرستنده انسانی و گیرنده انسانی. "رابطه" او یک ارتباط است. این کار نیاز دارد. 1) رمزگذاری "نشانه ها". کامپیوتر از علائم باینری استفاده می کند. "کدگذاری" آنها یک "ورودی" است. به عنوان مثال، مرتبط کردن یک عدد با یک علامت. 2) رمزگذاری پردازش علامت. کامپیوتر تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان با این علائم عملیات انجام می دهد. استفاده از آنها و یک "برنامه"، به عنوان مثال، انجام یک محاسبه. 3) رمزگذاری "تجسم" علائم. کامپیوتر نتایج را به انسان ارائه می دهد. تجسم آنها یک "خروجی" است، به عنوان مثال، نمایش یک نمودار.
- علاوه بر این، انتقال اطلاعات بین کاربران مختلف، تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان مشکلات ارتباط بین "مغز"هایی که مایل به همکاری با یکدیگر هستند را کاهش می دهد. مفهوم GroupWare، "نرم افزار بهره وری گروه"، آغاز راه حل را فراهم می کند: پیام رسانی الکترونیکی1، دفتر خاطرات الکترونیکی، مدیریت برنامه ریزی، بایگانی اسناد گروه، دایرکتوری های مشترک، کنترل از راه دور کامپیوترهای هر فرد، اشتراک گذاری تجهیزات جانبی مختلف، سرورهای فایل. و غیره 2. بهبود دسترسی به اطلاعات، استانداردسازی تراکنشهای الکترونیکی، خودکارساز تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان ی توزیع اسناد، ایجاد هم افزایی گروهی، امکان بهرهگیری از سیستم بزرگ فناوری اطلاعات، بهبود بهرهوری فردی و تقویت ارتباط بین افراد هفت چالش اصلی فناوریهای نوین ارتباطی برای شرکت است. ، شاید تا شرکت "مجازی" 3 پیش برود.
ب. برنامه نویسی کامپیوتر
- "زبان دودویی"4، ارتباط متوالی اعداد با یک عملیات، به آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان عملکرد هر پردازنده بستگی دارد، یعنی به تراشه ای که شامل ترانزیستورها و سایر اجزاء است که وظایف آنها مرتب سازی اعداد باینری است. ما یک برنامه را دنباله ای متوالی از عملیات می نامیم، تمرینی که تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان به خاطر فون نویمان (1903)6 است.
- این زبان باینری که برای انسان بسیار سخت و طولانی است، یک کد را ضروری می کند. اسمبلر یک زبان کامپیوتری است که به روشی ساده تر از زبان باینری به شما امکان می دهد به طور غیرمستقیم با رایانه صحبت کنید. کدهای یادگاری را با کدهای ماشین مربوطه جایگزین می کند. اسمبلر هنوز پیچیده است. به همین دلیل است تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان که زبانهای غیرمستقیم مضاعف وجود دارند که به زبان گفتاری روزمره نزدیکتر هستند و نحو خاصی دارند. در سال 1965، در حال حاضر 1700 زبان برنامه نویسی در سراسر جهان استفاده می شد.
– FORTRAN (سیستم ترجمه فرمول) بر روی IBM 701 و IBM 704 از سال 1953 تا 1956 توسط تیم جان بکوس توسعه داده شد. این برای کاربردهای علمی استفاده می شود، محاسبات به روشی مشابه با نمایش ریاضی معمول آنها نشان داده می شود.
– Lisp (پردازنده LIst) در حدود سال 1958 توسط جان مک کارتی (MIT) توسعه یافت.
– الگول (زبان ALGOrithmic) در حدود سال 1958 توسعه یافت. هدف ارائه یک زبان جهانی و قابل حمل است.
- COBOL (1959) (زبان تجاری متداول)، زبانی که عملیاتی تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان را که باید انجام شود به طور کامل بیان می کند، با یک برنامه مدیریت تجاری سازگار شده است. این توسط وزارت دفاع ایالات متحده آغاز شد 8. کلمات کامل برای نشان دادن عملیات حسابی به جای نمادهای تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان معمول استفاده می شود زیرا لازم بود برنامه توسط غیر برنامه نویسان قابل خواندن باشد.
- APL (1962).
– بیسیک (Beginner’s All Purpose Symbolic Instruction Code)، زبانی برای مبتدیان علوم کامپیوتر، در سال 1965 در کالج دارموث در ایالات متحده ایجاد شد و توسط بیل گیتس (ویلیام اچ گیتس) و پل آلن به بازار عرضه شد. Turbo Basic Borland و Quick Basic مایکروسافت تکامل این زبان قابل دسترسی برای مبتدیان د تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان ر برنامه نویسی را نشان می دهند، به غیر از "Visual Basic" برای ویندوز 10 و به خصوص "Clic Basic" برای Macintosh (1993، توسط Philippe Pardailhan) 11، زبان ساختاریافته ادغام شده در یک محیط چندوظیفه Definition of computer in simple language for children ای، پیوندی روی Mac/OS و کاملاً قابل برنامه ریزی با ماوس.